To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

myATHENS.tv: It\'s all here!

myATHENS.tv: It\'s all here!

- Τι είναι το myAthens TV; Πότε δημιουργήθηκε, ποιά ήταν η έμπνευση για τη δημιουργία του και ποιός ο σκοπός που καλείται να επιτελέσει;
 
Το myATHENS.tv είναι ένα WEBtv στην αγγλική γλώσσα για την πόλη της Αθήνας, ένας τουριστικός video οδηγός. Μέσω μικρής διάρκειας videos, ο χρήστης παίρνει όλη εκείνη την πληροφορία που χρειάζεται, δηλαδή τα αξιοθέατα της Αθήνας, τα μουσεία της, τους τρόπους μετακίνησης στο κέντρο της πρωτεύουσας, αλλά και τη δυνατότητα να παρακολουθήσει μια ειδική σειρά videoς με ξενάγηση στην άγνωστη Αθήνα (sightseeing tastes of Athens). 
 
Η ιδέα ξεκίνησε το 2009 αλλά στην πραγματικότητα υλοποιήθηκε 2 χρόνια αργότερα, τον Αύγουστο του 2011 οπότε συστηματικά ξεκινήσαμε τα γυρίσματα στην πόλη. Σε αυτή λοιπόν την χρονική στιγμή ξεκίνησε και η ανάπτυξη μιας πλατφόρμας video που θα μπορούσε να φιλοξενήσει περιεχόμενο όχι μόνο από μία πόλη, αλλά από 12 προορισμούς της Ελλάδας, τους τουριστικά δημοφιλέστερους στο εξωτερικό! Η έρευνά μας έδειξε ότι υπήρχε μεγάλο κενό στο ποιοτικό διαδικτυακό video για τον τουρισμό και ιδιαίτερα για την Ελλάδα. Επειδή είμαστε τουριστική χώρα με αρκετά εκατομμύρια επισκεπτών κάθε χρόνο, λογικό είναι να υπάρχει μια πληθώρα από ερασιτεχνικά videos ανεβασμένα στο youtube, τα οποία ασκούν μεν μία επιρροή (leverage) λόγω του ότι η πληροφόρηση γίνεται από χρήστη σε χρήστη, από την άλλη όμως, πάρα πολλές φορές η ίδια η πληροφορία δεν είναι ούτε ισορροπημένη ούτε σωστά οργανωμένη.
 
Για να βρει κανείς τελικά την πληροφορία που τον ενδιαφέρει, θα πρέπει να δει πολλά videos με το ίδιο θέμα. Θυμάμαι να παρακολουθώ video από τουρίστα για το Κολωνάκι στο youtube, όπου στη μισή και παραπάνω διάρκειά του έδειχνε σκουπίδια και αδέσποτα σκυλιά στα πεζοδρόμια. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει αυτό το πρόβλημα και είναι δυσάρεστο, αλλά σίγουρα δεν αποτυπώνει τη συνολική εικόνα της περιοχής. Φανταστείτε ότι για να δείτε μία γκάμα video με όλα τα θέματα που προσφέρει το myAthens.tv αλλού, θα πρέπει να αλλάζετε video πλατφόρμες και να ψάχνετε για αρκετή ώρα. Αν εντέλει πετύχετε τη θεματολογία, όπως επίσης και την ποιότητα της πληροφορίας, θα παρατηρήσετε ότι έχετε παρακολουθήσει αρκετά videoς, από τα οποία κάποια ήταν άσχετα, άλλα ελλιπή και άλλα ψευδή ή παραπλανητικά. Συνεπώς, είμαστε εδώ για να καλύψουμε ένα τέτοιο κενό, δημιουργώντας ένα portal, όπου ο χρήστης θα παίρνει την τουριστική πληροφόρηση που επιθυμεί, εύκολα, γρήγορα και στοχευμένα. Γι\' αυτό και το σλόγκαν μας ως τουριστική video πλατφόρμα είναι το "Ιts all here!"
 
 
- Ποιό είναι το στοιχείο πάνω στο οποίο στηρίζει τη λειτουργία της, η πλατφόρμα του myAthens TV; Για ποιό λόγο το επιλέξατε;

 
To βασικό χαρακτηριστικό είναι το video. Λόγω της εμπειρίας μας στο χώρο της παραγωγής αλλά και της τεχνολογίας, αποφασίσαμε να συνδυάσουμε τις γνώσεις μας στους δύο τομείς. Έτσι, κατασκευάστηκε ένας τουριστικός οδηγός, μόνο με video, καθώς το θεωρούμε αμεσότερο, αυθεντικότερο και πιο ειλικρινές. Βάζοντας τον εαυτό μου στην θέση του επικείμενου επισκέπτη, αντιλήφθηκα πως τα κείμενα που διάβαζα για τον προορισμό που ήθελα να γνωρίσω, με κούραζαν και τελικά κατέληγα να μάθω λιγότερα ξοδεύοντας περισσότερη ώρα. Το video είναι ξεκούραστο, ευχάριστο και τελικά εξοικειώνει καλύτερα τον θεατή, καθώς του οπτικοποιεί το μέρος για το οποίο ενδιαφέρεται, κάτι που το κείμενο δεν μπορεί να κάνει. Ο συνδυασμός εικόνας και ήχου με μια αφήγηση χρήσιμων πληροφοριών, πιστεύω είναι ο ιδανικός για τη διασκεδαστική και ταυτόχρονα ενημερωτική περιήγηση στον τόπο της προγραμματιζόμενης επίσκεψης.
 
- Ποιές εταιρείες εργάστηκαν για τη δημιουργία του και τι δυνατότητες εξέλιξης διαθέτει;
 
Οι εταιρίες που εργάστηκαν για να υλοποιήσουν το project αυτό είναι η Viewmax Studios που έχει αναλάβει όλη την οπτικοακουστική παραγωγή των videos και η εταιρία τεχνολογίας 3dSpace που έχει την τελική διαχείριση και ανάπτυξή του. Η μελλοντική εξέλιξη του project αφορά στην αύξηση των on-line video guides και στη βελτιστοποίηση των επιμέρους θεμάτων, ώστε να μπορέσουμε, μετά την ολοκλήρωση των ελληνικών προορισμών, να προχωρήσουμε σε διεθνές επίπεδο.
 
 
- Τι δυνατότητες προσφέρει το myAthens TV σε εταιρείες που επιθυμούν να προβληθούν μέσα από αυτό;
 
Πιστεύουμε πολύ στη διαχρονικότητα των σχέσεων μεταξύ του μέσου και των brands σε ταύτιση δηλαδή προϊόντων και υπηρεσιών που σχετίζονται με το τουριστικό πεδίο, σε έναν τριετή ή και πενταετή ορίζοντα. Είναι ωραία πότε να βοηθάς εσύ ως μέσο το brand και πότε να σε βοηθάει αυτό, μία απόλυτη σχέση partnership. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να προβληθεί κανείς μέσα από την ιστοσελίδα του myAthens.tv. Λόγω της μακροχρόνιας παρουσίας της Viewmax στο χώρο της παραγωγής οπτικοακουστικού υλικού, έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε την υπηρεσία αυτή και σε εταιρείες που επιθυμούν να παρουσιάσουν τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες τις οποίες διαθέτουν, μέσω παραγωγής εταιρικού video και ανάρτησης αυτού στο webtv. Αν η επιχείρηση  διαθέτει ήδη υλικό, ευχαρίστως το φιλοξενούμε. Ακόμα, υπάρχει η επιλογή προβολής κάποιας επιχείρησης μέσω διαφημιστικών banners. Θέλουμε και επιδιώκουμε να έχουμε άμεση σχέση με την τοπική αγορά και τις επιχειρήσεις, γιατί μόνο έτσι μπορεί να υπάρξει αμοιβαίο όφελος.
 
 
- Ποιό είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα του myAthens TV σε σχέση με άλλα μέσα που χρησιμοποιούνται για την τουριστική προβολή της χώρας; Θεωρείτε πως μπορεί να συμβάλει θετικά στην τουριστική κίνηση εν όψει της καλοκαιρινής περιόδου;
 
Ένα πραγματικά μεγάλο πλεονέκτημα που έχει το video είναι ότι έχει μία «ζωντάνια» και δεν μπορεί εύκολα να σε εξαπατήσει. Αντίθετα με την φωτογραφία, το video δίνει μια ολοκληρωμένη εικόνα του χώρου.  Ενδεικτικά και ως παράδειγμα, θα πω ότι μια φωτογραφία μιας πισίνας  μπορεί να είναι πολύ ωραία, έχει ένα frame όμως, και έτσι δεν μπορείς να γνωρίζεις τι υπάρχει δεξιά και αριστερά της... και θα το μάθεις μόλις πας εκεί! Σκοπός μας είναι, αφενός, να εξοικειωθεί οπτικά ο θεατής με το μέρος που θέλει να επισκεφθεί, να γνωρίσει την Αθήνα και τις δυνατότητες που προσφέρονται  πριν φτάσει σ\' αυτήν, και αφετέρου, όλα αυτά τα video να αποτελέσουν κίνητρο για την επιλογή της Αθήνας ως τουριστικό προορισμό. Ως μέσο για την προβολή της Αθήνας, θεωρούμε πως μπορεί να συμβάλλει στην τουριστική κίνηση. Παρατηρώντας τα στατιστικά, μπορεί να δει κανείς, ότι μεγάλο ποσοστό της επισκεψιμότητας του myAthens.tv, εκτός του εξωτερικού, είναι από την Ελλάδα. Αυτό σημαίνει πως ο επισκέπτης συμβουλεύεται και παρακολουθεί video, όχι μόνο πριν την άφιξή του στην Αθήνα, αλλά και κατά τη διάρκεια της διαμονής του εδώ.
 
 
- Ετοιμάζεστε να λανσάρετε κάποια άλλα τουριστικά sites; Αν ναι, ποιά είναι αυτά;
 
Σήμερα η τουριστική αγγλόφωνη video πλατφόρμα μας έχει τρεις προορισμούς, την Αθήνα με το myAthens.tv, τον προορισμό της Μυκόνου με το myMykonos.tv και τον προορισμό της Άνδρου με το myAndros.tv. Τα webtvs συνεχώς μεγαλώνουν, διότι η οπτικοακουστική παραγωγή συνεχίζεται με νέα, μικρής διάρκειας, high-end videos που εμπλουτίζουν τις ήδη υπάρχουσες βιντεοθήκες. Φέτος το Δεκέμβριο και πιθανότατα στις αρχές του επόμενου χρόνου  αναμένονται να λανσαριστούν, καλώς εχόντων των πραγμάτων, ακόμα 5 webtvs τα οποία θα ενσωματωθούν στην υπάρχουσα πλατφόρμα για τους προορισμούς της Σαντορίνης, Ρόδου, Κέρκυρας, Νάξου, και μέρος της Κρήτης με τα αντίστοιχα domain names (mySantorini.tv , myRodos.tv, myCorfu.tv , myNaxos.tv, myCrete.tv). Επενδύουμε δειλά σε κάποιους τομείς, κρατιόμαστε σε κάποιους άλλους λόγω έλλειψης ρευστότητας αλλά είμαστε αισιόδοξοι ότι τα πράγματα θα καλυτερεύσουν για την τοπική αλλά και για την διεθνή αγορά. Ήδη τα πρώτα αισιόδοξα μηνύματα έχουν έρθει για την πλατφόρμα μας. Έχουμε επιλέξει να δουλέψουμε με τη μέθοδο SEO του on/off pages, κάτι που φέρνει αργά μεν αποτελέσματα, διαχρονικά δε.
 
- Ποιό είναι το γενικό σας σχόλιο για το brand Ελλάδα και ποιές είναι, κατά τη γνώμη σας, οι κινήσεις που πρέπει να γίνουν για να αποκτήσει μεγαλύτερη δυναμική;
 
Ο τουρισμός στην Ελλάδα είναι ένα τεράστιο καζάνι που σιγοβράζει, και λόγω της οικονομικής κρίσης και της δημοσιότητας που είχε στο παρελθόν και συνεχίζει να έχει, διαθέτει τεράστια δυναμική. Για φέτος και για τα επόμενα δύο τουλάχιστον χρόνια θα έχει αν όχι αυξητικούς, σίγουρα ίδιους ρυθμούς ανάπτυξης. Νομίζω η Ελλάδα θα πρέπει να δει κι άλλες μορφές τουρισμού που μπορεί να προσελκύσει  όπως ο θρησκευτικός, με εξειδίκευση στις δύο βασικές υποκατηγορίες του, τον βιβλικό και τον προσκυνηματικό τουρισμό. Αν σκεφθείτε ότι κάποια εκατομμύρια τουριστών πετάνε πάνω από την Ελλάδα για να επισκεφθούν το Ισραήλ για 7-ήμερες και 10-ήμερες διακοπές, με μόνο ενδιαφέρον την ξενάγηση σε χώρους που περιέχονται στη Βίβλο, καταλαβαίνετε τις ευκαιρίες που υπάρχουν για την Ελλάδα. Η Ελλάδα είναι η κατεξοχήν χώρα της Καινής Διαθήκης που την ακολουθεί το σύνολο των χριστιανικών δογμάτων. Δεν θα μπορούσαν αυτά τα κοινά να προσεγγιστούν και να σταματούν στην Ελλάδα για 1-2 ή 3 μέρες με την αντίστοιχη ξενάγηση σε βιβλικούς τόπους πριν ή και μετά από το Ισραήλ; Το ίδιο και οι  θεματικές κρουαζιέρες. Εμείς έχουμε ξεκινήσει μία τέτοια προσπάθεια, ώστε στους προσεχείς μήνες να έχουμε μία ολόκληρη σειρά videos για τη Βιβλική Ελλάδα. Το brand της Ελλάδας είναι το οικόπεδό της. Είμαι πολύ προβληματισμένος για όλη αυτή τη φιλολογία περί rebranding! Άραγε χρειάζεται; Βρισκόμαστε σε μία ευλογημένη χώρα που το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να θερίζουμε καρπό (τουρίστες/επισκέπτες) από τις ομορφιές της φύσης!