To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

My Spectrum: Marketing Believers

My Spectrum: Marketing Believers
My Spectrum: Marketing Believers

adb: Τι είναι η My Spectrum;

N.Λ.:
Είναι μια εταιρεία marketing. Εστιάζουμε στο business problem solving και στο sales oriented marketing, δίνοντας βάση στα consumer & customer insights και αναλύοντας τα business issues και opportunities. Η My Spectrum αξιοποιώντας όλο το φάσμα υπηρεσιών του marketing και της επικοινωνίας, σχεδιάζει και υλοποιεί επιχειρηματικές λύσεις, που οδηγούν σε πωλήσεις και σε μετρήσιμα απτά αποτελέσματα και βιώσιμη ανάπτυξη.

adb: Σε τι διαφέρετε από μια διαφημιστική εταιρεία;

N.Λ.:
Δεν είμαστε διαφημιστική εταιρεία! Είμαστε μια εταιρεία marketing, η οποία έχει τη λογική και την οργάνωση ενός marketing department μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας, έτοιμης να δώσει λύσεις στα προβλήματα της αγοράς και των brands. Χρησιμοποιούμε υπηρεσίες και συνέργειες όλου του φάσματος του trade marketing και της επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένης φυσικά και της συνεργασίας με διαφημιστικές εταιρείες.

adb: Ποια είναι τα innovations που φέρνετε στην αγορά;

N.Λ.:
H εταιρεία μας έχει την ελευθερία και βασικά την ικανότητα να δημιουργεί very senior ομάδες εργασίας, εξειδικευμένες στο εκάστοτε ζητούμενο του πελάτη, επιλέγοντας τα ικανότερα στελέχη από όλες τις εμπλεκόμενες αγορές (με τη μορφή των partners & associated partners).  Έτσι η My Spectrum είναι ένα networking hub, παρέχοντας υπηρεσίες μορφοποιημένες ακριβώς στο εκάστοτε ζητούμενο.

Παρέχουμε υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας από την αρχή έως και το τέλος - από την αναγνώριση του προβλήματος, το σχεδιασμό του πλάνου μέχρι την υλοποίηση και τον έλεγχο των αποτελεσμάτων. Είμαστε εδώ για να ενορχηστρώσουμε λύσεις κάνοντας connect all the dots. Η My Spectrum είναι μια εταιρεία που πιστεύει και υπόσχεται αποτελέσματα. Γι’ αυτό και θεωρούμε πως επιβάλλεται η αμοιβή να συνδέεται άμεσα με το αποτέλεσμα - και αυτό μπορεί να είναι καινοτομία για τα ελληνικά δεδομένα αλλά για εμάς είναι θεμελιώδης αρχή.

Τέλος, χρησιμοποιούμε τους πλέον έμπειρους στο marketing, την επικοινωνία και τις πωλήσεις δρώντας ως «εσωτερικοί συνεργάτες» στα issues των πελατών μας. Λειτουργούμε σαν ένα inhouse facility στον οργανισμό του πελάτη μας, έτσι δεν στεκόμαστε απλά δίπλα του, είμαστε μέρος του (με δεδομένο μάλιστα ότι αμειβόμαστε με τους ίδιους στόχους)!

adb: Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι ιδιαιτερότητες της σημερινής ελληνικής επιχειρηματικής πραγματικότητας;

N.Λ.:
H My Spectrum ανταποκρίνεται στη δημιουργική πρόκληση της εποχής μας. Η κατάσταση που βιώνουν οι επιχειρήσεις έχει πέντε παραμέτρους: α) η οικονομική κρίση επηρεάζει την καταναλωτική ψυχολογία, τις σχέσεις των brands με τους stakeholders, το διαθέσιμο εισόδημα και κατ’ επέκταση τους τζίρους και την κερδοφορία β) ο ενδοεπιχειρησιακός περιορισμός εξόδων και επενδύσεων, γ) το downsizing των τμημάτων marketing και επικοινωνίας με αυτόματο περιορισμό στο seniority των στελεχών (τη στιγμή μάλιστα που είναι ίσως περισσότερο αναγκαία παρά ποτέ δ) ο κατακερματισμός του επιχειρησιακού περιβάλλοντος και των solution providers και ε) η ανάγκη πωλήσεων σε αυτή την επιστροφή στον κύκλο της ανάπτυξης. Σε αυτή τη συγκυρία η My Spectrum έρχεται για να δώσει ουσιαστικές λύσεις, όχι απλά προτάσεις προς υλοποίηση. Η My Spectrum αναλαμβάνει το πρόβλημα από την ανάλυσή του μέχρι και το last mile του ελέγχου της υλοποίησης.
   
adb: Και πώς τα καταφέρνετε;

N.Λ.:
Mε Μarketing, Marketing & Marketing! Το Brand building και το sales oriented marketing όπως τα πιστεύουμε εμείς, ορίζεται σε μια 360 προσέγγιση του επιχειρησιακού προβλήματος, ξεκινώντας από τη διερεύνησή τους στο market field, τη δημιουργία των απαραίτητων Insights και χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που διαθέτουμε στη My Spectrum φθάνουμε στην υλοποίηση και την αξιολόγηση του αποτελέσματος. Αν λοιπόν η στρατηγική Marketing εφαρμοστεί με όραμα, μπορεί να φέρει ουσιαστικά μακροχρόνια βιώσιμα αποτελέσματα για έναν οργανισμό/επιχείρηση. Οι λύσεις που υπάρχουν στη φαρέτρα του Marketing είναι απεριόριστες και πολυεπίπεδες.  Έτσι, εμείς στη My Spectrum ενορχηστρώνουμε και υλοποιούμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να αντιμετωπίσουμε το εκάστοτε issue του πελάτη μας. Πιστεύουμε ακράδαντα στο applied marketing και στη δύναμή του, είμαστε 100% marketing believers.

adb: Γιατί marketing; Θεωρείτε ότι είναι το καλύτερο μέσο στην παρούσα συγκυρία;

N.Λ.:
Γιατί το marketing είναι συνδεδεμένο με το Brand, και το Brand building είναι το μόνο ορθολογικό μέσο στην παρούσα συγκυρία αλλά και σε κάθε συγκυρία! Το marketing, το Brand building και το sales oriented marketing για εμάς είναι θέμα νοοτροπίας! Είναι μια πολυδιάστατη συνισταμένη ενεργειών που ασταμάτητα αντιλαμβάνεται, σχεδιάζει και ικανοποιεί τις ανάγκες και τις επιθυμίες του καταναλωτή και των υπόλοιπων stakeholders που περιβάλλουν την εταιρεία. Πληθώρα παραδειγμάτων μάς υποδεικνύουν ότι το να χτίσεις Love Brands είναι η σωστή οδός. Brands όπως η Coca Cola, η Αpple, το Johnnie Walker, τo Golden Hall ή η Volvo, το αποδεικνύουν καθημερινά.

adb: Ποια είναι η σχέση σας με τα marketing department και τα εμπορικά τμήματα των εταιρειών;

N.Λ.:
Δουλεύουμε σε απόλυτη συνεργασία και συμπληρωματικά σαν μέλη της ομάδας σύμφωνα με το ρόλο και το project που κάθε φορά θα μας δοθεί. Με δεδομένο ότι έχουμε κοινά objectives δρούμε από κοινού. Τα τμήματα marketing στις εταιρείες είναι ευλογία, το πρόβλημα είναι ο χρόνος, τα resources και οι προτεραιότητες σε σχέση με την κρισιμότητα των καιρών και τον κατακερματισμό της εργασίας και την ανάγκη πωλήσεων. Εδώ είναι που ερχόμαστε να γίνουμε αρωγοί τους.

adb: Μιλήστε μας για το background των partners σας.

N.Λ.:
Τα χαρακτηριστικά των partners και των associated partners της My Spectrum είναι το diversity, το seniority και το collective expertise. Η εμπειρία μας προέρχεται από μεγάλες ελληνικές αλλά και πολυεθνικές εταιρείες όπως οι The Coca Cola Company, Cartier, ΔΟΛ, Mars, Diageo,  Carat, Cartier, Richemont και πολλές άλλες. Οι θέσεις που έχουν διατελέσει είναι Managing Directors, Commercial Directors, Marketing Directors, Publishing Directors, Communication Directors ή Sales Directors με εμπειρία σε πάνω από 20 χώρες. Πέρα από αυτό, έχουμε το networking να δημιουργούμε partnerships από όλους τους κλάδους, έτσι συστήνουμε ομάδες με τα καλύτερα στελέχη της αγοράς που είναι εστιασμένες πάντα στο εκάστοτε ζητούμενο του πελάτη. Έχουμε την ευελιξία να αντιμετωπίσουμε όποιο ζητούμενο, όσο πολύπλοκο κι αν είναι!

adb: Μιλήστε μας για τις μέχρι τώρα συνεργασίες σας.

N.Λ.:
Μέχρι σήμερα έχουμε τη χαρά να έχουμε συνεργαστεί με πάνω από 200 εταιρείες και σε πάνω από 600 projects, είτε με τη μορφή άμεσων υπηρεσιών marketing και επικοινωνίας σε αγορές όπως retail, εμπορικά κέντρα, εταιρείες αυτοκινήτων, public services, entertainment, εταιρείες Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες FMCG, luxury brands, publishing houses κ.ά., είτε μέσα από την αποκλειστική διαχείριση της διαφημιστικής εκμετάλλευσης  επι παραδείγματι των εμπορικών κέντρων της Lamda Development (The Mall Athens, Golden Hall, Mediterranean Cosmos). Το σημαντικό όμως είναι ότι σε καθεμιά περίπτωση προσπαθούμε να προσφέρουμε αξία, innovation και πωλήσεις, έτσι ώστε η σχέση να έχει αποτελέσματα σε άμεσο και μακροπρόθεσμο ορίζοντα.

adb: Τι να περιμένουμε στο εγγύς μέλλον από τη My Spectrum;

N.Λ.:
Καινοτομία και κερδοφόρα αποτελέσματα για τους πελάτες μας και νέες υπηρεσίες που να ανταποκρίνονται στο κάλεσμα των καιρών. Τοποθετούμε τους εαυτούς μας σε εκείνη την ομάδα ανθρώπων που έχουν αυτή τη νοοτροπία και είναι αρκετά παθιασμένοι ώστε να πιστεύουν ότι μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο. Εμείς υπηρετούμε το marketing και τα brands επειδή είναι η τέχνη του επιχειρείν, γιατί τέχνη είναι κάθε φορά με τα ίδια συστατικά να δημιουργείς διαφορετικό αποτέλεσμα. Το marketing είναι τέχνη κι εμείς πιστεύουμε σε αυτό!

Οι υπηρεσίες της My Spectrum

Η ΜySpectrum παρέχει υπηρεσίες που καλύπτουν οποιοδήποτε ζητούμενο από την αρχή μέχρι την τελική υλοποίηση της προτεινόμενης λύσης.

Τα βασικά pillars των υπηρεσιών της είναι έξι (6) και συγκεκριμένα:

1. Issue, Competitive analysis & Insights (ICAI analysis): ανάλυση με τη διεξαγωγή όλου του εύρους έρευνας την παρούσας κατάστασης (market, brand analysis, consumer analysis, stakeholder analysis).
2. Strategy & marketing: Κατάστρωση και εφαρμογή στρατηγικής σε επίπεδο corporate, business unit, και brand. Δημιουργία της τοποθέτησης του brand, του πλάνου marketing και τέλος υλοποίησή του.
3. Corporate Affairs & Communication (PA&C): Συντονισμός και υλοποίηση ολοκληρωμένων προγραμμάτων έμμεσης επικοινωνίας και μεγιστοποίησης SIB.
4. Optimization & Resourcing (Marketing Services): μελέτες και εφαρμογές ενεργειών με στόχο τη διαρκή βελτιστοποίηση Advertising & Promo budget. Βελτιστοποίηση μεγάλων κέντρων κόστους όπως το procurement και το media spending.
5. Route to market & Destination Marketing: Αντιπροσώπευση καναλιών υψηλής απόδοσης που εξασφαλίζουν 360 brand communication - παράδειγμα τα Venues της Lamda Development.
6. Incubator & Business Development: η Μy Spectrum έχει την ικανότητα να δέχεται επιχειρηματικές προτάσεις και να τις υλοποιεί. Επίσης, μπορεί να συμβάλει στο αναπτυξιακό πλάνο οποιασδήποτε επιχείρησης.

Οι υπηρεσίες διαφημιστικής εκμετάλλευσης

adb: Τι είναι ακριβώς οι υπηρεσίες διαφημιστικής εκμετάλλευσης και πώς προέκυψαν;

N.Λ.:
Η My Spectrum έχει αναπτύξει μια πρωτοποριακή μέθοδο που μετατρέπει εμπορικά κέντρα ή άλλα destinations σε διαφημιστικά μέσα. Μέσα στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας μας με τα venues, έχουμε αναλάβει επι παραδείγματι την αποκλειστική εκμετάλλευση των εμπορικών κέντρων της Lamda Development (The Mall Athens, Golden Hall, Mediterranean Cosmos), όπου προσφέρουμε στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα επικοινωνίας με το κοινό-στόχο τους μέσα από ένα μοναδικό σύστημα πολλαπλών διαφημιστικών επιλογών.

Το πλέον αποτελεσματικό μοντέλο

adb: Πιστεύετε πως αυτό το μοντέλο είναι αποτελεσματικό;

N.Λ.:
Θεωρούμε πως είναι το πλέον αποτελεσματικό μοντέλο! Κάθε φορά το ζητούμενο είναι διαφορετικής φύσης - οπότε είναι αναγκαίο κάθε φορά να αντιμετωπίζεται με διαφορετικό τρόπο. Κανένα πρόβλημα δεν έχει τυποποιημένη λύση!  Άλλωστε κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι το marketing είναι τέχνη όχι επιστήμη, και σαφώς είναι θέμα ανθρώπων και εμπειρίας. Η ικανότητά μας στο networking υψηλόβαθμων στελεχών επιχειρήσεων εγγυάται ότι ο πελάτης δεν θα λάβει απλά συμβουλευτικές υπηρεσίες, αλλά τη βέλτιστη λύση από τους ικανότερους.