To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στο Publicis Groupe το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Στο Publicis Groupe το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
Τo Publicis Groupe επιλέχθηκε από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) μετά από διαδικασία κλειστού spec, ως ο στρατηγικός του συνεργάτης για το σύνολο της επικοινωνίας του. Συγκεκριμένα, τα Comms Brands του Ομίλου, MSL και Digitas, αναλαμβάνουν την πλήρη ανάπτυξη της επικοινωνιακής στρατηγικής και την υλοποίηση του πλάνου δημοσίων σχέσεων και της digital επικοινωνίας του ΙΣΝ.

Το ΙΣΝ, το οποίο διανύει τον 25ο χρόνο της κοινωφελούς του δράσης, είναι ένας από τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς φιλανθρωπικούς οργανισμούς παγκοσμίως που πραγματοποιεί τακτικά πλήθος δωρεών στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Με δωρεές σε περισσότερες από 130 χώρες, το ΙΣΝ ενισχύει οργανισμούς και προγράμματα στους τομείς της τέχνης και του πολιτισμού, της υγείας και του αθλητισμού, της παιδείας και της κοινωνικής πρόνοιας.

Ο CEO του Publicis Groupe Νοτιοανατολικής Ευρώπης, κ. Αντώνης Πασσάς, δήλωσε για τη νέα συνεργασία: «Είναι μεγάλη χαρά και τιμή που το ΙΣΝ, ένας από τους σημαντικότερους φιλανθρωπικούς οργανισμούς στον κόσμο, μας εμπιστεύτηκε για την ανάπτυξη της επικοινωνιακής στρατηγικής του. Το σημαντικό κοινωφελές έργο το οποίο διαδραματίζεται στην Ελλάδα τα 25 χρόνια αδιάλειπτης δράσης του ΙΣΝ, αλλά και η τεράστια συνεισφορά του εν μέσω κρίσης και εξέλιξης της πανδημίας, μας γεμίζει περηφάνια και ευθύνη για τη συνεργασία μας. Για εμάς πρόκειται για μια μοναδική ευκαιρία να αναδείξουμε τα πλεονεκτήματα του μοντέλου Power of One του Publicis Groupe στην παροχή ολοκληρωμένων, 360 υπηρεσιών επικοινωνίας, σε έναν τόσο ιδιαίτερο τομέα που απαιτεί υψηλή αντίληψη και εξειδίκευση».