To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Webcasting & άλλες καινοτομίες: Νεανικό πνεύμα από την Μ-Data του 2010

Webcasting & άλλες καινοτομίες: Νεανικό πνεύμα από την Μ-Data του 2010

 

adb: Ας ξεκινήσουμε με μια μορφή γνωριμίας. Ποια είναι η ιστορία και η πορεία της M-Data στην ελληνική αγορά; Ποια θα λέγατε πως είναι η φιλοσοφία της εταιρείας, το concept πάνω στο οποίο έχει στηρίξει τις δραστηριότητες της;

Μίνα:
H M-Data ιδρύθηκε το 1977 από τους γονείς μας, Ελευθέριο & Ειρήνη Μιχαηλίδη, με στόχο να παρέχει καινοτόμες και αξιόπιστες λύσεις πληροφορικής. Καθώς η τεχνολογία αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς, η M-Data εδώ και 33 χρόνια έχει καταφέρει να εξελίσσεται και να παραμένει δυνατός παίκτης στις καινοτόμες λύσεις πληροφορικής. Σήμερα η Μ-Data εξειδικεύεται σε συγκεκριμένες τεχνολογίες: Video Webcasting, Mobile Video Streaming, Digital Content (e-detailing), Λύσεις Διαδραστικής Εκπαίδευσης, Digital Signage, καθώς και εφαρμογές για Touch Screens.

Μαρία: Πιστεύω πως η φιλοσοφία της εταιρείας αντανακλά εκείνη των ατόμων που την ίδρυσαν, αλλά και όσων τη διοικούν και την απαρτίζουν. Πιο συγκεκριμένα, το πάθος για την επιστήμη της πληροφορικής από τον πατέρα μας, η διαρκής ενημέρωση, η σωστή αξιολόγηση και επιλογή νέων τεχνολογιών από το εξωτερικό και στη συνέχεια, ο επαγγελματισμός, η αξιόπιστη και φιλική εξυπηρέτηση των πελατών μας.

adb: Ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρει η M-Data;

Mίνα:
Σίγουρα το webcasting και οι υπηρεσίες που το περιβάλλουν (δημιουργία video portals, multimedia CDs κ.ά.), αποτελούν σημαντικό μέρος της δουλειάς μας, διότι ολοένα περισσότερες επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν για λόγους επικοινωνίας και εκπαίδευσης. Επίσης, προσφέρουμε τις λύσεις mimio για Διαδραστική Εκπαίδευση (www.mimio.com) από το 1999. Τα τελευταία 2-3 χρόνια η ελληνική εκπαίδευση ενσωματώνει τους νέους αυτούς τρόπους εκπαίδευσης, επενδύοντας σε διαδραστικούς πίνακες, pads, συστήματα ψηφοφορίας κ.ά. Η πιο νέα μας δραστηριότητα αφορά στα δίκτυα οθονών Digital Signage, κάτι που ερευνάμε από το 2006 σε συνεργασία με την BroadSign International (www.broadsign.com).

adb: Ένα κομμάτι στο οποίο φαίνεται να επενδύει σημαντικά η εταιρεία είναι εκείνο των υπηρεσιών webcasting. Τι ακριβώς προσφέρει η Μ-Data σε αυτό το χώρο και με ποιες εφαρμογές;

Μίνα:
Το webcasting είναι κάτι στο οποίο επενδύουμε από το 2002 και συνεχίζουμε καθώς έχει πολλές μορφές και εφαρμογές, ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη. Ξεκινώντας γίνεται επαγγελματική βιντεοσκόπηση του ομιλητή, ψηφιοποίηση του video σε υψηλή ποιότητα και συγχρονισμός του με το υλικό που χρησιμοποιήθηκε (π.χ. PowerPoint slides). Με αυτό τον τρόπο, όσοι παρακολουθούν από απόσταση αισθάνονται σαν να είναι μέσα στην αίθουσα, διότι βλέπουν και ακούν ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο. Μάλιστα, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το μέγεθος του video (ακόμα και full screen), το μέγεθος slide ή να στείλουν ερωτήσεις μέσω email και chat. Όλα αυτά με τη χρήση λογισμικού της Accordent Technologies (www.accordent.com), που πραγματικά ξεχωρίζει στην ποιότητα από «παρόμοιες» λύσεις, τις οποίες εύκολα διακρίνει ο πελάτης όταν δει το τελικό αποτέλεσμα.

Μαρία: Στη συνέχεια, αναλαμβάνουμε όλη την εικαστική παρουσίαση του περιεχομένου σε CD ή video portal, τη μετάδοση στο Διαδίκτυο «ζωντανά» ή «On-Demand», τη σωστή λειτουργία, την παραγωγή multimedia CDs & DVDs ή την αποστολή του webcast μέσω email campaign. Επιπλέον, αναλαμβάνουμε την τεχνική υποστήριξη των απομακρυσμένων χρηστών για οτιδήποτε χρειαστούν.

Μίνα: Όσο για τις εφαρμογές στη χώρα μας, ο ιατροφαρμακευτικός κλάδος καινοτομεί και χρησιμοποιεί το webcasting για τη μετάδοση γνώσης, δηλαδή την ενημέρωση των γιατρών, αλλά και την εκπαίδευση στελεχών σε πρακτικές πωλήσεων, best practices στο marketing κ.ά. Επίσης, έχουμε αναλάβει εφαρμογές για ενημέρωση επενδυτών από εταιρείες χρηματιστηρίου, αλλά και «ζωντανές» μεταδόσεις εκδηλώσεων από εταιρείες στον τηλεπικοινωνιακό κλάδο.

adb: Ποια θα λέγατε πως είναι τα πλεονεκτήματα και η χρησιμότητα του webcasting;

Μίνα:
Το webcasting προσφέρει έναν ευέλικτο και οικονομικό τρόπο επικοινωνίας, μια «ψηφιακή γέφυρα» ανάμεσα στον ομιλητή και όσους παρακολουθούν, μειώνοντας αποστάσεις και επιτρέποντας στους ενδιαφερόμενους να ενημερώνονται όποτε έχουν χρόνο από το σπίτι ή το γραφείο. Για τις επιχειρήσεις το webcasting έρχεται προσθετικά στο να «ανοίξει» τους δρόμους επικοινωνίας εντός και εκτός του Οργανισμού και κατά συνέπεια αυξάνει την παραγωγικότητα, ενώ μειώνει σημαντικά το κόστος. Με τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες της εποχής μας, το webcasting προσφέρει οικονομικές λύσεις για ενημέρωση και επικοινωνία, χωρίς να χάνεται η προσωπική επαφή.

adb: Θα θέλατε να μοιραστείτε κάποια παραδείγματα;

Μαρία:
Βεβαίως, το Νοέμβριο ολοκληρώσαμε ιατρικό συνέδριο στην Κρήτη. Σίγουρα υπήρξαν πολλοί γιατροί σε όλη τη χώρα που θα ήθελαν να το παρακολουθήσουν, αλλά δεν κατάφεραν να ταξιδέψουν. Ακόμα και αν κάποιος γιατρός ήρθε στην Κρήτη, όταν υπήρχαν 2-4 ταυτόχρονες ομιλίες, ασφαλώς δεν μπορούσε να τις παρακολουθήσει όλες. Μέσω του DVD, αλλά και του video portal που φτιάξαμε, όλοι οι ενδιαφερόμενοι είναι σαν να ήταν παρόντες, διότι μπορούν να δουν το video του εκάστοτε ομιλητή σε πλήρη συγχρονισμό με τα όσα έδειξε.

Μίνα: Πολυεθνική εταιρεία, με γραφεία στις μεγάλες ελληνικές πόλεις, ήθελε ο TOP πωλητής της να μοιραστεί τις τεχνικές του με τα υπάρχοντα, αλλά και νέα στελέχη. Βιντεοσκοπήσαμε την όλη προσέγγιση στον πελάτη, φτιάξαμε το webcast υλικό, το οποίο τώρα βλέπουν οι υπάρχοντες και νέοι πωλητές της εταιρείας, ώστε να γίνουν πιο αποτελεσματικοί! Με πολύ χαμηλό κόστος, η διοίκηση πέτυχε το στόχο της, εξοικονομώντας χρήματα αλλά και χρόνο. Το πιο σημαντικό είναι πως οι περισσότεροι πελάτες μας, όταν γνωρίσουν τα οφέλη του webcasting σε μια εφαρμογή (π.χ. μετάδοση εκδήλωσης), επανέρχονται και μας ζητούν νέες εφαρμογές βάσει των αναγκών τους. To webcasting γίνεται ένα εργαλείο επικοινωνίας που έχουν πλέον στη διάθεσή τους όποτε χρειάζεται.

adb: Ποιο είναι το πλεονέκτημα της mdata έναντι του ανταγωνισμού, όσον αφορά στο webcasting;

Μαρία:
Η ποιότητα της δουλειάς, η συνέπεια και η πολυετής μας εμπειρία σίγουρα είναι μεγάλα πλεονεκτήματα. Συνεχώς βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας, ακούγοντας τις ανάγκες των πελατών μας και δεν επαναπαυόμαστε. Η εφαρμογή του webcasting DVD που προσφέρουμε είναι ήδη στην έκδοση 4, ενώ η εφαρμογή των On-Demand Video Portals είναι στην έκδοση 3.5.

Μίνα: Επιπλέον, σίγουρα βοηθά η επιλογή του λογισμικού που χρησιμοποιούμε για την ποιότητα του αποτελέσματος, δηλαδή η συνεργασία μας με την Accordent Technologies είναι πάρα πολύ σημαντική, καθώς προσφέρει πολλαπλές δυνατότητες, αλλά και ευκολία στη χρήση. Σκεφθείτε πως την Accordent Technologies εμπιστεύεται το μεγαλύτερο ποσοστό μτων εταιρειών Fortune 500 για τις ανάγκες της ψηφιακής τους επικοινωνίας. Ως επέκταση και εμείς επωφελούμαστε και προσφέρουμε στην Ελλάδα ό,τι πιο καινούργιο διατίθεται στην Αμερική.

adb: Θα μας δώσετε κάποια παραδείγματα συνεργασιών σας σε αυτό το πεδίο; Τι ακριβώς περιλάμβαναν;

Μίνα:
Έχουμε αναλάβει το webcasting για εταιρείες στην Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό. Τα τελευταία δύο χρόνια, μάλιστα, είχαμε την τύχη να βρεθούμε στην Κωνσταντινούπολη, το Άμστερνταμ, τη Μαδρίτη, το Ντουμπάι, αλλά και σε πολλά όμορφα μέρη της Ελλάδας για τη διεκπεραίωση εργασιών webcasting. Επίσης, έχουμε συνεργαστεί με διεθνείς διοργανωτές συνεδρίων για εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα.

Μαρία:
Οι υπηρεσίες μας συνήθως περιλαμβάνουν τα πάντα: Την όλη προεργασία πριν από την εκδήλωση (μελέτη αναγκών, οργάνωση), τις εργασίες κατά τη διάρκεια (βιντεοσκόπηση, ψηφιοποίηση, συγχρονισμό), αλλά και μετά όλη την επεξεργασία post-editing και τη διάθεση του υλικού μέσω ειδικά σχεδιασμένου video portal ή/ και multimedia DVD.

adb: Ποια είναι τα σχέδια της Μ-Data για το μέλλον; Υπάρχουν σχετικά προγραμματισμένα βήματα;

Μίνα:
H M-Data υλοποιεί τα μελλοντικά της σχέδια με σταθερά βήματα και σε στενή συνεργασία με τους συνεργάτες της στο εξωτερικό και την Ελλάδα. Η στρατηγική μας για το μέλλον είναι:
1. Nα συνεχίσουμε να ερευνάμε και να μαθαίνουμε τις εξελίξεις στο χώρο της τεχνολογίας, ώστε η M-Data να διατηρήσει το όνομά της σαν μια καινοτόμος εταιρεία πληροφορικής.
2. Να εξαπλώσουμε και να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο τη Διαδραστική Εκπαίδευση στη χώρα μας.
3. Να αυξήσουμε τις εφαρμογές και υπηρεσίες webcasting που προσφέρουμε στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό.
4. Να επικεντρωθούμε περισσότερο σε business development ενέργειες για υπηρεσίες στο χώρο του Digital Signage, που στοχεύουμε στα επόμενα 2-3 χρόνια να αποτελέσει σημαντικό μέρος των εργασιών μας.


Who is who

Η Μίνα Ελ. Μιχαηλίδου είναι γενική διευθύντρια της M-Data AE. Γεννήθηκε στο Μόντρεαλ του Καναδά, όπου και σπούδασε στο John Molson School of Business του Πανεπιστημίου Concordia και πιο συγκεκριμένα απέκτησε τα πτυχία Bachelor of Commerce in Marketing και στη συνέχεια Masters of Science in Finance.

Η Μαρία Ελ. Μιχαηλίδου γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Καλές Τέχνες στο Πανεπιστήμιο Concordia του Καναδά, ενώ στη συνέχεια απέκτησε Masters Degree in Interactive Telecommunications στη Νέα Υόρκη από τη σχολή Tisch του New York University. Σήμερα είναι διευθύντρια Δημιουργικού της M-Data, ενώ διατηρεί και δική της εταιρεία, την mCreations (www.mcreations.gr).