To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δίνουμε καθημερινά ζωή στην τεχνολογία

Δίνουμε καθημερινά ζωή στην τεχνολογία

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Σε μια δύσκολη περίοδο και για τη χώρα, αλλά και για την αγορά των ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών, η DSGI επιμένει επενδυτικά. Ποιοι λόγοι σας οδήγησαν σε αυτήν τη στρατηγική επιλογή και τι ακριβώς περιλαμβάνει το επενδυτικό σας πλάνο;

Γ.Κ.:
Πάντα για την εταιρεία μας προτεραιότητα έχει ο καταναλωτής και γι΄ αυτό το λόγο στεκόμαστε δίπλα, βρίσκοντας συνεχώς τρόπους για να καλύπτουμε τις ανάγκες και να ξεπερνάμε τις προσδοκίες του. Η συγκεκριμένη επένδυση ύψους 15 εκατ. ευρώ της DSGi στην ελληνική αγορά, την οποία ανακοινώσαμε πρόσφατα, αποτελεί μια δυναμική απόφαση που θα μας επιτρέψει να γίνουμε ακόμα καλύτεροι, να βελτιώσουμε τις υπάρχουσες και να παρουσιάσουμε νέες καινοτόμες υπηρεσίες για τους πελάτες μας, να αναβαθμίσουμε τις υποδομές μας και την αγοραστική εμπειρία του κοινού και να αναπτυχθούμε ακόμη περισσότερο σε εναλλακτικά κανάλια, όπως οι διαδικτυακές αγορές. Η ανακαίνιση των καταστημάτων και η επέκταση του δικτύου μας, κυρίως μέσα από το σύστημα franchise, αποτελεί για εμάς προτεραιότητα σε αυτή την περίοδο. Παράλληλα, επενδύουμε στην ανάπτυξη business to business υπηρεσιών και ενισχύουμε τα ηλεκτρονικά καταστήματα, καθώς οι τάσεις και στην ελληνική αγορά στρέφονται σταδιακά στο online shopping.
Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που μετατρέψαμε την Electro World σε αποκλειστικά ψηφιακή μάρκα, ενισχύοντας ταυτόχρονα το δίκτυο της Κωτσόβολος με μια σειρά μεγάλων υπερσύγχρονων καταστημάτων.

adb: Πώς θα στηρίξετε επικοινωνιακά αυτό το φιλόδοξό σας εγχείρημα;

Γ.Κ.:
Η επικοινωνία των προγραμμάτων μας στηρίζεται στο συνεχή «διάλογο» με τους καταναλωτές και προέρχεται από την καθιέρωση καναλιών επικοινωνίας, που εξυπηρετούν τόσο την ενημέρωσή τους, όσο και τη συλλογή σημαντικών στοιχείων που βοηθούν τους ανθρώπους της εταιρείας να αντιληφθούν και να εστιάσουν στις ανάγκες τους. Με μια σειρά από δημιουργικές εκστρατείες και έξυπνα διαφημιστικά σποτ, θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε τον καταναλωτή με εύστοχο τρόπο για τις νέες χαμηλές τιμές, τις περισσότερες ευκολίες δόσεων, τα νέα τεχνολογικά προϊόντα και τα πλούσια οφέλη που προσφέρει η εταιρεία.
Πρόσφατα, μάλιστα, παρουσιάσαμε μια νέα διαφημιστική καμπάνια, που χρησιμοποιώντας μια χιουμοριστική πλατφόρμα, μεταφέρει τους καταναλωτές στο αρχαίο θέατρο και παραπέμπει στην κωμωδία. Η ιδέα της νέας καμπάνιας είναι πολύ κοντά στον Έλληνα και εκτός από το να ενημερώσει, έχει σκοπό να δώσει έναν τόνο αισιοδοξίας και να διώξει τυχόν αισθήματα φοβίας προς την αγορά, λόγω της υπάρχουσας δύσκολης οικονομικής συγκυρίας. Επιπλέον, έχουμε μια δυνατή παρουσία στα μέσα ενημέρωσης με συνεντεύξεις και αφιερώματα, καθώς και δηλώσεις της διοικητικής ομάδας της εταιρείας, γεγονός που βοηθάει να γνωστοποιήσουμε άμεσα στο κοινό τις νέες επενδύσεις μας και τις εξελίξεις στον όμιλο.
Σημαντικό κανάλι θεωρούμε το πλήρως ενημερωμένο εβδομαδιαίο έντυπο, το οποίο περιλαμβάνει απίστευτα χαμηλές τιμές, καθώς και τις τεχνικές προδιαγραφές των προϊόντων. Τέλος, η συνολική παρουσία μας στο διαδίκτυο (νέες σελίδες στο facebook, αλληλεπίδραση με τα social media και το νέο online κατάστημα της Electro World, που προστίθεται στο ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα
αγορών της Κωτσόβολος) είναι ένας ακόμα δυνατός τρόπος να επικοινωνούμε τα νέα μας και να έχουμε άμεση επικοινωνία και ενημέρωση για τις τάσεις και τη συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού.

adb: Τι αλλάζει στο marketing της DSGi μετά τις πρόσφατες εξελίξεις; Ποιες είναι οι προκλήσεις που καλείστε να αντιμετωπίσετε;

Γ.Κ.:
Οι εξελίξεις στον όμιλο αποδεικνύουν την ικανότητά μας να προσαρμοζόμαστε, αλλά και να οδηγούμε τη μεταβαλλόμενη αγορά της λιανικής, συνεχίζοντας να παρέχουμε νέες εμπειρίες, ακόμη χαμηλότερες τιμές και περισσότερες επιλογές στους πελάτες μας. Δεν πρόκειται για αλλαγές, αλλά για ταχεία και δυναμική εξέλιξη, που έρχεται να ανταποδώσει την εμπιστοσύνη και τη στήριξη των καταναλωτών όλα αυτά τα χρόνια.
Δίνουμε καθημερινά ζωή στην τεχνολογία, προσφέροντας άριστη εξυπηρέτηση και μοναδικές υπηρεσίες, ενώ βελτιώνουμε σημαντικά τα καταστήματά μας, προσφέροντας μια εντελώς καινούργια εμπειρία αγορών σε όσους τα επισκέπτονται.
Επίσης, μέσω ερευνών, προσπαθούμε να προσεγγίζουμε συγκεκριμένες ομάδες κοινού, να τους αφουγκραζόμαστε και στη συνέχεια να καλύπτουμε τις ανάγκες τους βάσει του feedback που μας δίνουν, ενώ ανάλογες δράσεις γίνονται και σε τοπικό επίπεδο, εξειδικεύοντας τις ανάγκες που διαμορφώνονται στις επί μέρους κοινωνίες.
Αυτές οι κινήσεις μάς δίνουν τη δυνατότητα να διαμορφώσουμε τις δραστηριότητές μας βάσει μιας πελατοκεντρικής αντίληψης, επιτυγχάνοντας έτσι την αποτελεσματική διαχείριση των επενδύσεών μας, το να παρέχουμε ακόμη καλύτερες τιμές στους πελάτες μας και να παρουσιάζουμε πάντα χρήσιμες και καινοτόμες υπηρεσίες. Εκτιμώ ότι το οικονομικό τοπίο θα συνεχίσει να είναι απαιτητικό και γεμάτο προκλήσεις μέσα στον επόμενο χρόνο, αλλά είμαι σίγουρος πως οι επενδύσεις μας θα βοηθήσουν να ανταποκριθούμε πλήρως.


adb: Θα θέλατε να μας πείτε κάποια παραπάνω πράγματα για τη νέα «ψηφιακή» εποχή της Electro World; Πώς φτάσατε σε αυτήν τη στρατηγική απόφαση και ποιοι είναι οι στόχοι σας;

Γ.Κ.:
Γιορτάζουμε ένα σημαντικό νέο κεφάλαιο για την Electro World, μετατρέποντάς την σε ένα ισχυρό ψηφιακό brand, αξιοποιώντας την απαράμιλλη διεθνή εμπειρία της Dixons στα online καταστήματα, καθώς και την τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί από την επιτυχημένη πορεία του Pixmania. Σημαντικό ρόλο σε αυτή την κατεύθυνση διαδραματίζει ο διευθύνων σύμβουλος της DSGi Ελλάδος, Chris Matthews, ο οποίος διαθέτει πολύτιμη εμπειρία στις ηλεκτρονικές αγορές μέσα από τη διαδρομή του στον Όμιλο.
Στόχος μας με το ανανεωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα της Electro World είναι να παρέχουμε επιπλέον επιλογές στους πελάτες μας σε όλη την Ελλάδα, προσφέροντάς τους περισσότερες κατηγορίες προϊόντων, με έμφαση στην τεχνολογία και με ακόμη πιο ανταγωνιστικές τιμές. Σύμμαχός μας σε αυτή την προσπάθεια είναι η πολύ δυνατή ομάδα e-commerce που διαθέτει ο όμιλος, η οποία, με επικεφαλής τον Φιλήμονα Ρούκα, δείχνει καθημερινά την αξία της στο απαιτητικό περιβάλλον των online αγορών και είναι εκείνη που βρίσκεται πίσω από το καινούργιο electroworld.gr.
Με το νέο αποκλειστικά ψηφιακό κατάστημα της Electro World, απαντάμε στις ελληνικές αλλά και τις διεθνείς τάσεις, που θέλουν αυξημένη την προτίμηση στο διαδίκτυο για την πραγματοποίηση αγορών. Ιδιαίτερα οι νέοι καταναλωτές έχουν υποδεχθεί πολύ θερμά τις νέες μας κινήσεις και αυτό μας ικανοποιεί ιδιαίτερα, αφού φαίνεται πως κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση, διατηρώντας ωστόσο τα πολύ βασικά συστατικά, με προϊόντα υψηλής τεχνολογίας, σε πολύ χαμηλές τιμές. Στόχος μας είναι σύντομα το electroworld.gr να οδηγηθεί στην κορυφή του εγχώριου online shopping.

adb: Πιστεύετε στο online marketing στην Ελλάδα; Μπορεί να φέρει αποτελέσματα για τους διαφημιζόμενους;

Γ.Κ.:
Τo online marketing είναι ένα από τα εργαλεία εκείνα με τα οποία καταφέρνουμε να είμαστε σε συνεχή επαφή με τους καταναλωτές και σε αυτό το σχετικά νέο κανάλι. Είναι πολύ σημαντικό για μια από τις κορυφαίες εταιρείες της αγοράς να στέκεται δίπλα στον καταναλωτή και μέσω της προσαρμογής και της αναβάθμισης του online marketing, να απαντά στις ανάγκες του κοινού, δικαιώνοντας την εμπιστοσύνη του. Το αγοραστικό κοινό είναι αυτό που κατευθύνει τον τρόπο και τη στρατηγική που θα ακολουθήσει κάθε εταιρεία. Η ελληνική αγορά αποδεικνύει ότι ολοένα και περισσότερο στρέφεται και εμπιστεύεται το online marketing, γι’ αυτό κι εμείς, αξιολογώντας αυτές τις τάσεις, είμαστε σε συνεχή εγρήγορση, ώστε να οδηγούμε τις εξελίξεις και σε αυτά τα νέα δεδομένα της λιανικής αγοράς, εδραιώνοντας παράλληλα τη στρατηγική θέση μας στα υπάρχοντα κανάλια και φροντίζοντας ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς και να αναβαθμίζουμε σταθερά τις υπηρεσίες μας. Τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες καταναλωτές εμφανίζονται ιδιαίτερα ενημερωμένοι, πραγματοποιώντας συνεχώς πιο ώριμες και πιο προσεκτικές αγορές, και αυτό σε μεγάλο βαθμό προκύπτει από την ενημέρωση που αναζητούν στο διαδίκτυο. Πριν καταλήξουν σε ένα προϊόν οι καταναλωτές συνήθως έχουν προβεί σε μια εκτενή έρευνα αγοράς, συγκρίνοντας τιμές και αναζητώντας πληροφορίες.

adb: Πώς έχει υποδεχτεί το καταναλωτικό κοινό τα ανακαινισμένα καταστήματα της Κωτσόβολος μέχρι στιγμής;

Γ.Κ.:
Προτεραιότητά μας είναι να «δίνουμε ζωή στην τεχνολογία» και είμαστε περήφανοι που οι πελάτες μας έχουν αντιδράσει θετικά και έχουν αγκαλιάσει τα πλήρως ανακαινισμένα καταστήματα Κωτσόβολος, επιλέγοντάς τα για τις αγορές τους, γεγονός που δικαιώνει τις στρατηγικές μας επιλογές. Η ανταπόκρισή τους μέχρι τώρα έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες μας. Μέσα στους νέους χώρους μας, ενημερώνουμε το κοινό για τις τεχνολογικές εξελίξεις, τις καινοτόμες υπηρεσίες και τα νέα προϊόντα, τα οποία στη συνέχεια τούς προσφέρουμε σε απίστευτα χαμηλές τιμές και με την καλύτερη εξυπηρέτηση. Ήδη έχουμε παρουσιάσει 9 καταστήματα που έχουν διαμορφωθεί στα διεθνή πρότυπα της Dixon, με ναυαρχίδα αυτό του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το οποίο πλέον αποτελεί σημείο αναφοράς για τις αλυσίδες λιανεμπορίου. Aυτές τις μέρες παραδώσαμε και τα τέσσερα μεγάλα καταστήματα (Λεωφόρος Συγγρού - Νέα Σμύρνη, Λεωφόρος Πεντέλης - Βριλήσσια, Λεωφόρος Βουλιαγμένης - Γλυφάδα, Λεωφόρος Κηφισίας - Αμπελόκηποι), που προέκυψαν από την ενσωμάτωση της Electro World και έχουν υποστεί πλήρη ανακαίνιση με το ίδιο concept. Έχουμε θέσει στόχο να δουλεύουμε διαρκώς, για να μπορούμε να βελτιώνουμε την εμπειρία αγορών των πελατών μας, να προσφέρουμε τις καλύτερες και πιο αξιόπιστες υπηρεσίες μέσα και έξω από το κατάστημα, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την αγορά. Επιπλέον, επενδύουμε στην εκπαίδευση του προσωπικού μας, το οποίο αποτελεί τον πλέον σημαντικό και πολύτιμο παράγοντα αυτής της επιτυχημένης πορείας.


adb: Θα συνεχίσετε να επενδύετε στο Green Marketing και την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη όπως μας έχετε συνηθίσει;

Γ.Κ.:
Φυσικά. Μάλιστα, το πρόσφατο βραβείο που λάβαμε από το Corporate Responsibility Index, τον εθνικό δείκτη για την εταιρική υπευθυνότητα, είναι μια ένδειξη για το ότι είμαστε στη σωστή τροχιά και μας δίνει δύναμη για να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας. Οι κινήσεις μας στο Green Marketing και την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη εντάσσονται στο πλαίσιο της ευρύτερης φιλοσοφίας της εταιρείας μας, και ως ηγέτης στο χώρο, οφείλουμε να επιστρέφουμε αξία πίσω στην κοινωνία και να δείχνουμε το δρόμο για το πώς πρέπει να γίνονται τέτοιες ενέργειες.
Για παράδειγμα, η Κωτσόβολος ξεκίνησε πρώτη την ανακύκλωση παλαιών και ενεργοβόρων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών τον Απρίλιο του 2008, έχοντας ξεπεράσει μέχρι σήμερα τις 200.000 συσκευές. Στην εποχή που ζούμε και προκειμένου να χτίσουμε ένα βιώσιμο και σταθερό μέλλον, οι επιχειρήσεις οφείλουν να έχουν πολύ ισχυρό κοινωνικό χαρακτήρα. Εμείς προσπαθούμε από την πλευρά μας να παρουσιάζουμε ουσιαστικές κινήσεις που έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία γενικότερα, αλλά και τοπικά όπου δραστηριοποιούμαστε.

adb: Πέρα από τις επενδύσεις, είναι και η δημιουργικότητα στην επικοινωνία όπλο ενάντια στην κρίση;

Γ.Κ.:
Σαφώς, η δημιουργικότητα και η καινοτομία σε ό,τι αφορά στην επικοινωνία είναι σύμμαχοι στο μέσον μιας δύσκολης οικονομικής συγκυρίας, όπως αυτή που διανύουμε. Με τις δικές μας επικοινωνιακές εκστρατείες, όπως σας ανέφερα και νωρίτερα, προσπαθούμε να αποσυνδέσουμε τα αρνητικά συναισθήματα που παραδοσιακά σε περιόδους κρίσης συνοδεύουν την αγορά, χρησιμοποιώντας το χιούμορ και επιστρατεύοντας τις χαμηλές τιμές και τις υπεύθυνα ολοκληρωμένες υπηρεσίες από μια αλυσίδα που ο κόσμος μπορεί να εμπιστευθεί. Παρά ταύτα, δουλεύουμε καθημερινά για να βρούμε νέους και πιο δημιουργικούς τρόπους επικοινωνίας, που θα μας φέρουν ακόμα πιο κοντά στο κοινό και θα διαδώσουν αυτό που η Κωτσόβολος έκανε πάντα. Να στέκεται δίπλα στους καταναλωτές.