Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: Ανάθεση 1,5 εκατ. ευρώ στην Orange
Η Οrange αναδείχθηκε νικήτρια στο spec για την εξειδίκευση της επικοινωνιακής στρατηγικής του Ε.Π. Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, και τον σχεδιασμό και υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος πληροφόρησης και επικοινωνίας.
Αντικείμενο της σύμβασης είναι η εξειδίκευση της εγκεκριμένης επικοινωνιακής στρατηγικής του Επιχειρησιακού Προγράμματος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (Ε.Π. Π.Κ.Μ.), και ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος πληροφόρησης και επικοινωνίας, στο πλαίσιο αυτής, το οποίο θα περιλαμβάνει δημιουργικό σχεδιασμό, και παραγωγή πρωτότυπου έντυπου και οπτικοακουστικού ενημερωτικού υλικού, διάφορες προωθητικές ενέργειες και την υλοποίηση εκστρατείας επικοινωνίας στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, για την προβολή και προώθηση των κυριότερων δράσεων και των δράσεων επικαιρότητας, που υλοποιούνται στο πλαίσιο του Ε.Π. Π.Κ.Μ., με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (Ε.Τ.Π.Α.).
Η διάρκεια του έργου ανέρχεται σε δύο (2) έτη από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και η αξία ανέρχεται σε 1,56 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ)
Το φυσικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει, ενδεικτικά, τις ακόλουθες ενότητες εργασιών με τα επιμέρους παραδοτέα τους:
Περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός (σύνταξη media plan) και η υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης επικοινωνιακής εκστρατείας στο τέλος της σύμβασης, με προβολή στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα έντυπα μέσα και το διαδίκτυο (Ενέργειες: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 και 1.5).
Επίσης, περιλαμβάνονται ο σχεδιασμός (σύνταξη media plan) και η υλοποίηση 9 υποστηρικτικών ενεργειών στο διαδίκτυο, περιορισμένης διάρκειας, για την ενημέρωση του κοινού για τις σημαντικές εκδηλώσεις (Ενέργειες: 1.6 και 1.7)
•2) παραγωγές
2.1) βίντεο / ντοκιμαντέρ 3-5 min, για 2 έργα από κάθε μία από τις συνολικά 11 θεματικές ενότητες που καλύπτει το Ε.Π. Π.Κ.Μ., καθώς και 1 (πολυθεματικό) για κάθε Π.Ε. της Π.Κ.Μ. και 1 για τη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης
2.2) σύντομες ταινίες (TV spots) 20-30 sec, που θα προκύψουν από τα παραπάνω 22 θεματικά βίντεο και 1 spot (generic) για το σύνολο τού Ε.Π. Π.Κ.Μ.
2.3) βίντεο 3-5 min post-production, που θα αφορούν σε κάθε μία από τις θεματικές ενότητες και 1 συνολικό για το Ε.Π.
2.4) ηχητικά spot, 1 για κάθε μία θεματική ενότητα
2.5) μακέτες (gif) καταχωρήσεων στο διαδίκτυο
2.7 - 2.10) έντυπα υποστήριξης της συμμετοχής της Π.Κ.Μ. στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (2 συμμετοχές) και για τις διάφορες προωθητικές ενέργειες / σημαντικές εκδηλώσεις (Ενέργειες: 2.7 έως και 2.10).
2.11 - 2.18) παραγωγές προωθητικών υλικών (ημερολόγια, σελιδοδείκτες, USB sticks κ.λπ.), για τις προωθητικές ενέργειες της Ε.Υ.Δ. Π.Κ.Μ. και τη συμμετοχή της σε εκθέσεις και αναπαραγωγή υλικού εταιρικής ταυτότητας (Ενέργειες:2.11 έως και 2.18)
•3) προωθητικές ενέργειες
3.2) διοργάνωση συνεδριάσεων επιτροπής παρακολούθησης (2)
3.3) σημαντικές ενημερωτικές εκδηλώσεις για το ευρύ κοινό (4)
3.4) road show στις 6 Περιφερειακές Ενότητες της Π.Κ.Μ. (6, μία σε κάθε Π.Ε. πλην Θεσσαλονίκης)
3.5) Ενημερωτικές εκδηλώσεις σε κάθε Π.Ε. της Π.Κ.Μ., για τους φορείς / δικαιούχους του Ε.Π. (7, μία σε κάθε Π.Ε.)
3.6) συμμετοχή στην ευρωπαϊκή καμπάνια «Europe in my region» με σημαντική εκδήλωση σε έργο του Ε.Π. (2) 3.7) έκθεση φωτογραφίας και πολυμέσων για την Πολιτική Συνοχής στην Π.Κ.Μ., για το σύνολο των θεματικών ενοτήτων του Ε.Π.
3.8) συνεντεύξεις τύπου (2).
3.9) φωτογράφηση 70 έργων (μία στην αρχή και μία στο τέλος της σύμβασης)
3.10) τηλεφωνική ενημέρωση πολιτών, μία υποστηρικτική της επικοινωνιακής εκστρατείας και έως 4 υποστηρικτικές σημαντικών εκδηλώσεων στη Θεσσαλονίκη
3.11) προβολή με εκτύπωση σε αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης
3.12) προβολή με εκτύπωση σε λεωφορεία στις πρωτεύουσες των 6 Π.Ε. της Π.Κ.Μ.
3.13) φωτογράφηση λεωφορείων
3.14) νέες ενότητες στον δικτυακό τόπο της Ε.Υ.Δ. Ε.Π. Π.Κ.Μ.
3.15) δημιουργία ηλεκτρονικού Newsletter σε τριμηνιαία βάση (8 εκδόσεις)