Δυο «μνηστήρες» για την Vodafone!
Δυο «μνηστήρες» για την Vodafone!Σε Shortlist στην οποία συμμετέχουν δυο διεθνή δίκτυα media specialists φαίνεται πως έχει καταλήξει η Vodafone όσον αφορά το spec που διενεργεί για τον παγκόσμιο λογαριασμό της media planning and buying.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον ξένο Τύπο στο τελικό στάδιο της διαδικασίας συνεχίζουν η Group M του Ομίλου WPP και η Dentsu Aegis Network, στην οποία ανήκουν τα δίκτυα της Carat, της Αegis της Vizeum κλπ.
Με βάση τις συγκεκριμένες πληροφορίες, η OMD του Omnicom Group δεν συμπεριλαμβάνεται στην τελική shortlist, αν και πρόκειται για την εταιρεία -που εκτός από μια μικρή περίοδο 6 μηνών το 2009- χειρίζεται τον παγκόσμιο λογαριασμό media της Vodafone τα τελευταία 17 χρόνια, με την εξαίρεση κάποιων συγκεκριμένων τοπικών αγορών.