To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δίνουμε γροθιά στην ακρίβεια

Δίνουμε γροθιά στην ακρίβεια
Δίνουμε γροθιά στην ακρίβεια

Γράφει η ΑΝΝΑ ΑΝΔΡΕΩΛΑ

adb: H ιδέα της καμπάνιας ανήκει σε εσάς, όπως έχουμε μάθει. Μιλήστε μας για το concept. Ποιο ήταν το brief που δώσατε στη διαφημιστική σας;

Θ.Χ.:
Στην πρώτη διαφημιστική καμπάνια μας, είχαμε την ιδέα να χρησιμοποιήσουμε ένα πολύ
γνωστό πρόσωπο, αυτό του κ. Μιχάλη Ζαμπίδη. Αυτό μας έδινε αφενός το πλεονέκτημα του «αναγνωρίσιμου», αφετέρου ταίριαζε απόλυτα λόγω της ιδιότητάς του στη βασική ιδέα της διαφημιστικής προβολής που είχαμε σχεδιάσει, η οποία ήταν: «Δίνουμε γροθιά στην ακρίβεια». Κατ’ επέκταση, το brief το οποίο έλαβε η διαφημιστική μας ήταν να καταφέρει να συνδέσει το προφίλ των 120 με τη βασική ιδέα και με το συγκεκριμένο πρόσωπο. Στη συνέχεια, κινηθήκαμε στην ίδια βασική ιδέα, χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόσωπο, προσπαθώντας να επικοινωνήσουμε κάθε φορά κάτι πολύ συγκεκριμένο, στο πλαίσιο μιας προωθητικής ενέργειας.

adb: Ποια ήταν η στρατηγική επικοινωνίας που θέλατε να ακολουθήσετε. Σε ποια στοιχεία δώσατε έμφαση;

Θ.Χ.:
Όπως ανέφερα και προηγουμένως, η βασική ιδέα της καμπάνιας ήταν «Δίνουμε γροθιά στην ακρίβεια». Βρισκόμαστε σε μια ομολογουμένως δύσκολη οικονομική συγκυρία. Έτσι θέλαμε κι εμείς να συμμετέχουμε, με τον τρόπο που μπορούμε, στην αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης. Μειώσαμε τις τιμές, σε καμία περίπτωση όμως κάνοντας έκπτωση στην ποιότητα των επίπλων. Τα στοιχεία στα οποία επικεντρωθήκαμε ήταν η αμεσότητα, η ειλικρίνεια, η εγγύτητα και η σχέση με τον πελάτη.

adb: Ποιο ήταν το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους καταναλωτές μέσα από την καμπάνια;

Θ.Χ.:
Ότι είμαστε κοντά τους. Όπως ακριβώς είμαστε κοντά τους εδώ και 27 χρόνια. Έχοντας επιπλώσει τα περισσότερα σπίτια στην Ελλάδα, ανταποδίδουμε την εμπιστοσύνη τους. Μ’ ένα φρέσκο, όμως, πρόσωπο. Τα 120 εξελίχθηκαν μέσα στο χρόνο, δεν έμειναν στάσιμα. Διαμορφώνουν τις νέες τάσεις στην αγορά επίπλου.

adb: Το brand 120 έχει σήμερα εντονότερη παρουσία από ποτέ. Για ποιο λόγο;

Θ.Χ.:
Τα 120 έχουν πολύ γερά πόδια. Τα πλεονεκτήματα είναι πολλά. Κάποια από αυτά είναι η ποικιλία προϊόντων στον ίδιο χώρο, η υψηλή ποιότητα σε λογική τιμή (η καλύτερη σχέση μεταξύ ποιότητας-τιμής), το σύγχρονο design, η προσωπική εξυπηρέτηση και η εγγύηση 10 ετών. Αυτό που σίγουρα χαρακτηρίζει τα 120, είναι η συνέπειά μας και η προσήλωση στον πελάτη.
Πέρα απ’ όλα αυτά, εάν κάτι έλειπε τα προηγούμενα χρόνια, αυτό ήταν μια αλλαγή στην εικόνα που είχε ο κόσμος για τα 120 και γι’ αυτό φταίγαμε αποκλειστικά εμείς. Μας έλειπε ο κατάλληλος τρόπος επικοινωνίας. Τα 120 ανέκαθεν εκπροσωπούσαν, και χωρίς να θέλω ν’ ακουστώ υπερφίαλος, διαμόρφωναν τις νέες τάσεις στην αγορά του επίπλου και αυτό δεν είχαμε καταφέρει να το περάσουμε στον κόσμο. Δεν έχει σημασία τι είσαι ή τι πιστεύεις εσύ για τον εαυτό σου, αλλά τι πιστεύουν οι άλλοι για σένα. Αυτό εκτιμώ ότι με μεγάλη προσπάθεια επιτύχαμε ν’ αλλάξουμε.

adb: Έχετε τηρήσει τη δέσμευσή σας προς την αγορά για στρατηγική ανάπτυξη (νέα καταστήματα), διατηρώντας το επίπεδο υπηρεσιών. Με ποιες στρατηγικές marketing το πετυχαίνετε αυτό;

Θ.Χ.:
Προσπαθούμε καθημερινά να βελτιωνόμαστε. Πυξίδα μας σε αυτή την προσπάθεια είναι η συνέπειά μας και η προσήλωση στον πελάτη. Αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του. Αυτή την περίοδο εργαζόμαστε πάνω σ’ ένα καινούργιο concept, το οποίο όμως δεν είμαι σε θέση ν’ ανακοινώσω ακόμη. Η εταιρεία 120 μετρά σήμερα 4 καταστήματα, τα οποία βρίσκονται στο Κρυονέρι (23ο χλμ. Εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας), στο Ρέντη (Λ. Κηφισού 80), στη Μυτιλήνη (12ο χλμ. Μυτιλήνης-Καλλονής) και στη Χίο (Λ. Ιωάννου Χρήστου, Αεροδρόμιο).

adb: Πώς θα χαρακτηρίζατε την καμπάνια με μία φράση;

Θ.Χ.:
Φρέσκια, άμεση, δυναμική και ειλικρινή.




Λίγα λόγια για τα 120

Το 1983, 120 Έλληνες κατασκευαστές επίπλου ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν την εταιρεία 120. Στόχος των κατασκευαστών ήταν η απευθείας διάθεση των προϊόντων στη λιανική, σε άριστη ποιότητα και σε προσιτές τιμές. Τα έπιπλα του δικτύου franchise 120 διαθέτουν σύγχρονο σχεδιασμό και ξεχωριστό design, προσαρμοσμένο στο γούστο των Ελλήνων καταναλωτών. Το δίκτυο franchise 120 διαθέτει σήμερα 4 καταστήματα και άμεσος στόχος είναι η επέκτασή του σε ολόκληρη την Ελλάδα.