To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Ανάθεση 470.00 ευρώ στην Ηttpool Hellas

Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Ανάθεση 470.00 ευρώ στην Ηttpool Hellas

Σε ανάθεση ύψους 468.800 ευρώ (με ΦΠΑ) στην httpool Hellas προχώρησε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων. Η σύμβαση αφορά τα υποέργα: 1. «Δημιουργία Επικοινωνιακής Πλατφόρμας και Ανάπτυξη Περιεχομένου» (προϋπολογισμού 60.000,00 ευρώ) 7. «Ενέργειες και Δράσεις Ψηφιοποίησης», (προϋπολογισμού 258.064,52 ευρώ) και 8. «Προβολή της Π.Ι.Ν. στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης» (προϋπολογισμού 60.000 ευρώ χωρίς ΦΠΑ) της πράξης «Δράσεις προβολής φυσικών και πολιτιστικών πόρων της Π.Ι.Ν.».

Το υποέργο 1 «Δημιουργία Επικοινωνιακής Πλατφόρμας και Ανάπτυξη Περιεχομένου» αξίας 60.000 ευρώ χωρίζεται σε τέσσερις δράσεις:

Δράση 1: Εικαστική & Δομική Αναβάθμιση του τουριστικού Portal της Περιφέρειας

Στο πλαίσιο της παρούσας δράσης περιλαμβάνεται η δημιουργία ενός επίσημου διαδικτυακού τόπου προβολής (portal) του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Στόχος της δράσης είναι η ανάδειξη του υπάρχοντος περιεχομένου για την βέλτιστη προώθησή του, καθώς και η λειτουργία του portal ως κεντρικό όχημα ψηφιακών δράσεων προώθησης του τουριστικού προϊόντος

Δράση 2. Ανάπτυξη κειμένων προορισμών και ταξιδιωτικών εμπειριών

Δημιουργία περιεχομένου που θα αναδεικνύει τα Ιόνια νησιά ως ταξιδιωτικούς προορισμούς.

Ο ανάδοχος έχει την επιμέλεια της δημιουργίας του περιεχομένου του portal με σκοπό την παρακίνηση του ενδιαφέροντος του κοινού. ανάπτυξη θετικών συναισθημάτων στους αναγνώστες. Περιλαμβάνεται η δημιουργία και ανάπτυξη κειμένων, όχι μεγαλύτερων των 1200 λέξεων στην ελληνική και αγγλική, γερμανική, ιταλική, ρωσική και πολωνική γλώσσα.

Δράση 3. Φωτογραφική κάλυψη θεματικών τουριστικών εμπειριών της ΠΙΝ

Αντικείμενο της παρούσας δράσης είναι η φωτογράφιση σε επιλεγμένα σημεία- προορισμούς της ΠΙΝ με σκοπό τη δημιουργία βάσης φωτογραφικού υλικού για την ενίσχυση του ψηφιακού περιεχομένου και χρήση στις δράσεις προβολής. Η θεματολογία της φωτογράφισης βασίζεται στα προϊόντα και τις εμπειρίες, όπως αποτυπώνονται στο Marketing Plan της ΠΙΝ, αλλά και στο πλάνο στρατηγικής περιεχομένου, όπως αυτό έχει αποφασιστεί στο πλαίσιο της Δράσης 1 για την παραγωγή των videos.Για την υλοποίηση του παρόντος έργου ο ανάδοχος καλείται να πραγματοποιήσει φωτογράφιση στα νησιά των Ιονίων, καθώς και να αξιοποιήσει υπάρχον υλικό της ΠΙΝ από προηγούμενες δράσεις και υλικό από τράπεζες εικόνας, εφόσον χρειαστεί. Το πλάνο παραγωγής θα διαμορφωθεί από την ΠΙΝ και τον ανάδοχο μετά την υπογραφή της σύμβασης και θα περιλαμβάνει, Tη φωτογράφιση κατ' ελάχιστον στα νησιά της ΠΙΝ που διαθέτουν αεροδρόμιο (όχι αποκλειστικά διεθνές), Τους προορισμούς που θα υλοποιηθούν γυρίσματα (σε επίπεδο νησιών και ιδιαίτερων σημείων ενδιαφέροντος), Τις εμπειρίες, εκδηλώσεις ή άλλα δρώμενα που αποτελούν μέρος της τουριστικής εμπειρίας και κρίνεται απαραίτητο από την Περιφέρεια ότι χρήζει ανάδειξης.

Δράση 4 . Δημιουργία και παραγωγή video υλικού (webisodes) της Περιφέρειας Ιωνίων Νήσων

Αντικείμενο της δράσης αποτελεί η παραγωγή video υλικού για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της ΠΙΝ και των προορισμών της. Το video υλικό που θα δημιουργηθεί στο πλαίσιο της παρούσας δράσης θα αναδεικνύει, με μοντέρνα εικαστική και σύγχρονη τεχνική επεξεργασία, το σύνολο του τουριστικού προϊόντος της ΠΙΝ και θα καταγράφει τη μοναδικότητα και αυθεντικότητα του προορισμού μέσα από την προβολή χαρακτηριστικών σημείων, θεματικών αξόνων του τουριστικού προϊόντος, στιγμών και εμπειριών καλοκαιριών διακοπών και προορισμών. Τα videos θα παρουσιάζουν με καινοτόμο, δημιουργικό και εμπειρικό τρόπο το τουριστικό προϊόν των Ιονίων, τις εμπειρίες και τους προορισμούς του. Θα πρέπει να βασίζονται στις σύγχρονες τάσεις κινηματογράφησης και σε διεθνείς πρακτικές, προκειμένου να επιτευχθεί υψηλής ποιότητας και παγκοσμίου επιπέδου αποτέλεσμα, προκειμένου να προσελκύσουν το κοινό-στόχο.

To υποέργο 7 «Ενέργειες και Δράσεις Ψηφιοποίησης» ανέρχεται στις 257.000 ευρώ και το αντικείμενό του είναι η ενίσχυση του ψηφιακού αποτυπώματος και η διευκόλυνση της ενημέρωσης των τουριστών των Ιονίων Νήσων, με στόχο την ενίσχυση της κοινότητας και την προώθηση περιεχομένου, σημείων ενδιαφέροντος και τις επιλογές διαφορετικών θεματικών δραστηριοτήτων.

Δράση 1. Mobile application

O ανάδοχος αναλαμβάνει να αναπτύξει εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα (mobile phones) και κινητές συσκευές (pads) με στόχο την μεγαλύτερη διάδραση με το κοινό καθώς και την παραγωγή περιεχομένου από τους χρήστες (user generated content). H εφαρμογή θα αναπτυχθεί στην αγγλική γλώσσα και θα είναι συμβατή με τα λειτουργικά συστήματα IOS, Android και διαθέσιμη από τα ηλεκτρονικά καταστήματα εφαρμογών Appstore και Playstore.

Δράση 2. Ενέργειες mobile marketing

Αντικείμενο της παρούσας δράσης είναι η υλοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας σε χρήστες κινητών τηλεφώνων σε αγορές του εξωτερικού για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

Στόχος της τρέχουσας δράσης είναι η προώθηση του περιεχομένου και των μηνυμάτων της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων προς τα κοινά στόχος και η επισκεψιμότητα του website, από τις αγορές στόχος.

Δράση 3. Ψηφιακοί χάρτες

Η εφαρμογή θα έχει την δυνατότητα να προβάλει προτεινόμενες διαδρομές σε χάρτη, ώστε ο επισκέπτης να μπορεί να επιλέγει και να προγραμματίζει τις δραστηριότητες του. Το πληροφοριακό υλικό για κάθε διαδρομή θα παρουσιάζεται αυτόνομα, σε ξεχωριστή σελίδα μέσα στην εφαρμογή, και θα περιλαμβάνει κείμενα και φωτογραφίες σχετικά με την κάθε πρόταση.

Δράση 4. Ψηφιακά Θεματικά Tours

Στην εφαρμογή θα παρουσιάζονται τόσο σε ειδική ενότητα όσο και μέσω των ψηφιακών χαρτών ψηφιακά θεματικά tours για τις κύριες εμπειρίες των προορισμών και της Περιφέρειας. Θα επιλεχθούν θεματικά tours που θα προβάλουν τόσο τα νησιά της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων αλλά και εμπειρίες και τουριστικά προϊόντα, όπως αποτυπώνονται στο Marketing Plan της Περιφέρειας.

Δράση 5. Εικονικές διαδρομές

Η εφαρμογή θα εμφανίζει διαδρομές, όπως μονοπάτια, που θα έχουν χαρτογραφηθεί και θα έχουν αποθηκευτεί σε ψηφιακή μορφή σύμφωνη με το πρότυπο Keyhole Markup Language (KML) έκδοση 2.3, όπως αυτό έχει τροποποιηθεί από το Open Geospatial Consortium (OGC). Το πληροφοριακό υλικό θα περιλαμβάνει κείμενα, φωτογραφίες και για επιλεγμένα σημεία ενδιαφέροντος και video.

Τέλος το υποέργο 8 «Προβολή της Π.Ι.Ν. στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης» κοστολογήθηκε στα 59.000 ευρώ και αφορά την ενίσχυση του ψηφιακού αποτυπώματος μέσω της διαχείρισης και περαιτέρω ανάπτυξης της παρουσίας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, με στόχο την ενίσχυση της κοινότητας, την ανάδειξη της επικοινωνιακής ταυτότητας και την προώθηση περιεχομένου. Στο πλαίσιο της παρούσας Δράσης περιλαμβάνονται οι παρακάτω υπο-δράσεις:

Η υλοποίηση της παρούσας δράσης θα επιτευχθεί μέσα από τον στρατηγικό σχεδιασμό, την επικαιροποίηση όλων των απαραίτητων λογαριασμών στα επιλεγμένα ψηφιακά μέσα και τη σταθερή διαχείριση των λογαριασμών Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της ΠΙΝ.

Δράση 1. Καθορισμός στρατηγικής και στόχων: Στρατηγική στόχευση αγορών και KPIs και Οδηγός Χρήσης για όλους τους προορισμούς

Στα πλαίσια της ανάπτυξης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της ΠΙΝ, ο ανάδοχος θα πρέπει να καθορίσει στρατηγική η οποία θα περιλαμβάνει την στόχευση αγορών και να θέσει ΚΡΙs μέτρησης αποτελεσμάτων. Αναλυτικότερα, ο ανάδοχος θα πρέπει να προτείνει ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων σύμφωνα με τις καλύτερες πρακτικές, να αξιολογήσει τα υπάρχοντα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και να προτείνει ανάπτυξη νέων αν αυτό κρίνεται ωφέλιμο για την ΠΙΝ. Η στρατηγική θα πρέπει να αναπτυχθεί σε δυο άξονες:

1.Στρατηγική επικοινωνίας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων σαν σύνολο

2.Στρατηγική επικοινωνίας, εξειδικευμένη ανά νησί.

Δράση 2.Ανάπτυξη και σχεδιασμός Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

Ο ανάδοχος αναλαμβάνει τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη των λογαριασμών Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης με βάση την προτεινόμενη στρατηγική που θα εκπονηθεί στην Δράση 1. Οι λογαριασμοί θα πρέπει να σχεδιαστούν και να αναπτυχθούν στις πλατφόρμες του Facebook, του Twitter του Instagram, του linkedIn και του YouTube.

Δράση 3. Δημιουργία περιεχομένου για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Περιλαμβάνεται η συνεχής δημιουργία διαδραστικού περιεχομένου που βασίζεται στη στρατηγική κατεύθυνση προτροπής του κοινού για επιλογή των Ιονίων Νήσων για διακοπές. Το περιεχόμενο είναι σύμφωνο με τις τελευταίες τάσεις που διαμορφώνονται στο ψηφιακό περιβάλλον.

Δράση 4. Διαχείριση και προώθηση περιεχομένου για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Στην υλοποίηση του έργου και μέχρι την οριστική παραλαβή του, περιλαμβάνεται η συνεχής προώθηση του περιεχομένου για κάθε ψηφιακή πλατφόρμα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στις αγορές στόχους και ενέργειες οργανικής ανάπτυξης της κοινότητας μελών.