To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΕΟΤ: Ματαίωση του spec για τις \"90 εμπειρίες\"

ΕΟΤ: Ματαίωση του spec για τις \"90 εμπειρίες\"

Ο λόγος της ματαίωσης είναι η τροποποίηση των όρων της προκήρυξης, ειδικότερα δε ως προς τα κριτήρια αξιολόγησης των τεχνικών προδιαγραφών. Σημειώνεται ότι η διαδικασία ήταν σε εξέλιξη, όταν ακυρώθηκε ξαφνικά πριν από τα Χριστούγεννα, και ενώ είχε φτάσει στην αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών των υποψηφίων.

Πιο συγκεκριμένα, στο διαγωνισμό που αφορούσε στην πλήρη και λεπτομερή καταγραφή του περιεχομένου «90 εμπειριών» (οπτικού και λεκτικού περιεχομένου) που εκφράζουν τη στρατηγική βάση (branding-positioning) για το δημιουργικό σχεδιασμό της ολοκληρωμένης επικοινωνίας του Ελληνικού Τουρισμού, εκδήλωσαν ενδιαφέρον αρχικά τρεις εταιρείες: η Κάπα Σίγμα Δέλτα, η Altervision και το Hellenic American Champer of Tourism, το οποίο όμως απορρίφθηκε από τα δικαιολογητικά.

Η διαδικασία συνεχίστηκε με την αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών των άλλων δύο εταιρειών, από τις οποίες προηγήθηκε στη βαθμολογία η Κάπα Σίγμα Δέλτα. Ο προϋπολογισμός του έργου ήταν 190.000 ευρώ.