To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mία ψηφιακή αγάπη

Mία ψηφιακή αγάπη

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Αυτό τον καιρό στα social media «τρέχει» το «Lov Mission». Μπορείτε να μας δώσετε κάποιες περισσότερες λεπτομέρειες για αυτή την «αποστολή»;


Ξεκινήσαμε το «Lov Mission» στο Facebook γιατί πιστεύουμε στα “perfect match” μεταξύ των brands και των ιδεών που μπορούν να τα απογειώσουν. Με αυτό τον τρόπο θελήσαμε να αποδώσουμε συμβολι- κά την κάποτε χρονοβόρα, σίγουρα απαιτητική, αλλά πάντα ελκυστική διαδικασία του να έρθουν κοντά οι δύο αυτές οντότητες, που χρειάζονται η μία την άλλη, για να επιτευχθεί το πιο δυνατό αποτέλεσμα.

adb: Ποιός είναι ο κ. d και η e; Γιατί θεωρείτε πως πρόκειται για «perfect match»; Πώς αλληλοσυμπληρώνονται αυτοί οι δύο «κόσμοι»;

Η “e” αντιπροσώπευσε, για την teaser φάση της καμπάνιας μας, το ίδιο το brand. To brand που είναι ιδιαίτερο, ξεχωριστό, κινείται στην καθημερινότητά μας, βρίσκεται ανάμεσά μας και προσδοκά να κερδίζει όλο και περισσότερο στα μάτια μας. Κάποιες φορές, όμως, όχι με την προσδοκώμενη επιτυχία. Γιατί μοιάζει να ψάχνει κάτι που θα το συμπληρώσει και θα το αναδείξει. Δηλαδή την digital ιδέα, που για εμάς ήταν ο “d”: παιδί της σύγχρονης εποχής που ξέρει να ξεχωρίζει, είναι μέσα στα πράγματα, ψάχνεται συνεχώς και θέλει να είναι εκεί που χτυπά η καρδιά του κόσμου. Για να μπορέσει να φέρει το brand στον θρόνο που του αξίζει. Έτσι ξεκίνησε η αποστολή της Lov που καταλήγει πλέον στην ένωσή της με την “e” και τον “d”, ώστε να σχηματίσουν ένα νέο δυναμικό digital σχήμα. Σ’ αυτό το πλαίσιο, η LoveD (Love Digital) στοχεύει στο «πάντρεμα» του εκάστοτε brand με την ιδιαίτερη digital ιδέα που θα το αναδείξει.

adb: Όπως αναφέραμε, επιλέξατε το λανσάρισμα του νέου unit να υποστηριχθεί με μία δυναμική και αρκετά δημιουργική καμπάνια στα social media. Τι ακριβώς περιλάμβανε αλλά και γιατί επιλέξατε να κινηθείτε σε αυτή την κατεύθυνση; Ποιος ήταν ο στόχος σας;

Η άνθηση του digital έχει ευνοήσει τη δημιουργία αρκετών σχημάτων στην Ελλάδα τον τελευταίο καιρό, που ζητούν την προσοχή των πελατών και του κοινού. Στόχος μας ήταν να χτίσουμε πάνω σε ένα βασικό insight που κινεί τα γρανάζια του χώρου της επικοινωνίας, για να αποτυπώσουμε τη δυναμική του νέου σχήματος με έναν ξεχωριστό τρόπο. Έτσι, επενδύσαμε σε μια ιδιαίτερη ιδέα, που δε μπορούσε παρά να αποκτήσει ζωή μέσα από το πιο δυνατό social medium αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, το Facebook. Στην έναρξη της καμπάνιας στάλθηκε ένα teaser newsletter σε ανθρώπους του χώρου, καλώντας τους να παρακολουθήσουν την αποστολή της Lov  να ενώσει την “e” και τον “d”. Στη συνέχεια, ακολουθούσε φωτογραφικό υλικό μέσα από τη σχετική σελίδα στο Facebook, που παρακολουθούσε τις δύο οντότητες στην καθημερινότητά τους και υπονοούσε την έλλειψη που ένιωθαν και που μάταια προσπαθούσαν να καλύψουν μόνες τους. Αφού η αρχική πρόθεση της Lov, να αφήσει τα πράγματα στην τύχη τους, ναυάγησε, τελικά με μία κίνηση ματ, βάζει το χέρι της για να συναντηθούν και να λάμψουν. Ακριβώς όπως μία digital εταιρεία είναι υπεύθυνη να φέρει την κορυφαία ιδέα κοντά στο brand, ώστε να το απογειώσει.

adb: Ποιές ακριβώς υπηρεσίες θα προσφέρει το νέο σχήμα και ποιά θα είναι η φιλοσοφία του; Πού θα βασίζεται η πρόταση του στην αγορά;

H ομάδα της LoveD πιστεύει στη δύναμη της στρατηγικής, η κατάρτιση της οποίας θα προηγείται οποιασδήποτε πρότασής μας. Στόχος μας δεν είναι να πείσουμε κάποιον πελάτη να κάνει περιστασιακές digital ενέργειες, αν αυτές δεν εξυπηρετούν μία ευρύτερη προσέγγιση που θα αναδείξει το εκάστοτε brand. Από εκεί και πέρα, προκειμένου να έχουμε τη δυνατότητα να υποστηρίξουμε ολοκληρωμένα την κάθε πρότασή μας, είμαστε σε θέση να παρέχουμε λύσεις, που περιλαμβάνουν την κατάρτιση και υποστήριξη community building ενεργειών σε επίπεδο social media, δημιουργία websites, mobile applications, media plans, κλπ.

adb: Ποιοί είναι οι άνθρωποι που στηρίζουν αυτή την προσπάθεια;

Η ομάδα της LoveD αποτελείται από ανθρώπους που έχουν δουλέψει αρκετά χρόνια στον χώρο της επικοινωνίας γενικότερα, αλλά και του digital ειδικότερα, γι’ αυτό και γνωρίζουν καλά την σημασία του σωστού επικοινωνιακού mix για την επίτευξη των στόχων των brands. Είναι άνθρωποι με όρεξη, με μεγάλη δημιουργική διάθεση, σπουδαίες προηγούμενες δουλειές και εμπειρίες που κουβαλούν μαζί τους, έχοντας χειριστεί στο παρελθόν σημαντικά brands και σε digital επίπεδο.



adb: Η σημερινή εποχή της κρίσης και στην αγορά επικοινωνίας τελικά απλά επιτρέπει ή μάλλον επιβάλλει νέα μοντέλα και διαφορετικά concept; Η καινοτομία και η διαφορετική προσέγγιση μπορούν να αποτελέσουν αντίδοτο στην κρίση;

Η σωστά στοχευμένη δημιουργικότητα, που ανταποκρίνεται στην φύση και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε brand, ίσως είναι και η μόνη λύση απέναντι στην κρίση. Όσο η αγοραστική δύναμη του κοινού μειώνεται, οι διαφημιζόμενοι χρειάζονται -σήμερα ίσως περισσότερο από ποτέ- λύσεις και προτάσεις που θα δώσουν νέα πνοή στα brands τους και θα τα διαφοροποιήσουν στα μάτια του κοινού από το clutter της αγοράς, προκειμένου να είναι η πρώτη επιλογή του.

adb: Για τον χώρο του digital, μπορεί να λειτουργήσει η οικονομική ύφεση σαν καταλύτης εξέλιξης; Θεωρείτε πως υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης στην ελληνική «ψηφιακή» αγορά;

Σε μία εποχή, που τα διαθέσιμα για προβολή κονδύλια μειώνονται, η ανάγκη των διαφημιζομένων είναι να βρουν τις σωστές επικοινωνιακές κατευθύνσεις, που θα βοηθήσουν τα brands τους να λάμψουν. Συχνά, όμως, ακούμε ότι το digital είναι η καλή λύση όταν υπάρχει χαμηλό budget. Στην LoveD πιστεύουμε ότι το digital είναι η σωστή λύση όταν οι ανάγκες του brand μπορούν να καλυφθούν από digital ενέργειες ή αυτές να πλαισιώσουν μία ευρύτερη καμπάνια, «κερδίζοντας» και το κοινό που «αναπνέει» στο digital. Υπάρχουν ενέργειες εξαιρετικά κοστοβόρες σε επίπεδο digital που όμως δημιούργησαν ανεκτίμητο impact, άρα το κέρδος για το συγκεκριμένο brand ήταν σαφές. Αντίθετα, υπάρχουν οικονομικές ενέργειες digital που όμως, λόγω της φύσης τους, δεν πρόσφεραν κανένα όφελος στο brand και άρα θα πρέπει το κονδύλι τους να θεωρείται «χαμένο». Ευτυχώς, αυτή την στιγμή στην ελληνική αγορά υπάρχουν πολύ αξιόλογοι επαγγελματίες που μπορούν να καθοδηγήσουν έναν διαφημιζόμενο κι έτσι να συντελέσουν στη μεγάλη προοπτική ανάπτυξης της ψηφιακής επικοινωνίας που υπάρχει στην ελληνική αγορά.

adb: Οι διαφημιζόμενοι αναγνωρίζουν την δυναμική του digital αλλά και την αξία της ολιστικής προσέγγισης, όσον αφορά την επικοινωνία;

Οι διαφημιζόμενοι έχουν κατανοήσει ότι υπάρχει ένα πολύ δυναμικό κοινό, που βρίσκεται καθημερινά σε digital πλατφόρμες και τις εμπιστεύεται. Επιπλέον, σταδιακά αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο ότι η ενασχόληση με το digital, ως μέρος ενός ολιστικού πλάνου, είναι μία «δέσμευση» που όταν αποφασίσει κανείς να ξεκινήσει, δεν μπορεί να παρατήσει μετά από λίγο καιρό. Γι’ αυτό και προχωρούν αργά, αλλά σταθερά, δοκιμάζοντας και αναπροσαρμόζοντας τις στρατηγικές τους ανάλογα με τα αποτελέσματα κάθε βήματος, κάτι απόλυτα θεμιτό.

adb: Τι θα πρέπει να περιμένουμε στο άμεσο μέλλον απο το νεοσύστατο unit;

Ιδέες που θα αγαπούν το digital. Παρακολουθείστε την πορεία μας στο lovedigital.gr και στο facebook.com/lovedigital.