To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Το νέο, δικό σας MSN είναι εδώ. Εξερευνήστε το!»

«Το νέο, δικό σας MSN είναι εδώ. Εξερευνήστε το!»
«Το νέο, δικό σας MSN είναι εδώ. Εξερευνήστε το!»

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Το νέο MSN λανσαρίστηκε πριν από λίγες μέρες. Γιατί να το προτιμήσει ο καταναλωτής;

B.P.:
Εδώ και λίγες μέρες, οι χρήστες σε όλον τον κόσμο μπορούν να επισκεφτούν και να χρησιμοποιήσουν το νέο MSN στο msn.com, ενώ είναι φυσικά διαθέσιμη και η ελληνική έκδοση στο msn.gr. Επανασχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου, έχοντας κατά νου το σημερινό ψηφιακό κόσμο, ο οποίος είναι mobile και cloud first. Παρέχει, λοιπόν, πλούσιο περιεχόμενο από τους μεγαλύτερους εκδότες στον κόσμo, σε δέκα θεματικές κατηγορίες, με ενσωματωμένες εφαρμογές καθημερινής χρήσης.

adb: Για έναν κόσμο που είναι “mobile και cloud first”. Θα θέλατε να μας το εξηγήσετε;

B.P.:
Για περισσότερα από 15 χρόνια, το MSN αποτελεί το μέρος όπου εκατομμύρια από εμάς πηγαίνουν κάθε μέρα για να ανακαλύψουν ενδιαφέροντα άρθρα, να ενημερωθούν, να διασκεδάσουν… Μπορεί να είναι ένα άρθρο που μας παρακινεί να σκεφτούμε λίγο διαφορετικά ή τα τελευταία νέα της αγαπημένης μας ομάδας. Το MSN μάς εμπνέει και μας κρατά ενήμερους. Από την άλλη, όμως, η συμπεριφορά μας αλλάζει. Το ίδιο και οι συνήθειες και οι προτιμήσεις μας. Ο τρόπος που εξερευνούμε, ανακαλύπτουμε και αλληλεπιδρούμε, που ζούμε ψηφιακά, δεν είναι πια ο ίδιος. Η υπερπληθώρα πληροφόρησης οδήγησε στην ανάγκη εντοπισμού των πιο αξιόπιστων πηγών. Μελετώντας, λοιπόν, αυτό το περιβάλλον, ξαναχτίσαμε το MSN για έναν mobile-first, cloud-first κόσμο. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Ότι το νέο MSN φέρνει κοντά τους καλύτερους εκδότες του κόσμου, μαζί με δεδομένα και υπηρεσίες, για να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες να καλύψουν τις ανάγκες τους γύρω από την οικονομία, την ειδησεογραφία, τον αθλητισμό, το ταξίδι, τη γαστρονομία, την υγεία, τη διατροφή… Το νέο MSN εστιάζει στις βασικές καθημερινές ψηφιακές συνήθειες των ανθρώπων και είναι απόλυτα συμβατό με κάθε συσκευή, ενώ οι προσωποποιημένες προτιμήσεις μάς ακολουθούν μέσα από το cloud για να είμαστε ενημερωμένοι όπου κι αν είμαστε.

adb: Το MSN έκανε την εμφάνισή του ως portal στα τέλη της δεκαετίας του ΄90. Πόσο σημαντικό είναι, εν έτει 2014, το νέο MSN για τη Microsoft;

B.P.:
To νέο MSN είναι ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής cross-platform εφαρμογών και υπηρεσιών της Microsoft. Και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς, γιατί το MSN είναι ένα αγαπημένο brand παγκοσμίως, με κοινό που ξεπερνά τα 425 εκατ. Κάτι που ισχύει και στην Ελλάδα, μιας και το msn.gr προσελκύει πάνω από 3,5 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες. Όλοι αυτοί οι επισκέπτες αποτελούν πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο για τη Microsoft. Και στόχος μας είναι να τους διευκολύνουμε τη ζωή. Γι’ αυτό αποφασίσαμε το νέο MSN να είναι σημείο εκκίνησης για πολλές υπηρεσίες της Microsoft, συμπεριλαμβανομένων του Bing, του OneDrive, του Skype και του Outlook.

adb: Αναφερθήκατε στη συμπεριφορά των online χρηστών. Ποιες είναι οι βασικές τάσεις που διακρίνετε και πώς επηρέασαν αυτές το σχεδιασμό του νέου MSN;

B.P.:
α. Οι online χρήστες βρίσκονται σε όλες τις πλατφόρμες, πολλές φορές και ταυτόχρονα. Αποφασίσαμε, ως εκ τούτου, να σχεδιάσουμε και να προσφέρουμε μία εμπειρία χρήστη που δεν θα διαφέρει από πλατφόρμα σε πλατφόρμα. β. Το mobile είναι πλέον σαν το οξυγόνο. Κάτι απαραίτητο, κάτι που δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτό. Προφανώς, λοιπόν, ο σχεδιασμός του νέου MSN έγινε έχοντας ως κύριο μέλημα να λειτουργεί σωστά στις mobile πλατφόρμες. γ. Οι mobile χρήστες περνούν το 70% του χρόνου τους σε εφαρμογές. Γι’ αυτόν το λόγο, ενσωματώσαμε τη χρήση εφαρμογών στο MSN. δ. Οι online χρήστες είναι συνδεδεμένοι διαρκώς: κοινωνικά δίκτυα, email, αποθήκευση στο cloud, Instant Messaging… Το νέο MSN δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να έχει πρόσβαση σε όλη την «ψηφιακή του καθημερινότητα», μέσα από την αρχική σελίδα του website.

adb: Μπαίνοντας στο νέο MSN, ο επισκέπτης ενημερώνεται ότι το site προσφέρει τις «καλύτερες ειδήσεις από τα πιο δημοφιλή μέσα ενημέρωσης, συνδυασμένες με τις υπηρεσίες που χρησιμοποιείς κάθε μέρα». Είναι η customized ενημέρωση αυτό που επιζητά πια ο χρήστης;

B.P.:
Πράγματι, αυτό θέλει ο αναγνώστης. Να λαμβάνει προσωποποιημένη ενημέρωση ανάλογα με τις προτιμήσεις του. Να μπορεί να επιλέγει τι θα βλέπει, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί. Όλα αυτά θα είναι εφικτά με το νέο MSN. Πώς; Στους επόμενους μήνες, θα παρουσιάσουμε μια σουίτα εφαρμογών για iOS και Android, η οποία θα συμπληρώνει τις αντίστοιχες εφαρμογές Windows και Windows Phone. Δεν θα χρειάζεται παρά να σετάρεις μία φορά τις προτιμήσεις σου. Από τις μετοχές που σε ενδιαφέρουν, μέχρι τις αγαπημένες σου συνταγές από το msn Γαστρονομία, οι επιλογές σου θα σε «ακολουθούν» παντού, όπου και αν είσαι και ανεξαρτήτως συσκευής: στο desktop, στη δουλειά, στο iPad, στο σπίτι, στο Android κινητό σου, στο δρόμο…

adb: Σε ποιες υπηρεσίες θα μπορεί να έχει πρόσβαση ο χρήστης μέσω του νέου MSN;

B.P.:
Στην κορυφή της κεντρικής σελίδας του νέου MSN δεσπόζει το “Services Stripe”, από όπου μπορεί κανείς να παρακολουθεί ό,τι συμβαίνει στην ψηφιακή του ζωή. Με μια γρήγορη ματιά, έχει την ευκαιρία ο χρήστης να ελέγχει το email του, να δει το OneDrive, να έχει πρόσβαση στα τετράδια του OneNote, το Bing Search, τα Bing Maps. Επίσης, έχουμε ενσωματώσει δημοφιλείς πλατφόρμες, όπως είναι το Facebook, το Twitter, το Office 365 και το Skype. Επιπλέον, πέρα από την άμεση ενημέρωση, το νέο MSN προσφέρει: α) πλούσιο περιεχόμενο σε κατηγορίες, όπως είναι τα Ταξίδια και η Γαστρονομία β) ενσωματωμένες εφαρμογές καθημερινής χρήσης, όπως είναι η εφαρμογή για την παρακολούθηση μετοχών, η εφαρμογή με τη λίστα για ψώνια, η εφαρμογή για τον προγραμματισμό ταξιδιού και πολλές άλλες.

adb: Το νέο MSN έχει σημαντικές αλλαγές ως προς το περιεχόμενο. Πώς διαφοροποιείται, όμως, ο τρόπος διαφήμισης προς τον καταναλωτή;

B.P.:
Είναι απλό! Επιλέγοντας τη θεματολογία που τον ενδιαφέρει να διαβάζει, ο καταναλωτής επί της ουσίας επιλέγει και τις διαφημίσεις που θα βλέπει. Θα είναι, δηλαδή, διαφημίσεις που θα ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντά του. Από κει και πέρα, όπως σεβόμαστε τους αναγνώστες μας, έτσι σεβόμαστε και τους διαφημιζόμενους που μας εμπιστεύονται. Συνεπώς, ο σχεδιασμός του msn έγινε στο μυαλό μας λαμβάνοντας υπόψη και τις ανάγκες των διαφημιζόμενων. Προσφέρουμε ένα brand safe περιβάλλον, το οποίο εξασφαλίζεται από τις συνεργασίες μας με κορυφαίους εκδότες. Ένα site με καθαρό σχεδιασμό, που επιτρέπει μόνο έναν διαφημιζόμενο ανά οθόνη. Με banners που δεν «σερβίρονται» εάν δεν κάνει scroll ο χρήστης στο σημείο που βρίσκονται. Με δυνατότητες για Native Advertising -και όλα αυτά σε συνδυασμό με πολύ μεγάλη κάλυψη σε όλες τις πλατφόρμες.

adb: Ποια είναι η γενικότερη στρατηγική της Microsoft σε σχέση με τη διαφήμιση στα properties της;

B.P.:
Γνωρίζουμε ότι ο σύγχρονος καταναλωτής είναι διατεθειμένος να μοιραστεί μαζί μας προσωπικές πληροφορίες, όπως στοιχεία για το τι τον ενδιαφέρει και ποια είναι τα sites που επισκέπτεται. Και λειτουργούμε έχοντας πάντοτε κατά νου ότι παρέχει αυτές τις πληροφορίες γιατί απαιτεί κάτι ως αντάλλαγμα. Συνδέει, για παράδειγμα, τις εφαρμογές του με το MSN γιατί θέλει να έχει εύκολη πρόσβαση από ένα σημείο. Ή, αντίστοιχα, συνδέεται με το Microsoft ID του για να μπορεί να βρει εύκολα τη λίστα με τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν, όταν βρίσκεται σε κάποιο κατάστημα. Παράλληλα, σεβόμαστε τους online χρήστες. Επιλέγουμε δημιουργικά που δεν επηρεάζουν αρνητικά την εμπειρία του. Χρησιμοποιούμε φιλικά προς το χρήστη formats. Κάνουμε προσεκτική επιλογή του περιεχομένου. Και όλα αυτά, εν τέλει, είναι προς όφελος όχι μόνο των καταναλωτών αλλά και των διαφημιζόμενων.

adb: Ποια είναι η γνώμη σας για την αγορά της ψηφιακής διαφήμισης στην περιοχή μας και ειδικότερα στην Ελλάδα;

B.P.:
Η ελληνική αγορά είναι μια αρκετά ώριμη αγορά. Και, παρά το γεγονός ότι το ποσοστό της δαπάνης στην ψηφιακή διαφήμιση δεν είναι ακόμη στα επίπεδα που βρίσκεται σε πιο ανεπτυγμένες διαφημιστικά χώρες, είμαστε περήφανοι για αρκετά case studies στο Native Advertising και στο Display Advertising. Τόσο σε ό,τι αφορά το στρατηγικό σχεδιασμό όσο και στην υλοποίηση με εντυπωσιακά formats. Μάλιστα, την προηγούμενη χρονιά ένα case study της εταιρείας Γερμανός, με Native Advertising στο MSN, ήταν ανάμεσα στα βραβευμένα παγκόσμια case studies της Microsoft για το 2013.

Νέο MSN: This time it’s personal

Το νέο MSN, διαθέσιμο πλέον στο msn.gr, προσφέρει ό,τι καλύτερο στην online ενημέρωση, μαζί με εφαρμογές και υπηρεσίες που χρησιμοποιούμε καθημερινά.

Πλούσιο περιεχόμενο, από πηγές που εμπιστευόμαστε

• Άρθρα, video, πλούσιο φωτογραφικό υλικό, συνταγές και πολλά άλλα, από περισσότερους από 1.000 κορυφαίους εκδότες, διαθέτει το καλύτερο που έχει να προσφέρει το Internet, σε ένα μέρος.

• Προσεκτικά επιλεγμένο περιεχόμενο, φέρνει κοντά μας ό,τι καλύτερο από τις Ειδήσεις, την Ψυχαγωγία, τον Αθλητισμό, την Οικονομία, το Ευ Ζην, την Υγεία και  Άσκηση, τη Γαστρονομία, τον Καιρό και τα Ταξίδια.

• Mε περιεχόμενο από όλο τον κόσμο, μιας και το MSN είναι online σε 26 γλώσσες και 55 χώρες.

• Τοπικές ειδήσεις και πληροφορίες, για να είμαστε ενημερωμένοι για το τι συμβαίνει στην Ελλάδα.

• Ενημέρωση στο λεπτό, για γεγονότα που έχουν σημασία.

Σύνδεση με τις καλύτερες υπηρεσίες, στην ψηφιακή μας ζωή.

• Επικοινωνούμε μέσω του Outlook.com και του gmail, διαθέσιμα στην πρώτη σελίδα του MSN.

• Είμαστε σε επαφή με τους φίλους, την οικογένεια και τους συνεργάτες μας, μέσα από το Facebook, το Twitter και το Skype.

• Βρίσκουμε και ανακαλύπτουμε με το Bing Search και τα Bing Maps.

• Αυξάνουμε την παραγωγικότητά μας, έχοντας άμεση πρόσβαση στα OneDrive, OneNote και Office 365.

• Ενσωματωμένα εργαλεία σε όλες τις κατηγορίες μάς επιτρέπουν να εξερευνούμε, να σχεδιάζουμε και να παρακολουθούμε τις δραστηριότητες που μας ενδιαφέρουν.