To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

L’Oréal: Στην Publicis η digital επικοινωνία της

L’Oréal: Στην Publicis η digital επικοινωνία της
Την Publicis επέλεξε η L’ Oréal για την digital επικοινωνία της με διαδικασία κλειστού spec.

Την Publicis, το Comms Brand του Publicis Groupe Greece επέλεξε η L’Oréal, μετά από διαδικασία κλειστού spec με ευρεία συμμετοχή εταιρειών επικοινωνίας, ως στρατηγικό συνεργάτη για το σύνολο της digital παρουσίας των μαρκών της.

Συγκεκριμένα, η Publicis αναλαμβάνει την πλήρη ανάπτυξη της digital στρατηγικής και τη δημιουργία digital περιεχομένου για όλες τις μάρκες των Consumer Products, Active Cosmetics και Professional Products Divisions της L’Oréal.

H Chief Brand Officer των Comms Brands του Publicis Groupe Greece, Αγγελίνα Δεσύλλα, είπε για τη νέα συνεργασία: «Είναι μεγάλη τιμή που μια εταιρία-πρωτοπόρος, σαν την L’Oréal, μας επέλεξε ως στρατηγικό συνεργάτη για τον νευραλγικό τομέα της digital επικοινωνίας. Το μοντέλο λειτουργίας μας και η φιλοσοφία του Power of One, που προσφέρει τον συνδυασμό ευρείας τεχνογνωσίας, αρμονικής σύμπλευσης όλων των disciplines και πλήρους accountability, μας ανέδειξαν στην ιδανική θέση να διαχειριστούμε τόσο σημαντικές και μεγάλες μάρκες».

Η Brand Lead της Publicis, Αννίτα Γαλανοπούλου, ανέφερε σχετικά: «Δεν υπάρχει μεγαλύτερο κίνητρο για ένα agency από το να συνεργάζεται με τόσο μεγάλα brands που πρωτοπορούν, τολμούν και δίνουν ευκαιρία στις ομάδες να βγάζουν τον καλύτερό τους εαυτό. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα είμαστε δίπλα στη L’Oréal, παίρνοντας μέρος στην ανάπτυξη των μαρκών της και φέρνοντάς τις κοντά στο κοινό τους, μέσα από τα digital κανάλια επικοινωνίας».
TAGS: Publicis, L'Oreal