Στην Ogilvy η Nestle Purina® Petcare
Στην Οgilvy ανέθεσε, μετά από spec, η Nestle Purina® Petcare τον σχεδιασμό και τη διαχείριση της επικοινωνιακής της στρατηγικής για τις Created Shared Value / CSV δράσεις της, καθώς και τη στρατηγική Influencers’ Marketing για τα βραβευμένα προϊόντα Purina® Pro Plan & Purina® Gourmet .
Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας η Ogilvy σχεδίασε την ενημερωτική πρωτοβουλία «το Σπίτι του, η Αγκαλιά σου» με την οποία η Purina® Petcare, σε στρατηγική συνεργασία με την Dogs’ Voice, στοχεύουν να αυξήσουν τις φιλοξενίες και τις υιοθεσίες αδέσποτων ζώων στην Ελλάδα.
Για την ενημερωτική πρωτοβουλία, η Ogilvy δημιούργησε μια σειρά video ευαισθητοποίησης με πρωταγωνιστές ανθρώπους που άνοιξαν το σπίτι τους για να φιλοξενήσουν αδέσποτα. Επιπρόσθετα, σχεδίασε και συντόνισε την παραγωγή ενός μεγάλου φεστιβάλ, στο «the Ellinikon Experience Park» που συνδύασε δράσεις βιωματικής ευαισθητοποίησης και ψυχαγωγίας και έδωσε τη δυνατότητα στους περισσότερους από 800 επισκέπτες να γνωρίσουν αδέσποτους σκύλους και να ενημερωθούν για τα οφέλη της φιλοξενίας για τον άνθρωπο και το κατοικίδιο.