Διαφημιστικό τουριστικό spec στην Κροατία
Διαφημιστικό τουριστικό spec στην ΚροατίαΤο Εθνικό Συμβούλιο Τουρισμού της Κροατίας προχωρά σε αναθεώρηση του διαφημιστικού του λογαριασμού, καθώς επιδιώκει να αναπτύξει νέα marketing στρατηγική για την περίοδο από το 2015 ως το 2020.
Στόχος είναι η προσέλκυση περισσότερων τουριστών από το εξωτερικό για την περίοδο Ιουλίου-Αυγούστου και η βελτίωση της καθημερινής δαπάνης των τουριστών κατά 15%.
Στο brief που έχει σταλεί, αναφέρεται πως το Συμβούλιο Τουρισμού «αναζητά κάτι φρέσκο και προκλητικό, που θα κερδίσει την προσοχή του θεατή και θα διεγείρει τα αισθήματά του».