To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Διαφημιστικές: Θετικό πρόσημο με σταθερό τζίρο

Διαφημιστικές: Θετικό πρόσημο με σταθερό τζίρο
Θετικό ήταν το πρόσημο στην αγορά διαφημιστικών εταιρειών στην Ελλάδα για το 2019, όπως προκύπτει από τους δημοσιευμένους ισολογισμούς των 45 μεγαλύτερων επιχειρήσεων της χώρας, που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Direction Business Reports.

Συγκεκριμένα, τα συνολικά μικτά κέρδη αυξήθηκαν κατά 6,07% αγγίζοντας τα 88,1 εκατ. ευρώ, σε σχέση με τα 83,06 εκατ. ευρώ του 2018. Ο δε συνολικός κύκλος εργασιών των 45 εταιρειών παρέμεινε σχεδόν σταθερός, καθώς αυξήθηκε οριακά κατά 0,32% από τα 300,68 εκατ. ευρώ του 2018 στα 301,65 εκατ. ευρώ το 2019.

Βέβαια, εντελώς διαφορετική ήταν η εικόνα όσον αφορά τα συνολικά κέρδη προ φόρων, τα οποία αυξήθηκαν σημαντικά κατά 27,39% από τα 7,68 εκατ. ευρώ του 2018 στα 9,78 εκατ. ευρώ το 2019. Στην κατάταξη με βάση τα μικτά αποτελέσματα του 2019, την πρώτη πεντάδα (με σειρά εμφάνισης) αποτελούν οι Bold Ogilvy (10,2 εκατ. ευρώ με άνοδο 23,04%), Publicis Groupe-MMS Communications Ελλάς (9 εκατ. ευρώ και άνοδος 10,59%), The Newtons Laboratory (6,3 εκατ. ευρώ με άνοδο 12,29%), McCann Erickson (6,2 εκατ. ευρώ και άνοδος 8,24%) και Spot Thompson (5,92 εκατ. ευρώ και υποχώρηση 5,88%), στην οποία, βέβαια, αν προσμετρηθούν και τα μεγέθη της Wunderman (769 χιλιάδες ευρώ), αναρριχάται στην τρίτη θέση.

Αξίζει να σημειωθεί πως μόνο οι πρώτες 5 εταιρείες είχαν μικτό αποτέλεσμα πάνω από 5 εκατ. ευρώ, ενώ αυτό -με κάποιες μικρές μεταβολές μετά τις δύο θέσεις της κορυφής- ήταν το Top5 της αγοράς και το 2018.



Πλήρες ρεπορτάζ υπάρχει στο τεύχος του adbusiness που κυκλοφόρησε την Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020.