To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμιο spec ξεκινά η Philips

Παγκόσμιο spec ξεκινά η Philips
H ολλανδική πολυεθνική εταιρεία ηλεκτρονικών Philips ξεκινά παγκόσμια αναθεώρηση για το σύνολο της επικοινωνίας της, σύμφωνα με την αμερικανική έκδοση του Campaign.

Η διαδικασία αφορά δημιουργικό, media και επικοινωνία και η Philips παρουσιάζεται να έχει καλέσει τέσσερις διεθνείς ομίλους να συμμετάσχουν. Συγκεκριμένα, το δημοσίευμα αναφέρει πως τον ύψους 300 εκατ. δολαρίων λογαριασμό διεκδικούν οι Interpublic Group, Dentsu, WPP και MDC Partners.

Η Carat, που διατηρεί σημαντικό κομμάτι του λογαριασμού media, «υπερασπίζεται» το λογαριασμό, ενώ η Wavemaker του WPP έχει την ευθύνη για ένα μικρό τμήμα των digital media. Σημειώνεται πως τον δημιουργικό λογαριασμό χειρίζεται τα τελευταία 10 χρόνια το δίκτυο της Ogilvy του WPP Group. Oι παρουσιάσεις αναμένεται να πραγματοποιηθούν τον Μάιο και τη διαδικασία θα «τρέξει» η R3.
TAGS: Philips