To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

isobar: Ολοκληρώνει την πορεία της στην Ελλάδα

isobar: Ολοκληρώνει την πορεία της στην Ελλάδα
Ολοκληρώνει την παρουσία της στην ελληνική αγορά η isobar. Πρόκειται για απόφαση του Ομίλου Dentsu και εντάσσεται στο ευρύτερο restructuring, που πραγματοποιεί διεθνώς καταργώντας κάποια agency brands και συνενώνοντας κάποια άλλα...

Όλα δείχνουν ότι στην ελληνική αγορά θα παραμείνει με τρία σχήματα: Carat, Dentsu X και iprospect. Θα πρέπει, πάντως, να σημειωθεί πως όπως έχει αποκαλύψει η στήλη paramedia του περιοδικού adbusiness στο τεύχος 1029, που κυκλοφόρησε στις 23 Νοεμβρίου, η Dentsu Aegis Network στην Ελλάδα, διαθέτει εδώ και λίγο καιρό τρεις διακριτικούς τίτλους, οι νέοι τίτλοι είναι «dentsu X» για τον κλάδο παροχής υπηρεσιών σε διαφημιζόμενες εταιρείες, «amplifi» για τον κλάδο παροχής υπηρεσιών στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και «dentsu Greece SMSA» για τον κλάδο της απόκτησης μετοχών.

Στο πλαίσιο της παγκόσμιας αναδιοργάνωσης, το Dentsu Group ανακοίνωσε πριν λίγες ημέρες πως πρόκειται να καταργήσει το 12,5% των θέσεων εργασίας στην Dentsu International, όπως ονομάζεται πλέον ο διεθνής βραχίονας μετά το rebranding, που πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο και οδήγησε στην κατάργηση της επωνυμίας DAN (Dentsu Aegis Network). Oι θέσεις εργασίας που θα καταργηθούν αναμένεται να «μοιραστούν» διεθνώς στον οργανισμό με έναν σημαντικό αριθμό εργαζομένων σε διάφορες περιφέρειες να επηρεάζονται

Η Dentsu έχει ξεκινήσει την αναδιοργάνωση της από το 2018 αλλά όπως ανακοίνωσε από τον φετινό Αύγουστο έχει επιταχύνει τις διαδικασίες εξαιτίας της κρίσης της πανδημίας. Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης, ο διεθνής όμιλος, στον οποίo αυτή την στιγμή ανήκουν 160 agency brands σε όλο τον κόσμο, θα διατηρήσει μόλις έξι παγκόσμιες ηγετικές επιχειρηματικές οντότητες (global leadership brands). Επίσης θα διατηρηθούν κάποια επιπλέον agency brands σε βασικές αγορές καθώς κάποια από τα 160 υπό συζήτηση brands έχουν ήδη συνενωθεί μεα άλλα. Οι αλλαγές αναμένεται να επηρεάσουν όλες τις αγορές και τις υπηρεσίες. Σύμφωνα με την Dentsu στόχος είναι να προσφερθεί μια πιο απλή και πιο ολιστική λύση στους πελάτες.

Υπενθυμίζεται πως από τον Σεπτέμβριο, CEO της Dentsu International έχει αναλάβει η Wendy Clark, που μέχρι τον Απρίλιο αποτελούσε την CEO της DDB International.