To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

V+O: Passionately everyday!

V+O: Passionately everyday!
V+O: Passionately everyday!

Η V+O Communication ήταν η μεγάλη πρωταγωνίστρια στην κατηγορία PR των Ermis Awards καθώς αναδείχθηκε PR Agency of the Year, κερδίζοντας επίσης το Grand Ermis για το PR και 8 επιπλέον βραβεία. Οι άνθρωποι της δίνουν στο adbusiness τις λεπτομέρειες.

Γράφουν οι ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ - ΣΟΝΙΑ ΧΑΪΜΑΝΤΑ

Τέτη Κανελλοπούλου, Γενική Διευθύντρια
Κεφάλαιο μας οι άνθρωποι μας

adb: Διαθέτετε ένα πολύ δυναμικό portfolio λογαριασμών ισχυρών πελατών που απαιτούν, οπωσδήποτε, εξειδίκευση και υψηλό επαγγελματισμό. Ποιο θα λέγατε πως είναι το «μυστικό της επιτυχίας» για την V+Ο;


Το βασικό μας χαρακτηριστικό είναι ότι δεν εφησυχάζουμε. Προσπαθούμε διαρκώς να μαθαίνουμε, να εξελισσόμαστε, να αλλάζουμε, να προλαβαίνουμε τις εξελίξεις. Αυτό σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία, τα πολλαπλά ταλέντα, την εξειδίκευση, αλλά και την πολυετή γνώση στη διαχείριση απαιτητικών projects, που υπάρχουν εσωτερικά στην εταιρεία, δημιουργεί ένα ισχυρό μείγμα προς όφελος των πελατών μας.

adb: Σχολιάστηκε – θετικά σε κάθε περίπτωση – στο πλαίσιο της τελετής βράβευσης η πολυμελής σας ομάδα και μάλιστα στην ιδιαίτερα κρίσιμη σημερινή περίοδο όπου ένεκα κρίσης αρκετές ανταγωνιστικές, με εσάς εταιρείες έχουν συρρικνώσει το δυναμικό τους. Τι «επιστρέφει» αυτή η πολιτική στην εταιρεία;

Οι άνθρωποί μας αποτελούν το πολυτιμότερο και ισχυρότερο κεφάλαιο της εταιρείας. Έχουμε καταφέρει να συνθέσουμε μία μοναδικά διαφοροποιημένη ομάδα 45 άριστων, συμπληρωματικών μεταξύ τους, επαγγελματιών που μοιράζονται με την εταιρεία το όραμα για ανάπτυξη και το πάθος για τελειότητα. Η διατήρηση της ομάδας μας είναι μία στρατηγική επιλογή, που κάναμε επιλέγοντας ως εταιρεία το δρόμο της ανάπτυξης και της εξέλιξης, λέγοντας όχι στη συρρίκνωση και τη στασιμότητα. Μία στρατηγική, η οποία επιβεβαιώνεται από την πορεία της εταιρείας και τη δυνατότητά της ακόμα και σε περίοδο κρίσης να διατηρεί σχεδόν στο ακέραιο το πελατολόγιό της, αλλά και να αναλαμβάνει διαρκώς σημαντικά και απαιτητικά projects.

Βιργινία Κορμά, International Business Director
H παρουσία εκτός συνόρων

adb: V+O φυσικά δεν είναι μόνο η Ελλάδα, καθώς διαθέτετε σημαντική παρουσία και σε άλλες αγορές. Μπορείτε να μας περιγράψετε συνοπτικά και σε αριθμούς την παρουσία σας εκτός συνόρων και το βαθμό στον οποίο συμβάλλει στην ενδυνάμωση και της μητρικής στην Ελλάδα; Επίσης, συγκρινόμενη πάντα με την Ελλάδα ποια είναι η γενική κατάσταση στις άλλες αγορές που δραστηριοποιείστε;


Το όραμά μας να εξελιχθούμε σε μία από τις ισχυρές εταιρείες επικοινωνίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη μας οδήγησε από το 2004 να αναζητήσουμε ευκαιρίες και να χτίσουμε τις ομάδες μας στα Βαλκάνια. Η V+O έχει σήμερα παρουσία στη Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία, Αλβανία και Κύπρο με τοπικές ομάδες. Σε αριθμούς, η παρουσία μας στο εξωτερικό απαρτίζεται από 50 εξειδικευμένους ανθρώπους, αντιπροσωπεύει το 25% του συνολικού τζίρου και υποστηρίζει περίπου 50 πελάτες, όπως οι: Cosmote, HTC, Coca-Cola, Kraft, Roche, Glaxo, EKO, Mr. Bricolage. Όλες οι εταιρείες V+O είναι μέρος του συνόλου, μοιράζονται την ίδια φιλοσοφία και πλέον οι εταιρείες εκτός συνόρων έχουν χτίσει πολύτιμη τεχνογνωσία την οποία μοιράζονται με την ομάδα της Ελλάδας. Η κρίση είχε αρχίσει να γίνεται αισθητή στα Βαλκάνια από το 2008. Η Ελλάδα επηρεάζει τις γειτονικές αγορές, καθώς οι ελληνικές επιχειρήσεις είναι ένας από τους κύριους επενδυτές. Ο τρόπος ανταπόκρισης στις δυσκολίες είναι πάντα η επένδυση στην ομάδα. Όπως αποδείξαμε και στην Ελλάδα, αυτή η στρατηγική είναι το πιο αποτελεσματικό και μακροχρόνιο αντίδοτο στην κρίση.

Κωνσταντίνος Βαρβιτσιώτης, Creative Director
Για τον πελάτη με πάθος και ορμή


adb: Ποιο θα λέγατε πως είναι το motto της εταιρείας σας; Τι την κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και ποια είναι τα χαρακτηριστικά πάνω στα οποία δομείται η ταυτότητα και η «προσωπικότητα» της;

Το passionately everyday (passionately night n day ίσως να ήταν πιο κατάλληλο), δηλώνει δύο σημαντικές αξίες για εμάς. Η πρώτη, πως στο επίκεντρο πάντα βρίσκεται ο πελάτης μας. Για αυτόν είμαστε passionate everyday! Επίσης δηλώνει τον τρόπο που δουλεύουμε, με πάθος και ορμή. Δεν οριζόμαστε από τον ανταγωνισμό μας. Αυτό που μας ορίζει είναι: οι δυνατές σχέσεις που έχουμε σαν ομάδα, το πάθος μας για τα projects των πελατών μας. Κάνουμε αυτό που ξέρουμε καλύτερα passionately everyday.

Στέφανος Διανέλλος, Group Account Director
Δεν υπάρχει τίποτα που να μην είναι εφικτό

adb: Η δύσκολη οικονομική συγκυρία φαίνεται να έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα στις Δημόσιες Σχέσεις. Ειδικά όσον αφορά στους πελάτες από το χώρο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και του λιανεμπορίου θεωρείτε ότι εξαιτίας ακριβώς της χρηματοπιστωτικής κρίσης η οποία μετέδωσε τον ιό της ύφεσης σε σύμπασα την αγορά (παγκόσμια και εγχώρια), οφείλουν να έχουν ενισχυμένα προγράμματα PR, διαχείρι- σης κρίσεων, lobbying, public affairs κ.ά.; Τι συμβουλεύετε τους πελάτες σας;


Τους συμβουλεύουμε καταρχήν να μην ψάχνουν για «εγχειρίδιο» επικοινωνίας με μαγικές λύσεις γιατί απλούστατα για τα φαινόμενα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι εταιρείες στο χρηματοοικονομικό τομέα και στο λιανεμπόριο, δεν υπάρχουν έτοιμες συνταγές! Σε μια συγκυρία όπου τα πάντα αλλάζουν, η επικοινωνία των εταιρειών αυτών πρέπει να είναι ευέλικτη και δυναμική και να προσαρμόζεται διαρκώς, ξεφεύγοντας από τα προβλέψιμα και προφανή. Και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς όταν παραδοσιακές έννοιες της επικοινωνίας αλλάζουν – ποιος θα περίμενε ότι η έννοια του crisis θα είχε πλέον χαθεί (γιατί έχει γίνει καθημερινότητα …), η έννοια του media monitoring θα είχε τόσο αλλάξει (γιατί μια εξέλιξη στην επικαιρότητα μπορεί πλέον να σημαίνει την αλλαγή όλης της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας …). Τίποτα πλέον δεν είναι το ίδιο και για να μπορέσουν να διαχειριστούν επικοινωνιακά την κατάσταση οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε κλάδους που έχουν τόσο πληγεί, δεν αρκεί να έχουν απλώς ενισχυμένα προγράμματα PR, crisis management και public affairs. Απαιτείται φαντασία και ευελιξία ώστε να μπορέσουμε να αποκρυπτογραφήσουμε, να προτείνουμε χειρισμό, να μιλήσουμε με δημοσιογράφους, να λύσουμε κάθε γρίφο που έχει να κάνει με την επικοινωνία σήμερα. Αυτό είναι και η μεγάλη πρόκληση που όλοι αντιμετωπίζουμε, αλλά και παράλληλα το στοίχημα που αποδεικνύουμε καθημερινά ότι, ακόμα κι έτσι, δεν υπάρχει τίποτα που να μην είναι εφικτό!

Τόνια Γκόγκου, Client Service Director
Αυτό που χρειάζεται η Βιομηχανία σήμερα

adb: Πώς έχει επηρεάσει η γενικότερη οικονομική κατάσταση το κομμάτι του Industry & Public Affairs; Ποιες είναι οι νέες απαιτήσεις των πελατών και πώς η V+O επιχειρεί να ανταποκριθεί σε αυτές ενεργώντας τόσο «θεραπευτικά» όσο και «προληπτικά»;


Το κομμάτι αυτό έχει υποστεί τη δική του «κρίση». Η «προληπτική» δράση αποτελεί κυρίως, τον πυρήνα των στρατηγικών που υιοθετούμε, αλλά η ετοιμότητά μας για «θεραπευτική» δράση ήταν ένα μεγάλο ζητούμενο των τελευταίων δύο ετών. Ο κόσμος βίωσε και συνεχίζει να βιώνει μία πρωτόγνωρη κοινωνική αναταραχή. Οι πολίτες και ιδιαίτερα οι πολίτες των τοπικών κοινωνιών με τους οποίους ασχολούμαστε εμείς στη Βιομηχανία μπήκαν στη λογική της αμφισβήτησης, της απόρριψης και της εξέγερσης. Έτσι κληθήκαμε να υπερδιπλασιάσουμε τις προσπάθειές μας, να γίνουμε ιδιαίτερα δημιουργικοί και ευρηματικοί, να προκαλέσουμε σημαντική δημοσιότητα που ενώ για κάποιους άλλους την περίοδο αυτή φαντάζει πολυτέλεια, για τη Βιομηχανία είναι σημαντικό επικοινωνιακό εργαλείο. Η V+O διαθέτει το στρατηγικό consulting, τη γνώση, τη μεθοδολογία, αλλά και τη δυναμική για να χειριστεί αποτελεσματικά τέτοια προγράμματα. Η κατανόηση της αγοράς, των νομοθετικών πλαισίων, των κοινωνικών τάσεων, των ανθρώπων κλειδιά για κάθε case και η διεισδυτικότητά μας αποτελούν το mix για τον επιτυχή χειρισμό αυτών των πλάνων.

Αφροδίτη Στάθη,Corporate Affairs & Business Development Director
H επιτυχία του Μαραθωνίου

adb: Το project που τρέξατε για την WIND και συγκεκριμένα για το Μαραθώνιο αποτελεί ίσως την καλύτερη επιβεβαίωση της άποψης που διατύπωσε πρόσφατα σε ημερίδα της V+O Ρουμανίας ο Philip Kotler, ο οποίος τόνισε ότι ο άνθρωπος δεν προσεγγίζεται απλά ως καταναλωτής, αλλά ως οντότητα με μυαλό, καρδιά και ψυχή. Πώς εφαρμόστηκε αυτό στην περίπτωση της WIND; Υπάρχει ένα νέο modus operandi;


Οι σημερινοί καταναλωτές ξέρουν καλά τους κανόνες της επικοινωνίας. Έχουν βαρεθεί να βλέπουν τα ίδια και τα ίδια γι΄ αυτό και στα περισσότερα πολύ απλά δεν δίνουν καν σημασία, πόσο μάλλον σε μία κατηγορία που κατακλύζεται από έναν διαρκή πόλεμο προϊοντικών προσφορών, συμβολαίων και κάλυψης. Γι΄ αυτό το λόγο, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μία μοναδική εμπειρία του brand WIND. Συνδεθήκαμε με ένα ιδιαίτερο κοινό, τους ανθρώπους της πόλης, τους εμπλέξαμε συναισθηματικά και κάναμε το πρώτο βήμα στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους. Οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους, 60% περισσότερες συμμετοχές στα 5χλμ. και 48% στις συμμετοχές των 10χλμ καθώς και η δημιουργία της μεγαλύτερης ομάδας του ΚΜΑ, 1.000 δρομέων WIND Running Team είναι απτή απόδειξη ότι δημιουργήσαμε αυθεντικούς brand ambassadors και ενισχύσαμε με ουσιαστικό τρόπο τη σχέση του brand με τους καταναλωτές του.




Ρία Ψούχλα, Event Management Director
Events με στρατηγική για αποτελέσματα

adb: Η ύφεση στην χώρα έχει προφανώς οδηγήσει και σε αλλαγή νοοτροπίας και προσέγγισης όσον αφορά και τα events. Ποια θα λέγατε πως είναι σήμερα η «ουσία» των events;


Η ύφεση στη χώρα έχει επηρεάσει αρνητικά όλους τους τομείς της επικοινωνίας. Η διοργάνωση εκδηλώσεων δεν παραμένει αλώβητη ωστόσο οι εταιρείες που έχουν «επικοινωνιακή» συνείδηση και εντάσσουν τις εκδηλώσεις μέσα στο συνολικό επικοινωνιακό τους πλάνο, εξακολουθούν να επενδύουν στη διοργάνωση εκδηλώσεων. Σαφέστατα παρατηρείται από την αγορά μία «συντηρητική» αντιμετώπιση όσον αφορά στις εκδηλώσεις. Ο προϋπολογισμός της εκδήλωσης μειώνεται, υπάρχει η τάση για ενσωμάτωση πολλών μηνυμάτων ή κοινών σε μία εκδήλωση και γενικότερα κυριαρχεί η τάση του «downsizing». Το event marketing αποτελεί έναν άμεσο, στοχευμένο, δημιουργικό και αποτελεσματικό τρόπο επικοινωνίας των μηνυμάτων μίας εταιρείας / ενός brand. Στη V+O Communication σχεδιάζουμε events με στρατηγική ώστε να εξασφαλίσουμε για τον πελάτη μας την καλύτερη επικοινωνιακή αξιοποίηση της εκδήλωσης, τη μέγιστη προβολή και παράλληλα την ενίσχυση της εικόνας της εταιρείας ή του brand. Η ουσία των events παραμένει κατά τη γνώμη μου η ίδια: δημιουργικές, έξυπνες και τολμηρές ιδέες που εντάσσονται στρατηγικά στο DNA του brand / της εταιρείας και αποφέρουν ποιοτικά και ποσοτικά αποτελέσματα.

Χριστίνα Φατούρου, Client Service Director
Mία καλή αρχή για αλλαγή… κουλτούρας

adb: Εξαιρετικά απαιτητικό ήταν το project «Public: Κάποιο βιβλίο μιλάει για σένα. Το ‘χεις διαβάσει;» το οποίο απέσπασε και το Grand Ermis. Πρόκειται σαφέστατα για μία εξαιρετική ιδέα, η οποία, όμως, όσο δυσάρεστο κι αν είναι, είχε να αντιμετωπίσει το εμπόδιο πως δυστυχώς … «οι Έλληνες δεν διαβάζουν». Θεωρείτε πως η καμπάνια συνέβαλε στην αλλαγή αυτής της κουλτούρας; Συνέδραμε την προσπάθεια να διαβάζουν οι Έλληνες περισσότερο;


Το σημείο «εκκίνησης» και η ιδέα για την καμπάνια δεν σας κρύβω ότι προέκυψε με αφορμή μία έρευνα που ανακοίνωσε το ΕΚΕΒΙ στις αρχές του 2011, η οποία καταδείκνυε ότι 6 στους 10 Έλληνες δεν διαβάζουν, ενώ όσοι διαβάζουν το κάνουν μόνο όταν πρόκειται για κάποιο συγκεκριμένο σκοπό (π.χ. εργασίες κοκ.). Με αυτό λοιπόν ως δεδομένο, εκείνο που θελήσαμε και επιδιώξαμε με την ομάδα του Public, ήταν να υλοποιήσουμε μία καμπάνια που θα έδινε νέα πνοή στο βιβλίο, θα πρόσφερε στο κοινό την ευκαιρία να βιώσει τη μαγεία του βιβλίου και γιατί όχι θα μπορούσε να λειτουργήσει παράλληλα και ως ψυχολογική διέξοδος για στους αναγνώστες σε μία περίοδο έντονης οικονομικής ύφεσης. Κρίνοντας από τα αποτελέσματα, μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι η καμπάνια συνέτεινε σίγουρα, αν όχι να αλλάξει η κουλτούρα (μακάρι να ήταν τόσο εύκολο), στο να τεθεί το βιβλίο στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, καθώς συλλέχτηκαν περισσότεροι από 20.000 τίτλοι, ενισχύθηκαν οι βιβλιοθήκες 13 φορέων, ανταλλάχτηκαν περισσότεροι από 15.000 τίτλοι και συσπειρώθηκαν περισσότεροι από 22.000 χρήστες στο πρώτο online community για το βιβλίο. Όλα αυτά συνιστούν προφανώς μία καλή αρχή… για την αλλαγή της κουλτούρας μας.

Βασιλική Πέππα, Creative Director, Unlimited Creativity
Σταθμός τα φετινά Ermis για εμάς

adb: Κερδίσατε ένα χρυσό βραβείο ERMIS στην κατηγορία direct για τη καμπάνια εσωτερικής επικοινωνίας της COSMOTE. Τι σημαίνει αυτό για τη δυναμική δημιουργική ομάδα της Unlimited Creativity που είναι μέλος της V+O;


Το χρυσό ERMIS στην κατηγορία Direct και το χάλκινο στην κατηγορία PR που κερδίσαμε φέτος με την καμπάνια εσωτερικής επικοινωνίας της Cosmote, είναι αποτέλεσμα μίας προσπάθειας χρόνων για την ομάδα μας. Το 2007, η Unlimited εντάχθηκε στην οικογένεια της V+O και ο στόχος από τότε ήταν ξεκάθαρος: Να προσφέρουμε στους πελάτες μας υψηλής ποιότητας δημιουργικές υπηρεσίες, τόσο σε ATL όσο και σε BTL επίπεδο. Η προσπάθεια ήταν και είναι επίμονη αλλά και πολύ απαιτητική. Το αποτέλεσμα όμως σήμερα μας δικαιώνει όλους! Τα βραβεία ERMIS είναι ένας θεσμός καταξίωσης και επιβράβευσης. Τα φετινά Ermis για την Unlimited αποτελούν σταθμό και παράλληλα ένα δυναμικό ξεκίνημα για ακόμα πιο δημιουργικές και αποτελεσματικές δουλειές, ανεβάζοντας έτσι τον πήχη τόσο για εμάς, όσο και για τους πελάτες μας.

Ηλίας Παντελόπουλος, Γενικός Δ/ντής, Bakers Digital Communication
Στόχος το καλύτερο integrated αποτέλεσμα

adb: Η Bakers Digital είναι μία εξειδικευμένη εταιρεία digital, θυγατρική της V+O. Ποια πιστεύετε ότι είναι η προστιθέμενη αξία στο συνολικό portfolio υπηρεσιών που προσφέρονται στους πελάτες;


H πραγματική υπεραξία βρίσκεται στο γεγονός ότι η Bakers συνδυάζει την εμπειρία της V+O στο PR, με τις νέες ψηφιακές πλατφόρμες της Bakers και συμπληρώνει έτσι την V+O με νέες υπηρεσίες digital PR και ψηφιακής επικοινωνίας. Στόχος είναι πάντα το καλύτερο integrated αποτέλεσμα μέσω συνδυαστικών υπηρεσιών. Οι καταναλωτές πλέον βρίσκονται online, επηρεάζουν και επηρεάζονται από τα social media και καταναλώνουν ψηφιακά. Μέσα από τις ψηφιακές μας υπηρεσίες , φροντίζουμε οι πελάτες μας να έχουν την καλύτερη δυνατή παρουσία στο internet και δημιουργούμε τις κατάλληλες ψηφιακές πλατφόρμες, ώστε οι εταιρείες να επωφελούνται και να βλέπουν το online περιβάλλον ως επένδυση και όχι απλά ως marketing spending. To ψηφιακό περιβάλλον έχει από μόνο του υπεραξία, αρκεί όμως να αξιοποιηθεί σωστά μέσα από σωστά εργαλεία, μετρήσιμα αποτελέσματα και εμπορικούς και επιχειρηματικούς στόχους.


Θωμάς Βαρβιτσιώτης, Πρόεδρος - Γιάννης Ολύμπιος, Δ/νων Σύμβουλος
Ένταση, πάθος και δημιουργικότητα

adb: Τι σημαίνει για εσάς και την ομάδα της V+O η ανάδειξη και ο τίτλος «PR Agency of the Year» στα φετινά Ermis Awards;


Αποτελεί επιβεβαίωση του οράματος και της στρατηγικής που εφαρμόζουμε εδώ και 11 χρόνια. Είναι απόδειξη της διαρκούς προσπάθειας μας να προκαλούμε τους εαυτούς μας ώστε να προσφέρουμε υπηρεσίες ουσίας που φέρνουν πραγματικά αποτελέσματα στους πελάτες μας. Αντανακλά την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πελάτες μας στους οποίους είμαστε δίπλα, προστατεύοντας, αναδεικνύοντας και εξελίσσοντας τη φήμη και την αξία των επιχειρήσεων, των οργανισμών και των brands.

adb: Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι για την πορεία της εταιρείας;

Αυτό πού θέλουμε είναι να συνεχίσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας με ακόμα μεγαλύτερη ένταση, πάθος και δημιουργικότητα. Αυτό είναι που μας έκανε να είμαστε σήμερα o μεγαλύτερος ανεξάρτητος Όμιλος επικοινωνίας με επίκεντρο δραστηριοποίησης τη Νοτιανατολική Ευρώπη. Μεγάλη μας φιλοδοξία και στόχος για το μέλλον είναι να μεγαλώνουμε χωρίς να κάνουμε έκπτωση στην ποιότητα και στις αξίες μας.