To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Lidl: Στο τελικό στάδιο πανευρωπαϊκό media spec

Lidl: Στο τελικό στάδιο πανευρωπαϊκό media spec
Διεθνές media spec για τις αγορές της Ευρώπης «τρέχει» η Lidl σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Campaign.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα η διαδικασία πλέον έχει μπει στο τελικό της στάδιο με τις OMD και Starcom να συμμετέχουν σε αυτό ενώ αναφέρεται πως ειδικά για την Μεγάλη Βρετανία, μέχρι πρότινος, τον λογαριασμό διεκδικούσε και η Group M της WPP.

Eπιπρόσθετα το Campaign επικαλείται πληροφορίες από πηγές σχετικές με την διαδικασία αναθεώρησης και αναφέρει πως η Lidl είχε αναφέρει πριν από αρκετούς μήνες πως σκόπευε να ενοποιήσει το σύνολο του λογαριασμού της media planning και buying σε ένα και μόνο media agency.

Eντούτοις καθώς η διαδικασία προχώρησε δόθηκε στους regional market leaders της Lidl το δικαίωμα να επιλέξουν οι ίδιοι το agency με το οποίο θα συνεργαστούν.

Η Lidl διαθέτει σε παγκόσμιο επίπεδο δίκτυο με περισσότερα από 10.000 καταστήματα, η συντριπτική πλειονότητα εκ των οποίων βρίσκονται στην Ευρώπη. Επίσης λειτουργεί 100 καταστήματα στις ΗΠΑ, ενώ σχεδιάζει να ανοίξει 50 ακόμη εκεί άμεσα.
TAGS: Lidl