To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ogilvy: Δεσμεύτηκε να αυξήσει τις γυναίκες σε senior creative θέσεις

Ogilvy: Δεσμεύτηκε να αυξήσει τις γυναίκες σε senior creative θέσεις
Η Ogilvy εγκαινίασε την παρουσία της στο φετινό Cannes Lions Festival, ανακοινώνοντας τη δέσμευσή της να αυξήσει τον αριθμό των γυναικών υπαλλήλων στα δημιουργικά της τμήματα σε ολόκληρο τον κόσμο.

Ο worldwide co-chairman και chief creative officer της Ogilvy, Tham Khai Meng δεσμεύτηκε να προσλάβει 20 senior creative γυναίκες σε παγκόσμια κλίμακα μέχρι το τέλος του 2020 και υποσχέθηκε την προσθήκη μιας νέας σειράς γυναικών διαφορετικού χρώματος σε senior θέσεις  μέσα στα δυο επόμενα έτη.

Το εταιρικό δίκτυο έχει ήδη συνεργαστεί με τις Kat Gordon και 3% Movement για τη δημιουργία ενός σχεδίου δράσης που θα υποστηρίξει την πρωτοβουλία του και το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, μια μέτρηση για την ικανοποίηση των εργαζόμενων. Τα δημιουργικά τμήματα της Ogilvy θα επανεξεταστούν σε 12 μήνες ώστε να αξιολογήσουν την πρόοδο που έχει επιτευχθεί.

"Προφανώς, αυτό είναι το σωστό που πρέπει να κάνουμε. Η διαφορετικότητα θα βελτιώσει τη δουλειά μας, ωστόσο το τρικ είναι να προσλάβουμε τις κατάλληλες senior creative γυναίκες. Η βιομηχανία μας είναι πολύ ανταγωνιστική και οι γυναίκες πρέπει να είναι σπουδαίες" σημείωσε σχετικά ο Khai.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Gordon ίδρυσε την 3% Conference στις ΗΠΑ το 2012, ενώ το όνομα του οργανισμού προέκυψε από το γεγονός πως μόλις το 3% των creative directors ήταν γυναίκες εκείνη την περίοδο. Ο στόχος είναι να φτάσει το ποσοστό αυτό στο 50%.