Η Εθνική ως πηγή έμπνευσης
Η Εθνική ως πηγή έμπνευσηςΓράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ
Η Υβέτ Κοσμετάτου, Brand, Marketing Communications & Insights Senior Manager της Vodafone, μας αναλύει την καμπάνια που έρχεται να τονώσει την ελληνική υπερηφάνεια, η οποία έχει μεν σαν αφορμή τη συμμετοχή της Εθνικής μας στη μεγάλη ποδοσφαιρική γιορτή του Παγκοσμίου Κυπέλλου, εστιάζει, όμως, στις χαρές που έχει προσφέρει αυτή η ομάδα στους Έλληνες τα τελευταία δέκα χρόνια, με τη στήριξη της Vodafone.
adb: Η Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου και οι επιτυχίες της αποτελούν την πηγή έμπνευσης για τη νέα καμπάνια της Vodafone, που αποτελεί Χρυσό Χορηγό της Ομάδας και τη στηρίζει ανελλιπώς από το 2004. Ποιο ήταν το μήνυμα που θέλατε να περάσετε μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια; Ποιο ήταν το brief που δώσατε στη διαφημιστική εταιρεία;
Y.K.: Η Vodafone στηρίζει με συνέπεια και υπερηφάνεια την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου τα τελευταία δέκα χρόνια, από το 2004 έως και σήμερα. Μέσα από τη σύνδεση με την Εθνική Ομάδα γινόμαστε ένα με όλους τους Έλληνες φιλάθλους, εκφράζοντας έμπρακτα τη μακροχρόνια στήριξή μας στην αγαπημένη ομάδα όλων των Ελλήνων, μια ομάδα που χαρίζει σε όλους μας ανεπανάληπτες στιγμές συγκίνησης και χαράς. Η πρόκριση του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος στην κορυφαία παγκόσμια ποδοσφαιρική συνάντηση στα γήπεδα της Βραζιλίας αποτελεί ακόμα μια λαμπρή σελίδα για το ελληνικό ποδόσφαιρο και η Vodafone μοιράζεται τη χαρά της επιτυχίας της Εθνικής Ομάδας με όλους τους φιλάθλους. Ειδικότερα, η στρατηγική της τηλεοπτικής καμπάνιας είναι τα δέκα χρόνια δίπλα στην Εθνική μας και αυτό εκφράστηκε δημιουργικά ως εξής: η συμπόρευση μετά την κατάκτηση του ευρωπαϊκού τροπαίου το 2004, όπου ξεκινάει και η ιστορία μας, αποτελώντας την έμπνευση για τα τότε δεκάχρονα παιδιά. Η έμπνευση αυτή πέρασε τόσο γρήγορα και τόσο βαθιά στα παιδιά, που σήμερα κάποια είναι πλέον παίκτες της Εθνικής μας! Το brief προς τη διαφημιστική μας ήταν ο σχεδιασμός και η υλοποίηση καμπάνιας 360ο μέσα από την οποία θα επικοινωνούσαμε ότι στεκόμαστε δέκα χρόνια δίπλα στην Εθνική μας. Απώτερος σκοπός της καμπάνιας ήταν η προώθηση της ελληνικότητας και η ενίσχυση της ελληνι- κής υπερηφάνειας με αφορμή τη συμμετοχή της Εθνικής μας στο μεγάλο ποδοσφαιρικό γεγονός του Παγκοσμίου Κυπέλλου.
adb: Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της χορηγικής συνεργασίας με την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου και πώς αντικατοπτρίζονται στη νέα καμπάνια;
Y.K.: Η χορηγική συνεργασία μας με την ΕΠΟ αναφορικά με την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου έχει ως βάση τη βαθιά μας πίστη ότι η αγαπημένη ομάδα όλων των Ελλήνων απαιτεί και πρέπει να έχει τη μεγαλύτερη δυνατή στήριξη από όλους μας. Στη Vodafone, με την υποστήριξή μας, αναγνωρίζουμε τη σημασία που έχει αυτή η ομάδα και τις χαρές που προσφέρει σε όλουτους Έλληνες. Το βασικό χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης χορηγικής συνεργασίας είναι η συνέπεια, η διάρκεια και η συνέχεια. Μέσα από την καμπάνια μας θέλουμε να αναδείξουμε την έμπνευση που προσφέρει η Εθνική Ομάδα τα τελευταία δέκα χρόνια, από το χρυσό 2004 έως σήμερα, αλλά και στο μέλλον.
adb: Γενικότερα, πώς εντάσσεται η χορηγική στήριξη στην Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου στην επικοινωνιακή στρατηγική της Vodafone; Ποια στοιχεία της εταιρικής φιλοσοφίας και εικόνας σας αντανακλώνται σε αυτήν τη συνεργασία;
Y.K.: Η χορηγική στήριξη στην Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου δεν είναι απλά μέρος μιας επικοινωνιακής καμπάνιας· είναι στρατηγική επιλογή της εταιρείας να στηρίξει αυτό που εκφράζει αυτή η ομάδα για όλους τους Έλληνες. Η Vodafone έχει επενδύσει στη χώρα δισεκατομμύρια ευρώ και προσφέρει κορυφαίες υπηρεσίες και προϊόντα για περισσότερο από είκοσι χρόνια. Είναι, επίσης, συνδεδεμένη με τις ανάγκες και την καθημερινή ζωή εκατομμύριων συνδρομητών που μας εμπιστεύονται. Η σύνδεσή μας με την Εθνική Ομάδα είναι μια αυτονόητη κίνηση για τη Vodafone.
adb: Ποιο είναι το πρώτο feedback που λαμβάνετε για την καμπάνια; Πώς την έχει αντιμετωπίσει το κοινό;
Y.K.: Μέσα από την καμπάνια μας, το κοινό και ιδιαίτερα τα νέα παιδιά, είδαν τον εαυτό τους δέκα χρόνια πριν και ένιωσαν για μια ακόμη φορά τα μοναδικά συναισθήματα που βίωσαν το 2004 με τις επιτυχίες της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου. Όλοι μας αναπολήσαμε εκείνες τις μαγικές στιγμές αλλά παράλληλα συνειδητοποιήσαμε ότι η χαρά που μας προσφέρει αυτή η ομάδα συνεχίζεται. Είναι ένα μαγικό ταξίδι, στο οποίο συμμετέχουμε όλοι μαζί. Η καμπάνια μας έχει λάβει πολύ θετικά σχόλια, διότι όλοι βλέπουν τον εαυτό τους να «πρωταγωνιστεί»!
adb: Με βάση τα στοιχεία που έχετε στα χέρια σας, πώς έχει βοηθήσει την εταιρική εικόνα και φήμη της Vodafone η χορηγική υποστήριξη της Εθνικής Ομάδας όλα αυτά τα χρόνια;
Y.K.: Είναι γεγονός ότι στη μεγάλη πλειοψηφία του κοινού, η Vodafone είναι απόλυτα συνδεδεμένη με την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου. Στηρίζουμε την Εθνική Ομάδα με συνέχεια και συνέπεια τα τελευταία δέκα χρόνια και αυτό έχει εκτιμηθεί από το κοινό. Έχει γίνει κοινός τόπος σε όλους πλέον ότι η στήριξη που προσφέρει η Vodafone στην Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου δεν είναι συγκυριακή.
adb: Πώς θα χαρακτηρίζατε με μία φράση την καμπάνια;
Y.K.: Είναι μια καμπάνια που αναδεικνύει τη σύνδεση της Vodafone με την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου, καθώς και τη σημασία που έχει αυτή η ομάδα με τις επιτυχίες της, ως πηγή έμπνευσης για όλους μας!
H στρατηγική και οι εκτελέσεις
Ο Δημήτρης Δρακάτος και ο Γιάννης Τσαγκανέλλιας, Αssociate Creative Directors της JWT Spot Athens, μας μιλάνε για την παραγωγή του τηλεοπτικού spot αλλά και τις υπόλοιπες εκτελέσεις που περιλαμβάνει η καμπάνια.
adb: Ποιες ήταν οι προκλήσεις που αντιμετωπίσατε όσον αφορά την παραγωγή του τηλεοπτικού spot;
Δημήτρης Δρακάτος: Η πρόκληση που είχαμε να αντιμετωπίσουμε ήταν η σωστή απόδοση χρονικά αλλά και η αληθοφάνεια της ιστορίας που ξεκίνησε δέκα χρόνια πριν. Πως κάποια από τα πιτσιρίκια που εμπνεύστηκαν από το θρίαμβο της Εθνικής μας το 2004 σήμερα είναι αυτά που συμμετέχουν στο εθνικό μας συγκρότημα. Η παραγωγή των τηλεοπτικών μας spots για την Εθνική Ομάδα ήταν πραγματικά μια πολύ ευχάριστη διαδικασία. Είχαμε τη χαρά και την τιμή να βρισκόμαστε στον ίδιο χώρο με διεθνείς ποδοσφαιριστές που θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στα γήπεδα της Βραζιλίας εκπροσωπώντας τη χώρα μας. Όλοι οι διεθνείς που συμμετείχαν στα διαφημιστικά είναι εξαιρετικοί επαγγελματίες και σίγουρα η συνεργασία μαζί τους θα μείνει στη σκέψη μας πολύ ευχάριστα.
adb: Πέρα από το τηλεοπτικό spot ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια; Πώς θα εξελιχθεί και ποιες πλατφόρμες αξιοποιεί;
Γιάννης Τσαγκανέλλιας: Στο πλαίσιο της χορηγίας, στόχος μας είναι να σχεδιάζουμε διαρκώς και να υλοποιούμε διαφορετικές ενέργειες που εμπλέκουν άμεσα τους φιλάθλους. Για την πρόκριση της Ελλάδας στο μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό γεγονός του κόσμου, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε ενέργειες και επικοινωνία με σκοπό να προβάλουμε το πανηγυρικό χαρακτήρα της πρόκρισης και τη χαρά που προσφέρει η Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου στους φιλάθλους. Η στρατηγική της τηλεοπτικής καμπάνιας είναι τα δέκα χρόνια δίπλα στην Εθνική μας και αυτό εκφράστηκε δημιουργικά ως εξής: η συμπόρευση μετά την κατάκτηση του ευρωπαϊκού τροπαίου το 2004, όπου ξεκινάει και η ιστορία μας, αποτελώντας την έμπνευση για τα τότε δεκάχρονα παιδιά. Η έμπνευση αυτή διαδόθηκε τόσο γρήγορα και τόσο βαθιά στα παιδιά, που σήμερα κάποια είναι πλέον παίκτες της Εθνικής μας! Αντίστοιχα, η καμπάνια υπογράφει με: 10 χρόνια μας εμπνέετε, 10 χρόνια δίπλα στην Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου και αποτελείται από πολλαπλά διαφημιστικά για το Vodafone Brand, την απόκτηση της φανέλας στα εθνικά χρώματα μέσα από την προσφορά των καταστημάτων που αφορά Vodafone Smart συσκευές, αλλά και την ενέργεια προς όλους τους συνδρομητές Vodafone για δωρεάν επικοινωνία, είτε βρίσκονται στην Ελλάδα είτε στη Βραζιλία.
Συντελεστές Vodafone
Νίκος Βλαχόπουλος Consumer Commercial Director
Υβέτ Κοσμετάτου Brand, Marketing Communications & Insights Senior Manager
Αλέξανδρος Χουλιαράς Retail, Terminals, CXP and Sponsorships Supervisor Ναταλία Αμολοχίτη Sponsorships Brand Manager
Κυριακή Κουτσογιάννη Sponsorships Brand Manager
Συντελεστές JWT Spot Athens
Τάκης Λιαρμακόπουλος Vice President Chief Creative Officer
Γιάννης Τσαγκανέλλιας Associate Creative Director
Δημήτρης Δρακάτος Associate Creative Director
Λεωνίδας Σπανός Client Service Director
Τάνια Αξιωτάκη Senior Account Director
Μαρία Ανθρακοπούλου Account Executive
Συντελεστές Movielab
Βαγγέλης Λυμπερόπουλος Σκηνοθέτης
Γιώργος Μαρουδής Executive Producer
Γιώργος Αλεξανδρής Producer
Θωμάς Βαρβίας, Francois Carlier Διευθυντές Φωτογραφίας