To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Kάτι κινείται στην αγορά…

Kάτι κινείται στην αγορά…
Σημανιτική κινητικότητα καταγράφεται το τελευταίο διάστημα στην αγορά επικοινωνίας με «μεγάλα» spec να τρέχουν αλλά και αναθέσεις να ανακοινώνονται.

Μεταξύ άλλων, μέσα στον Νοέμβριο έγινε γνωστό πως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ανανέωσε την συνεργασία της με την ZenithOptimedia (Publicis One) όσον αφορά τον λογαριασμό media καθώς και ότι η ION ανέθεσε στη Magnet την προβολή της Break.

Επίσης, με νικήτριες τη McCann Athens και τη The Newtons Laboratory ολοκληρώθηκαν τα δύο -ξεχωριστά- spec που «έτρεχαν» στον κλάδο του αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα, η Hyundai Ελλάς επέλεξε τη McCann Athens για τον δημιουργικό της λογαριασμό, με τη συνεργασία τους να είναι ήδη στον «αέρα» για το μοντέλο Hyundai Kona, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα projects. Επίσης, η The Newtons Laboratory ανέλαβε τον διαφημιστικό λογαριασμό της ΚΙΑ, με την πρώτη καμπάνια της συνεργασίας τους να είναι σε εξέλιξη, προβάλλοντας το νέο KIA Ceed.

Η Beyond Communications ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της νέας καταχώρισης για το Ello- Ermol ενώ η Α bit of Greece ξεκίνησε συνεργασία με το κέντρο διάγνωσης και πρόληψης «Γυναίκας Υγεία», με σκοπό το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολιστικού πλάνου ενεργειών marketing και δημοσίων σχέσεων. Το αντικείμενο της νέας συνεργασίας είναι η δημιουργία ενός εκτενούς 360ο στρατηγικού πλάνου προώθησης και επικοινωνίας.

Tα «ανοιχτά» spec

Παράλληλα, σημαντικοί λογαριασμοί παραμένουν υπο διεκδίκηση. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζει εκείνος του ΟΠΑΠ, με πέντε εταιρείες να συμμετέχουν τελικά στο spec που τρέχει η ΟΠΑΠ Α.Ε. Αναλυτικότερα, μετά τις πρώτες διερευνητικές επαφές, οι εταιρείες που εκδήλωσαν ενεργό ενδιαφέρον και θα λάβουν μέρος στη διαδικασία είναι οι ΒΒDO, Cream, DDB, McCann Athens και Τhe Newtons Laboratory, με την τελευταία να είναι αυτή που χειρίζεται το λογαριασμό σήμερα.

Υπενθυμίζεται πως στο αρχικό στάδιο της διαδικασίας, ο ΟΠΑΠ προσέγγισε 8 διαφημιστικές εταιρείες, οι οποίες επιλέχθηκαν με βάση τα οικονομικά τους στοιχεία. Συγκεκριμένα, ήρθε σε επαφή με τις 8 εταιρείες που το 2016 κατέγραψαν μικτά αποτελέσματα πάνω από 3 εκατ. ευρώ. Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί πως ο ΟΠΑΠ προχωρά στο spec, στο πλαίσιο της συνήθους πρακτικής των επιχειρήσεων μεγάλου μεγέθους, να επαναξιολογούν σε τακτά χρονικά διαστήματα τις συνεργασίες που διατηρούν σε κάθε τομέα και επίπεδο.

Επίσης, πληροφορίες θέλουν μεγάλα specs να βρίσκονται σε εξέλιξη τόσο στον χώρο των τροφίμων-ποτών όσο και των τεχνολογικών καταναλωτικών αγαθών.

Eξελίξεις στην διαφήμιση

Άλλωστε και στο δίμηνο Σεπτέμβριος-Οκτώβριος, σημαντικοί λογαριασμοί άλλαξαν χέρα στον τομέα των δημοσίων σχέσεων αλλά και στον χώρο της διαφήμισης. Κινητικότητα υπήρξε και στο digital.

Αναλυτικότερα, η Admine κέρδισε το προηγούμενο δίμηνο δύο λογαριασμούς. O πρώτος αφορά την OPAP Sports, για την οποία ανέλαβε το 360ο επικοινωνιακό λανσάρισμα του opapbet στην Κύπρο, και ο δεύτερος την καρτοκινητή Q.

Η 4 Wise Monkeys αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της L’ Artigiano, αναλαμβάνοντας την επικοινωνιακή και δημιουργική στρατηγική της εταιρείας.

Στις «κερδισμένες» και η McVictor & Hamilton, η οποία ανέλαβε τους λογαριασμούς Jaguar Land Rover, ενώ διατήρησε, μετά από κλειστό spec, τον διαφημιστικό λογαριασμό του καφέ (espresso) Buondi της Nestlé.

Με τρία new business έκλεισε το δίμηνο και για την Α3, η οποία ανέλαβε την επικοινωνία των Macrovita, Nice n Easy Group και Delifrance. Πριν λίγες μέρες, επίσης, ανακοίνωσε πως την εμπιστεύθηκε και όμιλος Jungheinrich, ο οποίος αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους προμηθευτές περονοφόρων ανυψωτικών μηχανημάτων, υψηλής τεχνολογίας συστημάτων αποθήκευσης και διακίνησης προϊόντων σε ολόκληρο τον κόσμο.


Επίσης ολοκληρώθηκε και το spec των Galerie de Beauté, με την εταιρεία να αναθέτει το πρόγραμμα επικοινωνίας της στη Spicy Communication

Κινητικότητα σε PR-digital

Ο τομέας του PR κατέγραψε τη μεγαλύτερη κινητικότητα, με αρκετούς λογαριασμούς να αλλάζουν χέρια αλλά και spec να ολοκληρώνονται. Μεταξύ αυτών, το spec  της GAP, που επέλεξε την Communication Effect για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας της σε above, below και για digital ενέργειες και της Amgen Hellas, που ανέδειξε νικήτρια τη Hill+Knowlton Strategies, η οποία μέσα στον Νοέμβριο ανέλαβε με τριετή συμφωνία Στρατηγικός Σύμβουλος Επικοινωνίας της Εταιρείας Ανώτατων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ)

Ενδιαφέρον όμως υπήρχε και από τον ξενοδοχειακό τομέα, καθώς το NJV Athens Plaza ανέθεσε την επικοινωνία και τις δημόσιες σχέσεις του στη Yes.Positive Communication, το Grand Hyatt Athens επέλεξε την Outstand Communications, ενώ η Action Global Communications στην Κύπρο ανέλαβε για λογαριασμό του Quality Group και της Sunyseeker Hotels τη συνολική διοργάνωση και το συντονισμό των εγκαινίων του νέου κτιριακού συμπλέγματος Radisson Blu Hotel Larnaca και QBlu Plaza. Να σημειωθεί ότι η τελευταία εμπλούτισε το χαρτοφυλάκιό της και με δύο ακόμη λογαριασμούς, αναλαμβάνοντας την digital παρουσία της Kleopas Alliot Business Consultants και το πρόγραμμα επικοινωνίας του Hell Energy.

Τέλος, η Touchpoint Strategies ανέλαβε το PR και την επικοινωνία των OK! Anytime Markets και της LeasePlan.

Αναθέσεις στο digital

Στον τομέα του Digital, η Monogram απέκτησε  τρεις νέους λογαριασμούς, καθώς ανέλαβε να διαμορφώνει και να παράγει συστηματικά περιεχόμε-νο για το blog της ασφαλιστικής υπηρεσίας Anytime, τη διαχείριση των social media της Icon Fitness και την παρουσία των σημάτων του Caffe Luigi dal 1901 και Μερακλής στο digital περιβάλλον.

Η Socialab ανέλαβε για λογαριασμό της Optima την digital παρουσία του συνόλου των προϊόντων της μάρκας «Ήπειρος», ενώ η Generation Y ξεκίνησε συνεργασία με τον οίκο κοσμημάτων Konstantino, αναλαμβάνοντας το νέο e-shop, τη στρατηγική marketing και την εμπορική ανάπτυξη του brand στην αγορά των ΗΠΑ.


Nέα projects στο Branding

Στον τομέα του Branding ξεχώρισαν οι νέες συνεργασίες της 2yolk με τη Softex, για την οποία ανέλαβε τον εκσυγχρονισμό του logo και τις νέες συσκευασίες της, αλλά και της Milk, η οποία ανέλαβε τη μελέτη ανανέωσης της οπτικής ταυτότητας της Misko και τον ανασχεδιασμό των συσκευασιών της για το σύνολο των προϊόντων της. Τέλος, η Marketing Greece εμπιστεύθηκε στην Giraffes in the Kitchen τον ανασχεδιασμό του λογοτύπου της αλλά και την ανανέωση του site της.