To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στην JWT τα Social Media για τα παγωτά Nestlé της Froneri

Στην JWT τα Social Media για τα παγωτά Nestlé της Froneri
H JWT Athens σχεδίασε και υλοποίησε τις τρεις νέες online καμπάνιες για τα παγωτά Nestlé της Froneri, που ήδη «τρέχουν», καθώς και ενέργειες που ξεχωρίζουν με μεγάλη επιτυχία σε digital και social media στην Ελλάδα, στη Βουλγαρία, στη Ρουμανία και στη Σερβία.

Οι καμπάνιες για τα brands Boss, Nirvana και Magnum βασίζονται σε συγκεκριμένα και δυνατά insights: «Κάποιες φορές, αρκεί να κάνεις ένα βήμα, για να βρεις τη δύναμη να συνεχίσεις μπροστά» (Nirvana #BackToYou), «Μόνο όταν σπάσεις τα καθιερωμένα μπορείς να ζήσεις τη ζωή σου στο full» (Boss #zistostofull) και «Θέλω να κάνω τα πάντα με τον δικό μου, μοναδικό τρόπο» (#MadeToBeUnique! Magnum).
TAGS: JWT, Nestle