To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η αξία του R&D

Η αξία του R&D

Γράφει ο ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΡΛΙΑΡΟΣ

Η παρουσίασή σας ήταν αφιερωμένη στην «ιστορία ενός intrepreneur». Πώς ορίζεται ο intrepreneur;


Σαν Intrepreneur ορίζεται το στέλεχος που βρίσκεται μέσα σε έναν μεγάλο οργανισμό, μια εταιρεία και αναλαμβάνει την ευθύνη να μετατρέψει την ιδέα σε ένα επικερδές προϊόν ή υπηρεσία, μέσα από ρίσκα και καινοτόμες προσεγγίσεις. Είναι, δηλαδή, αυτός που λειτουργεί σαν entrepreneur μέσα σε έναν μεγάλο οργανισμό. Είναι πραγματικά δύσκολο για κάποιον να λειτουργεί έτσι.
 
Για ποιο λόγο αποφάσισε η Ogilvy One να προχωρήσει στη δημιουργία της Ogilvy Labs;

Η Ogilvy Labs αποτελεί μια πρωτοβουλία του Chairman και Chief Executive Officer OgilvyOne Worldwide, Brian Fetherstonhaugh, καθώς υπήρχαν πολλές ιδέες που έπρεπε να αξιοποιηθούν. Στη συνέχεια τέθηκε το ερώτημα «μήπως πρέπει να δημιουργήσουμε Labs και σε άλλες χώρες του κόσμου;». Έτσι, καταλήξαμε σε ένα μεγάλο παγκόσμιο meeting, που κράτησε τρεις ημέρες. Ήταν ένα μεγάλο brainstorming, που οδήγησε στη δημιουργία τους. Μέσα από αυτά, εξετάζουμε ιδέες, μαθαίνουμε. Ο κόσμος ακούει Lab και το μυαλό του πηγαίνει σε άλλα πράγματα. Εμείς δοκιμάζουμε πράγματα και βλέπουμε το αποτέλεσμα. Εξετάζουμε ιδέες και μαθαίνουμε για συμπεριφορές, σε διαρκή βάση.

Ποια είναι η αξία του Research & Development για τη βιομηχανία της διαφήμισης και της Επικοινωνίας; Τι κενό καλύπτει; 

Συνηθίζαμε να ανησυχούμε στη διαφήμιση και την επικοινωνία, μονάχα για τα μεγάλα παραδοσιακά μέσα, την τηλεόραση και τον έντυπο Τύπο. Έτσι, σκεφτόμασταν μονάχα τους φωτογράφους, τους directors, τους illustrators, που σχετίζονται με το below-the-line. Αυτό που υπάρχει σήμερα και έχει καθιερωθεί μέσα στην τελευταία δεκαετία, είναι μια σειρά άλλων πραγμάτων στη συγκεκριμένη βιομηχανία. Αναφέρομαι στην «έκρηξη» της τεχνολογία, η οποία μπορεί να πετύχει τα πάντα και οτιδήποτε! Αναφέρομαι στο mobile, τα social media, τα holograms, το gaming, τα smartphones. Όλα αυτά δεν υπήρχαν πριν από μερικά χρόνια και απαιτείται να τα γνωρίσουμε και να τα μάθουμε. Αυτός είναι ο ρόλος του R & D. Μαθαίνουμε τις νέες τάσεις και εργαζόμαστε καλύτερα γι’ αυτές.  

Με βάση την εμπειρία σας, ποιες είναι οι νέες τάσεις που αναδύονται στον χώρο;

Υπάρχει η δεδομένη τάση του internet. Εμείς ψάχνουμε και μελετάμε αυτό που συζητιέται περισσότερο, για να καθορίσουμε τα μας εξάμηνα στα Ogilvy Labs. Οι τάσεις που έχουμε παρατηρήσει, αφορούν στο Big Data, στην αλλαγή συμπεριφοράς, στο content storytelling και γενικά αλλαγές που επιφέρει διαρκώς η τεχνολογία. Αι αυτό είναι φυσιολογικό, καθώς υπάρχουν νέοι που έρχονται διαρκώς από πίσω και μπορούν να κάνουν οτιδήποτε ακόμα και με ένα  πολύ μικρό ηλεκτρονικό υπολογιστή στη διάθεσή τους. Οφείλουμε να συνεργαστούμε με αυτές τις κοινότητες, καθώς έχουν την ικανότητα να μας βοηθήσουν να έχουμε μεγαλύτερο κέρδος, χωρίς να συνεργαζόμαστε απαραίτητα με τα μεγάλα brands. 

Ποια είναι η εικόνα που έχετε για την ελληνική αγορά διαφήμισης και επικοινωνίας;

Είμαι ενθουσιασμένη για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί σήμερα η ελληνική αγορά επικοινωνίας, καθώς έχει πλημμυριστεί από νεανικό κόσμο, ηλικίας 18 ως 24 ετών, ο οποίος δημιουργεί start-ups και στηρίζει μεγάλους οργανισμούς και brands. Εμείς οφείλουμε να γαλουχήσουμε τους νέους, να μην τους κλείσουμε την πόρτα και να έρθουμε ακόμα πιο κοντά τους, καθώς διαθέτουν γνώση γύρω από τεχνολογικά θέματα. Η ελληνική αγορά πρέπει να προσαρμοστεί στις τάσεις που έρχονται από το εξωτερικό, προκειμένου να αντιμετωπίσει προβλήματα, όπως η ανεργία, που είναι αυξημένη στο χώρο των marketers.