To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Άνοιξαν οι συμμετοχές για το «Big C»

Άνοιξαν οι συμμετοχές για το «Big C»

Στις Κάννες, κορυφαία δημιουργικά στελέχη από τους ομίλους Edelman, IPG, Omnicom, Publicis και WPP ένωσαν τις δυνάμεις τους, για να παραδώσουν ένα από τα πιο σημαντικά briefs που έχουν παρουσιαστεί στον κλάδο, που μπορεί να επηρεάσει τις ζωές έως και τεσσάρων δισεκατομμυρίων ανθρώπων. Το ζητούμενο; Να δημιουργηθεί ένα πρόγραμμα που θα μπορούσε να εξαλείψει το στίγμα και την ανασφάλεια του καρκίνου στον εργασιακό χώρο.

Τη Δευτέρα 10 Ιουλίου, άνοιξαν επίσημα οι συμμετοχές για το brief “Big C”.

Το brief καλεί επαγγελματίες από τον κλάδο της επικοινωνίας και της διαφήμισης, είτε μεμονωμένα, είτε σε ομάδες των δύο ατόμων από ένα ή περισσότερα agencies, να δημιουργήσουν μια καμπάνια που θα λανσαριστεί το 2024, την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου. Θα πρόκειται για μια διεθνή multi- media καμπάνια που θα υποστηριχθεί με 100 εκατομμύρια δολάρια.

Η διαδικασία θα υποστηριχθεί από τα παγκοσμίου επιπέδου συστήματα αξιολόγησης των Cannes Lions, ενώ η αξιολόγηση θα γίνει από senior creatives και strategy leads των πέντε διαφημιστικών ομίλων, όπως οι Susan Credle (Global Chair & Global Chief Creative Officer, FCB), Chaka Sobhani (Global CCO της Leo Burnett), Luiz Sanches (CCO της BBDO NA), Judy John (Global CCO της Edelman) και Debbi Vandeven (Global CCO της VMLY&R).

Η προθεσμία υποβολής των συμμετοχών λήγει την Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου. Η αξιολόγηση θα πραγματοποιηθεί καθ' όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου, ενώ ο νικητής θα ανακοινωθεί στο τέλος του μήνα. Οι νικητές θα λάβουν επίσης από το Φεστιβάλ ένα εισιτήριο για να παρακολουθήσουν την εκδήλωση των Cannes Lions 2024.