To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μια ονειρεμένη -ψηφιακή- συνεργασία

Μια ονειρεμένη -ψηφιακή- συνεργασία
Μια ονειρεμένη -ψηφιακή- συνεργασία

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Ας ξεκινήσουμε με μια μορφή γνωριμίας. Μιλήστε μας λίγο για την 24Μedia, τη φιλοσοφία της, αλλά και τις υπηρεσίες που προσφέρει. Ποια είναι η πορεία της στην ελληνική αγορά και ποια η συνεργασία της με την Andstart;

Η 24Media αποτελεί το μεγαλύτερο ανεξάρτητο online δίκτυο ενημέρωσης στην Ελλάδα. Σκοπός μας είναι να παράγουμε και να παρέχουμε ολοκληρωμένο ειδησεογραφικό περιεχόμενο στο ελληνικό διαδίκτυο, ενώ παράλληλα επιδιώκουμε να αναπτύσσουμε υπηρεσίες που θα μας επιτρέπουν να καλύπτουμε κάθε ανάγκη του αναγνωστικού μας κοινού. Επίσημος κι αποκλειστικός αντιπρόσωπος της 24Media είναι η Andstart, η οποία από το 2007 προσφέρει πρωτότυπες κι απόλυτα εξειδικευμένες υπηρεσίες διαφημιστικής επικοινωνίας, τόσο σε επίπεδο online, όσο και offline. Διαθέτουμε ξεκάθαρα τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και το ευρύτερο δίκτυο ιστοσελίδων ανάμεσα στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται αποκλειστικά στο ελληνικό Internet. Για το Μάιο του 2010, το δίκτυο κατέγραψε, σύμφωνα με την επίσημη πηγή της AGB Nielsen, 3.950.000 μοναδικούς χρήστες, με 146.000.000 εμφανίσεις σελίδων.

Ποιο θα λέγατε πως είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας;

Με σιγουριά, η επένδυσή μας τόσο στην υπάρχουσα τεχνική μας υποδομή, όσο και σε καινοτόμες τεχνολογίες. Το 2009 προχωρήσαμε σε σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με την Escenic, η οποία αποτελεί κορυφαίο πάροχο στα CMS (συστήματα διαχείρισης περιεχομένου και δημοσίευσης στο διαδίκτυο), ανοίγοντας νέες προοπτικές για την εταιρεία. Επίσης, έχουμε προχωρήσει σε σύναψη συνεργασιών με εταιρείες της παγκόσμιας αγοράς, έχοντας ως στόχο την ανάδειξη, αλλά και την προώθηση εναλλακτικών καναλιών επικοινωνίας. Στο πλαίσιο αυτών των εταιρειών, βρίσκει κανείς το MySpace της News Corporation και το Dailymotion, εταιρείες που πρωτοπορούν στον τομέα τους, έχοντας ταυτόχρονα μαζική απήχηση. Τέλος, θα πρέπει να αναφερθούμε στη προσέλκυση ιδιαίτερα αξιόλογων στελεχών από το χώρο του Μάνατζμεντ, αλλά και στη συνεχή εκπαίδευση των δημοσιογράφων μας στις πιο πρόσφατες τεχνολογίες.

Ποια είναι τα sites που ανήκουν στο δίκτυο της 24 Μedia και τα οποία διαχειρίζεται εμπορικά η Andstart; Σε ποιο κοινό απευθύνονται;

Λειτουργώντας πλέον 18 sites, και συγκεκριμένα: Sport24.gr, Auto24.gr, Men24.gr, Scores24.gr, Game24.gr, Cosmo.gr, Contra.gr, iPhoneHellas.gr, Dailymotion.com/gr, News247.gr, Youblog.gr, gr.myspace.com, DPGR.gr, RedPlanet.gr, PrasinaNea.gr, Olapaok.gr,
Techgear.gr, Fantasysports.gr.
Το δίκτυο της 24 Μedia απευθύνεται σε ένα ευρύτατο κοινό, όλων των ηλικιών.




Ας επιμείνουμε λίγο στο ελληνικό ΜySpace. Τι περιλαμβάνει η συγκεκριμένη συνεργασία και ποια θα είναι η πολιτική εμπορικής ανάπτυξης της ελληνικής έκδοσης του δημοφιλούς social network;

Στόχος μας είναι το επιτυχημένο λανσάρισμα της ελληνικής έκδοσης του MySpace και η ανάδειξη του πλούσιου ελληνικού περιεχομένου της ιστοσελίδας. Παράλληλα, εστιάζουμε στην ανάπτυξη διαφημιστικών υπηρεσιών, οι οποίες θα στηρίζονται τόσο σε κλασικές πρακτικές της αγοράς, όσο και σε εξειδικευμένες πελατοκεντρικές δημιουργικές εφαρμογές. Είμαστε απόλυτα βέβαιοι οτι η εμπειρία της Αndstart και το "advertising friendly" περιβάλλον του ΜySpace, θα εξασφαλίσουν άμεσα τα επιθυμητά επίπεδα κερδοφορίας.

Μπορούν να αναπτυχθούν συνέργιες μεταξύ αυτών των ιστοσελίδων που θα λειτουργήσουν προς όφελος των διαφημιζομένων;

Οι συνέργειες μεταξύ των ιστοσελίδων μας είναι κάτι που προτείνουμε τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερο στους πελάτες μας. Εξάλλου, είναι ένα από τα κυριότερα πλεονεκτήματά μας έναντι άλλων sites ή ακόμα και δικτύων sites. Το να μπορεί να «εκμεταλλευτεί» ο διαφημιζόμενος μια ευρεία γκάμα ιστοσελίδων προβάλλοντας την προωθητική του ενέργεια μέσα από αυτά, μόνο οφέλη μπορεί να του αποφέρει.
Πρόσφατο παράδειγμα είναι η iphone εφαρμογή που δημιουργήσαμε με τη Vodafone (Vodafone Penalty Shootout) και προωθήσαμε σε όλο το δίκτυο της 24. Η εφαρμογή έχει ήδη φτάσει τα 14.219 downloads και συνεχώς αυξάνονται! Το συγκεκριμένο παράδειγμα αποδεικνύει ότι ναι μεν απαιτείται μια καλή εφαρμογή που η 24Media μπορεί να προσφέρει στους διαφημιζόμενους, αλλά χωρίς την παράλληλη προβολή της στο δίκτυο των ιστοσελίδων της, 24Media δεν θα είχε την αναμενόμενη και επιθυμητή ανταπόκριση από τους χρήστες.
Το ίδιο αποτελεσματική ήταν και η καμπάνια της L’oréal, η οποία έπαιξε αποκλειστικά και μόνο στα sites της 24Media, και πιο συγκεκριμένα στο Sport24, News247, Men24 & Auto24. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, με 14.869.738 φορές να εμφανίζεται ντύσιμο L’oréal στην κεντρική σελίδα του Sport24 (pageviews) και στέλνοντας 111.192 χρήστες στο site της L’oréal μέσα από αυτό (clicks). Υποστηρικτικά ο διαγωνισμός που ήθελε να προβάλει η L’oréal, ενόψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδόσφαιρου 2010, προβλήθηκε 37.955.957 φορές (pageviews) μέσω άλλων ενεργειών στα υπόλοιπα sites της 24Media.




Ποιο είναι το σχόλιό σας για την εγχώρια online διαφημιστική αγορά; Έχουν πειστεί οι διαφημιζόμενοι για τα πλεονεκτήματα του «ψηφιακού» marketing ή βρισκόμαστε ακόμη σε φάση εκπαίδευσης ως αγορά; Υπάρχουν περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης;

Η online διαφημιστική αγορά στην Ελλάδα είναι ακόμα σε φάση ανάπτυξης και συνεχούς εξέλιξης. Όπως αποδεικνύουν και οι μετρήσεις του IAB Hellas, η διαφημιστική δαπάνη που επενδύεται στην online επικοινωνία, αυξάνεται συνεχώς, αγγίζοντας τα 57,8 εκατομμύρια ευρώ και το + 42% σε σύγκριση με το 2008. Και όλα αυτά σε μια χρονική περίοδο που στην εγχώρια, αλλά και παγκόσμια αγορά, στα υπόλοιπα μέσα η διαφημιστική δαπάνη ολοένα και μειώνεται. Ειδικότερα για την εγχώρια αγορά είχαμε για το 2009, σε σχέση με το 2008, μείωση διαφημιστικής δαπάνης από -7,7% στις εφημερίδες μέχρι και -22,1% για το ραδιόφωνο (Πηγή Media Services). Επομένως, οι διαφημιζόμενοι ολοένα και εμπιστεύονται το μέσο και τις λύσεις που προσφέρει το “ψηφιακό” marketing ώστε να καλύψουν τις διαφημιστικές τους ανάγκες. Πιστεύω ότι, μεγάλο μέρος της αγοράς έχει εμπιστευτεί και έχει επωφεληθεί από τα πλεονεκτήματα προβολής σε ένα μέσο που πλέον απευθύνεται σε περισσότερους από 4.000.000 χρήστες πλέον (Πηγή: Focus Bari 2009).
Δεν είναι μόνο ο μεγάλος αριθμός χρηστών που μπορεί να απευθύνει ο διαφημιζόμενος το μήνυμα του. Υπάρχουν και ποιοτικά χαρακτηριστικά, όπως η ενασχόληση του αναγνώστη με την προωθητική ενέργεια καθώς και απόλυτα μετρήσιμα αποτελέσματα που θα λάβει στο τέλος της καμπάνιας ο διαφημιζόμενος. Βέβαια, περιθώρια ανάπτυξης και βελτίωσης στο χώρο σαφέστατα υπάρχουν και θα υπάρχουν, εφόσον υφίστανται ιστοσελίδες που θα προτείνουν – σε συνεργασία με τα media shops - καινοτόμες ιδέες και δημιουργικούς τρόπους προβολής και διαφημιστικές εταιρείες και διαφημιζόμενοι που θα είναι ανοικτοί σε καινούργιες ιδέες. Γιατί δυστυχώς εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλο μερίδιο της διαφημιστικής αγοράς μη δεκτικό σε καινούργιες ιδέες και τρόπους προβολής, που δεν έχουν «δοκιμαστεί» από άλλους – παρά την ανάπτυξη και εξέλιξη του μέσου. Η εκπαίδευση λοιπόν είναι ένας τομέας που θα πρέπει να επενδύσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι στην αγορά αυτή.

Ποιοι είναι οι στόχοι τόσο της 24Media, όσο και της Andstart; Ποιά τα προγραμματισμένα βήματά της για το άμεσο μέλλον;

Στόχος όλων μας τόσο στην 24 Μedia όσο και στην Andstart, καθίσταται η ανάπτυξη πρωτότυπων εφαρμογών και ιδεών -εστιασμένες στις ανάγκες των χρηστών και των πελατών-, θέτοντας τα υψηλότερα ποιοτικά πρότυπα στην αγορά. Μεσοπρόθεσμα στοχεύουμε στη βελτιστοποίηση και την εξατομίκευση του περιεχομένου του δικτύου μας, προς το όφελος των χρηστών (αναβάθμιση του CMS της 24Media). Βραχυπρόθεσμα τον πρώτο λόγο έχουν οι συνεργάτες μας, καθώς προσανατολιζόμαστε στην ικανοποίηση των αναγκών τους, αναπτύσσοντας πρωτότυπες λύσεις.