To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η 2yolk στο rebranding των φρουτοποτών Moya Semya

Η 2yolk στο rebranding των φρουτοποτών Moya Semya

Στην 2yolk ανέθεσε η Coca-Cola HBC, ο δεύτερος μεγαλύτερος εμφιαλωτής των brand του ομίλου στον κόσμο, το rebranding των φρουτοποτών Μοya Semya, που πρωταγωνιστούν στην κατηγορία value for money στη ρωσική αγορά.

Το brief ήταν όσο απαιτητικό μπορεί να είναι ένα repositioning στα ράφια μιας από τις μεγαλύτερες και πιο ανταγωνιστικές αγορές του κόσμου. Ανάμεσα σε εκατοντάδες παρόμοια brands, οι συσκευασίες των Moya Semya έπρεπε να δημιουργήσουν ένα διακριτό ισχυρό χαρακτήρα στο ράφι και να αναδείξουν ποιοτικές και συναισθηματικές αξίες, μέσα από φρέσκους κώδικες για την κατηγορία. 

Σε ένα project που συμπεριέλαβε brand architecture, verbal branding και μια παραγωγή που πραγματοποιήθηκε εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, η 2yolk έκανε ομολογουμένως με επιτυχία το πρώτο βήμα της στη ρωσική αγορά.

TAGS: Coca Cola, 2Yolk