To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

LG: Η ζωή είναι ωραία

LG: Η ζωή είναι ωραία
LG: Η ζωή είναι ωραία

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Η LG Electronics Hellas συμμετείχε ως Χορηγός Τεχνολογίας στο Spetses Mini Marathon 2015, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στις Σπέτσες. Τι ακριβώς περιελάμβανε αυτή η χορηγία;

Τ.Σ.:
Η LG συμμετείχε για πρώτη χρονιά ως Χορηγός Τεχνολογίας στο Spetses Mini Marathon 2015, που πραγματοποιήθηκε από τις 9 έως τις 11 Οκτωβρίου στο όμορφο νησί των Σπετσών. Περισσότεροι από 12.000 άνθρωποι όλων των ηλικιών από 27 διαφορετικές χώρες έδωσαν το «παρών» στο 5o Spetses Mini Marathon 2015, επιβεβαιώνοντας ότι πρόκειται αναμφίβολα για μια από τις κορυφαίες αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις στην Ελλάδα. Με καινοτόμα προϊόντα κορυφαίας τεχνολογίας και συναρπαστικές δραστηριότητες, η εταιρεία μας υποστήριξε δυναμικά τη μεγάλη αθλητική και πολιτιστική γιορτή, ενώ προσέφερε μια μοναδική τεχνολογική εμπειρία υψηλής ποιότητας στους επισκέπτες και στους συμμετέχοντες. Στην Πλατεία Ποσειδωνίου, τo LG video wall με επαγγελματικές οθόνες τύπου video wall 47 ιντσών, τοποθετημένες σε διάταξη 3x3, καλωσόριζε και ενημέρωνε τους συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια του τριημέρου. Επιπλέον, στον αγώνα των 5 χιλιομέτρων της Κυριακής, δυναμικό «παρών» έδωσαν οι 100 LG Runners, οι αθλητές που αγωνίστηκαν με την ομάδα της LG. Οι δέκα πρώτοι από την ομάδα των LG Runners που τερμάτισαν στον αγώνα 5 χλμ, κέρδισαν μοναδικά LG δώρα και ενθουσίασαν το κοινό με την απόδοσή τους. Τέλος, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της LG, οι επισκέπτες και οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να φτιάξουν τη δική τους αναμνηστική “LG miniMe” μινιατούρα, με τη βοήθεια της κορυφαίας κάμερας του LG G4, ενώ χρησιμοποιώντας τα props που βρίσκονταν στο χώρο, μπορούσαν να τραβήξουν όμορφες και διασκεδαστικές φωτογραφίες, κρατώντας ένα ξεχωριστό ενθύμιο για τη συμμετοχή τους.

adb: Πώς εντάσσεται αυτή η χορηγία στη γενικότερη φιλοσοφία “Life’s Good” της εταιρείας; Μπορείτε να μας αναλύσετε λίγο περισσότερο αυτή τη φιλοσοφία και τους στόχους της;

Τ.Σ.:
Η LG Ελλάδας, τα τελευταία 12 χρόνια, παρέχει στους Έλληνες καταναλωτές μέσα από τα προϊόντα της προηγμένη τεχνολογία, υψηλό σχεδιασμό, άνεση και ευκολία, αξίες οι οποίες συνεισφέρουν στη βελτίωση της καθημερινότητάς τους, προσφέροντας καινοτομία για μια καλύτερη ζωή. Η βασική φιλοσοφία της LG, όπως αποτυπώνεται και πάνω στο λογότυπό μας, είναι το μότο “Life’s Good”- «Η Ζωή είναι Ωραία». H ζωή είναι ωραία μέσα από τις μικρές και τις μεγάλες εμπειρίες που ζούμε με τους φίλους μας και την οικογένειά μας και θέλουμε τα προϊόντα μας να διευκολύνουν και να βελτιώνουν αυτές τις στιγμές. Και είναι σημαντικό να μπορούμε να τη χαιρόμαστε με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, που
μας γεμίζουν ενέργεια, όμορφες εμπειρίες και μοναδικές στιγμές. Με βασική γραμμή αυτή τη φιλοσοφία, προσπαθούμε να συμμετέχουμε και να υλοποιούμε μια σειρά από πολιτισμικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις, πρεσβεύοντας ότι η ζωή είναι ωραία με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους και στοχεύοντας, πέρα από την απλή ικανοποίηση των αναγκών, να δημιουργήσουμε νέες σχέσεις ζωής και εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές μας. Ο αθλητισμός, λοιπόν, είναι για εμάς μια δραστηριότητα που καλλιεργεί και εξελίσσει τόσο το σώμα, όσο και το πνεύμα και τον θεωρούμε απαραίτητο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Πιο σημαντική ωστόσο θεωρούμε την αξία της συμμετοχής στις αθλητικές δράσεις, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, βαθμολογίας, κατάταξης, με το μότο της διοργάνωσης άλλωστε -#2winis2participate- να το υπογραμμίζει ξεκάθαρα. Για την LG η ζωή είναι πιο ωραία όταν συμμετέχεις σε πρωτοβουλίες που προάγουν αξίες, όπως ο αθλητισμός και ο πολιτισμός, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν στην κοινωνία όπου δραστηριοποιούμαστε.

adb: Ποιες άλλες χορηγίες, πρωτοβουλίες ή δράσεις υλοποιήσατε πρόσφατα ή σχεδιάζετε άμεσα με άξονα τη συγκεκριμένη φιλοσοφία;

Τ.Σ.:
Πιστοί στη φιλοσοφία αλλά και τη δέσμευσή μας “Life’s Good”, πάντα αναζητούσαμε διαδραστικές πρωτοβουλίες, με στόχο να προσφέρουμε όμορφες στιγμές σε πολλούς ανθρώπους μέσα από διαφορετικές δραστηριότητες και να ανοίξουμε νέους ορίζοντες, δημιουργώντας μαζί τους σχέσεις ζωής και εμπιστοσύνης. Μέσω της πρώτης κοινής μας συνεργασίας λοιπόν με τον ΣΚΑΪ το 2013, με την ενέργεια life’s good.gr, εκατοντάδες νέοι από 16 έως 18 ετών, από κάθε γωνιά της χώρας, πήραν μέρος στον interactive διαγωνισμό που οργανώθηκε, μίλησαν με εικόνες, στίχους και μουσική για τις ομορφιές και τη γοητεία του τόπου τους και έγιναν οι πρεσβευτές του. Τον επόμενο χρόνο, συνεχίσαμε την επιτυχημένη μας συνεργασία, με ένα πρόγραμμα δραστηριοτήτων με διάρκεια 5 μήνες, προσφέροντας μοναδικές στιγμές διασκέδασης, έμπνευσης και χαράς σε ακόμα περισσότερους τυχερούς. Συγκεκριμένα, δύο φορές το μήνα, οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν προσκλήσεις για θεατρικές παραστάσεις, πρεμιέρες ταινιών στο cinema, εκδρομές, σεμινάρια και άλλες εκδηλώσεις. Ταυτόχρονα, έχουμε συμμετάσχει και σε πολλές ενέργειες κοινωνικού και πολιτιστικού χαρακτήρα. Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε υποστηρίξει πρωτοβουλίες και εκδηλώσεις του φιλανθρωπικού οργανισμού “Make-a-wish”,
ενώ χορηγήσαμε την εκδήλωση του ΜΚΟ “CREAID”, τα έσοδα της οποίας προσφέρθηκαν για την ενίσχυση των σκοπών των «Γιατρών του Κόσμου». Επιπλέον, ήμασταν χορηγοί και στην παρουσίαση του νέου φωτογραφικού βιβλίου της Calliope “Children of the Light”, όπου τα έσοδα διατέθηκαν προς όφελος του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με Καρκίνο «Ελπίδα» και της Εταιρείας κατά της Κακοποίησης του Παιδιού «Ελίζα». Είναι πολύ σημαντικό για εμάς στην LG να είμαστε αρωγοί και βασικοί μέτοχοι της κοινωνίας όπου λειτουργούμε, προσφέροντας κάθε φορά το καλύτερο που μπορούμε για την ενίσχυση των συνανθρώπων μας.

adb: Θεωρείτε πως ειδικά στη δύσκολη οικονομική συγκυρία στην Ελλάδα, με τις πολλές προκλήσεις που έχει επιφέρει, τα brands πρέπει να προβάλλουν τη θετική πλευρά της καθημερινότητας;

Τ.Σ.:
Ως εταιρεία με εκατομμύρια καταναλωτές ανά τον κόσμο, βλέπουμε ότι το καταναλωτικό κοινό, παγκοσμίως, αλλά και στην Ελλάδα, ξεχωρίζει τα brands τα οποία ενδιαφέρονται αυταπόδεικτα και ενισχύουν την κοινωνία μέσα στην οποία δραστηριοποιούνται. Η παρούσα οικονομική συγκυρία στην Ελλάδα σίγουρα έχει σημαντικές επιπτώσεις τόσο στους καταναλωτές, όσο φυσικά και στις εταιρείες. Εμείς, στην LG Ελλάδας, θέλουμε ωστόσο να μεταφέρουμε κατ’ αρχάς ένα μήνυμα αισιοδοξίας στους καταναλωτές μας, μέσα από διάφορες δραστηριότητες, που προσφέρουν ψυχαγωγία και διασκέδαση. Γνωρίζοντας ότι η καθημερινότητα είναι δύσκολη για τους περισσότερους, θεωρούμε ότι είναι σημαντικό να μπορεί ο κόσμος να βλέπει και τη θετική πλευρά της ζωής και να μπορεί να την απολαμβάνει με τα αγαπημένα πρόσωπα και τους συνανθρώ- πους του μέσα από διαφορετικές συλλογικές δράσεις και συγκυρίες.

adb: Είναι πιο δεκτικό το κοινό σε αισιοδοξία και θετικά μηνύματα; Ποιο είναι το feedback που λαμβάνατε εσείς;

Τ.Σ.:
Αναπολώντας την πρόσφατη συμμετοχή μας ως Χορηγός Τεχνολογίας στο Spetses Mini Marathon, οφείλω να πω ότι η συμμετοχή του κόσμου ήταν συγκινητική. Προσωπικά, σαν άνθρωπος αλλά και σαν στέλεχος της LG, έλαβα πολλή θετική ενέργεια τόσο από τους συμμετέχοντες, τους κατοίκους και αλλά και τους «υποστηρικτές» των ανθρώπων που ήταν εκεί να χειροκροτήσουν τους φίλους και την οικογένειά τους. Θεωρώ πως είναι πολύ σημαντικό μια εταιρεία να έχει πλήρη και ξεκάθαρη εικόνα της κοινωνικο-οικονομικής κατάστασης της παγκόσμιας αγοράς και της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται. Δεν μπορεί να έχει επιτυχημένη ή έστω ισορροπημένη πορεία μια εταιρεία ή ένα στέλεχος που δεν έχει αποτυπώσει και αναγνωρίσει τις αγωνίες και τις ανησυχίες που επικρατούν στην αγορά και στα σπίτια των καταναλωτών. H LG θα συνεχίσει να μεταφέρει θετικά και αισιόδοξα μηνύματα στους καταναλωτές μέσα από τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες τις οποίες υποστηρίζει, καθώς είναι φιλοσοφία μας ότι η ζωή είναι ωραία, και είναι σημαντικό να μπορούμε να τη χαιρόμαστε με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, που μας γεμίζουν ενέργεια, όμορφες εμπειρίες και μοναδικές στιγμές. Στόχο μας, λοιπόν, σαν στελέχη της εταιρείας, αποτελεί να είμαστε αισιόδοξοι και να αντικατοπτρίζεται αυτό μέσω των υπηρεσιών και των προϊόντων μας.