To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Review 1 δισ. δολαρίων για τα media της Nike διεθνώς

Review 1 δισ. δολαρίων για τα media της Nike διεθνώς
Η Nike ετοιμάζεται να ξεκινήσει review για τον αξίας 1 δισ. δολαρίων παγκόσμιο λογαριασμό της media planning & buying.

Σύμφωνα με το Campaign US, η διαδικασία βρίσκεται ακόμα στα αρχικά της στάδια και μέχρι στιγμής έχουν γίνει επαφές με πολλά δίκτυα, συμπεριλαμβανομένων των GroupM, Omnicom Media Group, Dentsu Media, Publicis Media, IPG Mediabrands, Stagwell Media και Havas Media.

Επισήμως, το review, το οποίο περιλαμβάνει τα brands Nike και Jordan, αναμένεται να ξεκινήσει το νέο έτος. Οι εταιρείες που θα επιλεγούν, αναμένεται να λάβουν RFP τον Φεβρουάριο και η Nike σκοπεύει να ολοκληρώσει τη διαδικασία την άνοιξη. Η Converse, η οποία προσέλαβε την Initiative ως global media AOR το 2018, δεν θα είναι μέρος της διαδικασίας.

Η Nike δεν έχει πραγματοποιήσει global media review τέτοιας κλίμακας εδώ και περισσότερο από μία δεκαετία, σύμφωνα με πηγές. Ο media λογαριασμός της εταιρείας βρίσκεται σε διαφορετικά agencies σε διάφορες περιοχές, επομένως τα agencies που συμμετέχουν πιθανότατα θα έχουν κάποιο κομμάτι να υπερασπιστούν, ανάλογα με την αγορά.

Ορισμένα agencies, ωστόσο, αναμένεται να χάσουν περισσότερα από άλλα. Η Mindshare, που ανήκει στον όμιλο WPP, για παράδειγμα, χειρίζεται το παραδοσιακό planning and buying για τις αγορές στην Ευρώπη και για άλλες αγορές. Η Assembly, η οποία ανήκει στη Stagwell, κατέχει κομμάτια του business στην Ευρώπη και την Ασία, και η Hakohodo έχει το business στην Ιαπωνία. Στις ΗΠΑ, ο επί μακρόν creative συνεργάτης Wieden+Kennedy είναι το κύριο agency για τα media της Nike.

Ο λογαριασμός των ΗΠΑ εκτιμάται ότι αξίζει 300 έως 400 εκατ. δολάρια. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η Nike έχει συγκεντρώσει έναν κατάλογο από digital agencies, καθώς οι δαπάνες για τα media έχουν μετατοπιστεί κυρίως στο διαδίκτυο. Δεν είναι σαφές εάν αυτές οι εταιρείες έχουν προσκληθεί.
TAGS: Nike