To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Heineken: Ενίσχυση σχέσεων με Publicis και Dentsu

Heineken: Ενίσχυση σχέσεων με Publicis και Dentsu

Σε αλλαγές στις σχέσεις της με τα agencies όσον αφορά τόσο το δημιουργικό όσο και τα media σε παγκόσμιο επίπεδο, προχώρησε η Heineken, που επέκτεινε τις συνεργασίες της με το Publicis Groupe και την Dentsu.

Το Publicis Groupe θα συνεργαστεί στενά με τη Heineken μέσα από ένα νέο μοντέλο creative agency, που θα φέρει την ονομασία Le Pub και θα ξεκινήσει να λειτουργεί τον Ιανουάριο του 2021 με έδρα το Άμστερνταμ.

Η ομάδα της Le Pub σε Ολλανδία και Ιταλία θα αναλάβει καθήκοντα σε επίπεδο creative, data και brand experience για τη Heineken, με την υποστήριξη της Epsilon και της Publicis Sapient. Το Publicis Groupe συνεργαζόταν ήδη με τη Heineken σε παγκόσμιο επίπεδο για το δημιουργικό, και η εξέλιξη αυτή αποτελεί διεύρυνση της σχέσης τους.

Επίσης, η Heineken ενοποιεί σε μεγάλο βαθμό τον παγκόσμιο λογαριασμό της media buying & planning στην Dentsu από τις αρχές το 2021, διευρύνοντας πάλι τη συνεργασία με την Dentsu Red Star. Η Heineken υπολογίζεται πως δαπάνησε 605 εκατ. δολάρια σε media το 2019.

Σύμφωνα με την COMvergence, περίπου το ένα τρίτο εξ αυτών επενδύθηκε στα ψηφιακά κανάλια, ενώ περίπου 220 εκατ. δολάρια αφιερώθηκαν σε διαφημιστικούς σκοπούς στη Βόρειο Αμερική. 


TAGS: Heineken