To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Interweave: Νέος Executive Creative Director ο Frederico Roberto

Interweave: Νέος Executive Creative Director ο Frederico Roberto

Από τη Unilever και την Oliver ως Global Creative Director των U-Studios, με μεγάλη τεχνογνωσία και καταξίωση στον χώρο της διαφήμισης και της δημιουργικότητας, ο Frederico Roberto έρχεται με τη διπλή αποστολή, να συμβάλλει στην ηγετική ομάδα και τη λειτουργία της Interweave στο Λονδίνο αλλά και να ηγηθεί της δημιουργικής ομάδας στα κεντρικά της Αθήνας φέρνοντας γνώσεις και εμπειρία από τις διεθνείς αγορές.

Με παγκοσμίου φήμης πελατολόγιο όπως τα brands Samsung, Nike, BP, Dove, Bentley Motors, Emirates Airlines, Guinness and Tanqueray, έχοντας δουλέψει σε 9 χώρες και έχοντας κερδίσει περισσότερα από 40 διεθνή βραβεία, συμπεριλαμβανομένων των Cannes Lions, των D&ADs και BIMAs μεταξύ άλλων, έχει συμμετάσχει και σε πολλά διεθνή φεστιβάλ κύρους, είτε ως ομιλητής είτε ως κριτής επιτροπών βραβείων, όπως τα Φεστιβάλ Cannes Lions, Dubai Lynx, D&AD και New York Festival.

Η έλευση του Frederico στην Ελλάδα είναι μια πολύ σημαντική εξέλιξη τόσο για την εταιρία όσο και την ευρύτερη ανάπτυξη του ελληνικού marketing, καθώς “Η τεχνογνωσία, η μακρά του εμπειρία και κυρίως η δημιουργικότητά του τον καθιστούν πολύτιμο συνεργάτη, ειδικά σε μια εποχή που η λειτουργία μας επεκτείνεται σε νέες αγορές!” δήλωσε η Αίγλη Μπαλαμάτση, CEO και Executive Strategy Director της Interweave. Και συνεχίζει «Σε μια εποχή όπου οι προκλήσεις διαδέχονται η μία την άλλη, και τα ζητήματα που αναζητούν αποτελεσματικές και, συνάμα, δημιουργικές λύσεις γίνονται διαρκώς συνθετότερα, είναι σπουδαίο ανεξάρτητες ελληνικές εταιρείες όπως η Interweave να μπορούν να εντάσσουν με αυτόν τον καθολικό τρόπο στη λειτουργία τους τόσο σημαντικά στελέχη της διεθνούς αγοράς», επισημαίνει και προσθέτει: «Τέτοιου είδους κινήσεις υπογραμμίζουν τις τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης που έχει η χώρα μας – είμαι περήφανη που έχουμε κοντά μας τον Frederico. Όλη αυτή η τεχνογνωσία, που αναπτύσσεται και εξελίσσεται με την δραστηριοποίηση μας στο εξωτερικό, σκοπός μας είναι να επιστρέψει ως υπεραξία και να προσφερθεί και στους πελάτες μας στην Ελλάδα, σε ελληνικές εταιρείες, οργανισμούς και μάρκες, τεχνογνωσία εμπλουτισμένη από την διεθνή εμπειρία και πρακτική».

Ο ίδιος δήλωσε σχετικά: «Νιώθω ιδιαίτερο ενθουσιασμό για αυτή τη νέα πρόκληση και τη δυνατότητα που μου δίνει να συμβάλλω, με τη δυναμικότερη εμπλοκή μου σε ελληνικές μάρκες, στο ευρύτερο όραμα της Interweave για την ανάπτυξη του κλάδου μα και της χώρας ευρύτερα. Η καινοτόμα σκέψη, η τόλμη και η δημιουργικότητα υπήρξαν πάντοτε συστατικά στοιχεία της επαγγελματικής μου ταυτότητας και πιστεύω πως είναι αυτά που θα βοηθήσουν ώστε μαζί με την υπόλοιπη ομάδα της Interweave να φέρουμε την αλλαγή στον χώρο του consulting, του στρατηγικού μάρκετινγκ και της διαφήμισης στην Ελλάδα - αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξη της ίδιας της εταιρείας στη διεθνή αγορά», προσθέτει ο Frederico Roberto.

Η ένταξη του Fred στην ομάδα της Interweave αποτελεί μέρος από μια σειρά από στρατηγικές κινήσεις, σε μια πορεία ενίσχυσης της εταιρείας, για να υπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο τον ρόλο της ως “Change and Growth” partner αλλά και επέκτασης της σε νέες αγορές με έμφαση σε Ευρώπη και Mέση Ανατολή.

TAGS: Interweave