To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι αγωνίες του Michael Roth

Οι αγωνίες του Michael Roth

Michael Roth, the chief executive and president of IPG

1. Το Digital και ο καταναλωτής που αλλάζει

Οι καταναλωτές κάνουν περισσότερες απαιτήσεις καθώς πλέον βιώνουν εμπειρίες και ζουν με όλο και περισσότερες εντυπωσιακές ψηφιακές δυνατότητες. Για την βιομηχανίας μας, είναι εξαιρετικά σημαντικό να κατανοήσουμε πως αυτές οι εμπειρίες μπορούν να αξιοποιηθούν με τον βέλτιστο τρόπο.  Πλέον έχουμε να κάνουμε με καταναλωτές, που δεν αποτελούν απλά κομμάτι των media. Έχουμε να κάνουμε με καταναλωτές που συν-διαμορφώνουν interactive εμπειρίες.   
 
2. Brand management

Πρόκειται για ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον concept – ας πάρουμε την Coca-Cola σαν παράδειγμα: έχει την μεγαλύτερη σχέση με τους καταναλωτές και τον υψηλότερο αριθμό φίλων. Εξακολουθεί, όμως, να έχει ανάγκη την προσεχτική διαχείριση του brand της.

 Το Managing ενός brand  προσφέρει την ευκαιρία να έρχεσαι σε επαφή για μεγάλο χρονικό διάστημα με αυτά που εξακολουθούν να  έχουν απήχηση στους καταναλωτές.  Είναι πολύ σημαντικό να είσαι θετικά διακείμενος στις ανάγκες και τις επιθυμίες του brand και να διασφαλίζεις πως έχει στην διάθεση του όλα τα διαθέσιμα εργαλεία.  

Για παράδειγμα, το video πλέον απορροφά το μεγαλύτερο κομμάτι της διαφημιστικής δαπάνης ενός brand. Πολλά brands αντιμετωπίζουν τόσο αυτό όσο και το mobile περιεχόμενο σαν  προτεραιότητα, παράληλλα, όμως, δεν εγκαταλείπουν και τις πιο παραδοσιακές μορφές media όπως το print. Aυτό είναι και το πιο σημαντικό.

Πρέπει να διαθέτεις τα κατάλληλα οχήματα, εκείνα που θα διασφαλίσουν πως ο πελάτης θα τύχει των καλύτερων υπηρεσιών.

3. Προσλαμβάνοντας, διατηρώντας και αναπτύσσοντας ανθρώπους

Είναι αναγκαίο να προσλάβεις ανθρώπους που καταλαβαίνουν τα νέα μέσα, που ευχαριστιούνται την πρόκληση της δουλειάς, μπορούν να προσαρμοστούν στην αλλαγή και γνωρίζουν τον τρόπο να αξιοποιήσουν τις μεγάλες ιδέες.

Όσον αφορά την διατήρηση ταλαντούχων ανθρώπων, θα πρέπει να τους επικοινωνήσεις όλα τα παραπάνω  και θα πρέπει να διασφαλίσεις πως έχουν κοινοποιηθεί σε όλους και πως όλοι γνωρίζουν τι απαιτείται από αυτούς. Δεν μπορείς να περιμένεις να έχεις κάποιο ρόλο στην αγορά ένα δεν το κάνεις αυτό. Είναι πολύ σημαντικο να αντιμετωπίζεις τα ταλαντούχα στελέχη σου σαν ένα συλλογικό κομμάτι της επιχείρησης.

Σε όλο τον κόσμο, διαθέτουμε «δεξαμενές ταλέντων» που κατανοούν τις αγορές στις οποίες δουλεύουν και πραγματοποιούμε αρκετές συναντήσεις, οι οποίες βοηθούν το προσωπικό μας να αναπτύξει ανάλογη γνώση. Πρόσφατα, πραγματοποιήσαμε ένα διήμερο σεμινάριο σχετικά με το πώς βλέπουν οι άνδρες και οι γυναίκες την δημιουργικότητα.  Ανάλογες εκδηλώσεις έχουν γίνει για την καλλιέργεια καλύτερων σχέσεων στον χώρο εργασίας και την βελτίωση της συνεργασίας με τους πελάτες.
 
Έχει να κάνει με το να καταλαβαίνεις τι φέρνει αποτέλεσμα και ποιες είναι οι τρέχουσες τάσεις. Στην IPG διαθέτουμε αρκετές γυναίκες σε πολύ υψηλές θέσεις κύρους και επιρροής.


 


 
4. Παγκοσμιοποίηση

Η πραγματικότητα είναι πως τα media είναι πλέον παγκόσμια global. Δεν πρέπει, όμως, να διαγράφουμε τον τοπικό αντίκτυπο (local impact). Όλα εξαρτώνται από το brand. Yπάρχουν πελάτες που οι καμπάνιες τους θα πρέπει να έχουν τοπικό branding.

Eίναι εξαιρετικά σημαντικό να καταλαβαίνεις τι δουλεύει και τι όχι σε κάθε περιφέρεια.  Είναι βασικό το κομμάτι που χειρίζεται τα media να καταλαβαίνει την κουλτούρα και την γλώσσα των περιοχών στις οποίες δραστηριοποιείσαι. Είτε πρόκειται για τις αναδυόμενες αγορές  σε Λατινική Αμερική και Ασία είτε τις πιο παραδοσιακές αγορές στην Ευρώπη και την Μεγάλη Βρετανία.

5. Social media και ΕΚΕ

Τα Social media αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής marketing strategy και θα πρέπει να τα χρησιμοποιούμε σαν βασικό κομμάτι του οπλοστασίου μας.
Σαν αποτέλεσμα δε των social media, η σχέση του καταναλωτή και του brand έχει γίνει ακόμη πιο σημαντική.

Τα Brands θα πρέπει να οικοδομήσουν αυτή την εμπιστοσύνη με τους καταναλωτές μέσα από τα social media, αλλά θα πρέπει να δείξουν πολύ μεγάλη προσοχή σε θέματα προσωπικών δεδομένων. Οι πελάτες πάντα ανησυχούν για αυτό καθώς οι καταναλωτές θεωρούν πολύ σημαντικό το θέμα. Εάν ένα brand καταχραστεί την εμπιστοσύνη τους, οι επιπλοκές θα είναι τεράστιες. Πολλές φορές βλέπουμε εκδικητικούς καταναλωτές, που συνεισφέρουν στην δημιουργία μιας αρνητικής εικόνας για τα brands.

Για αυτό και είναι πολύ επικίνδυνο να «κυνηγάς» χρήστες στα social media και για αυτό οι πελάτες χρειάζονται την βοήθεια ειδικών, που θα τους συνδράμουν  να καταρτίσουν πλάνα, που θα λαμβάνουν υπόψη τους την διαμόρφωση  των αγορών στις οποίες βρίσκονται. Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα social media αναζητώντας εμπιστοσύνη και brands, που ανταποκρίνονται σε μεγαλύτερο βαθμό στις ανάγκες τους.