To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δημιουργική διερεύνηση από την Intel

Δημιουργική διερεύνηση από την Intel

Η εξέλιξη αυτή ακολουθεί την πρόσληψη του Steven Fund για τη θέση του chief marketing officer τον Μάιο. Η αναθεώρηση πραγματοποιείται εσωτερικά από την τεχνολογική εταιρεία και οι πληροφορίες αναφέρουν πως έχει ήδη καταλήξει σε έναν μικρό αριθμό υποψηφίων για να αναλάβουν τον λογαριασμό. Η Venables Bell & Partners ήταν εκείνη που χειριζόταν τις δημιουργικές δραστηριότητες της Intel σε παγκόσμια κλίμακα και θεωρείται πως συμμετέχει και στο νέο spec.

Σημειώνεται πως η Venables ορίστηκε αρχικά σαν βασική συνεργάτιδα της Intel το 2009, ακολούθησαν συνεργασίες με τη DDB για κάποιες μεγάλες καμπάνιες, όμως το περσινό καλοκαίρι η Venables ανέλαβε ξανά τα ηνία, λανσάροντας μάλιστα την καμπάνια «Look Inside».

Δεν έχει γίνει γνωστό αν η εξέλιξη του τρέχοντος spec επηρεάσει τις σχέσεις της Intel με άλλες εταιρείες, όπως η Arc (μέλος της Leo Burnett), που προσλήφθηκε τον Μάιο του 2013 για το digital και το shopper marketing.