To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dialogue International από την ORANGE

Dialogue International από την ORANGE
Dialogue International από την ORANGE

H ORANGE Advertising ολοκλήρωσε με επιτυχία το συνέδριο της Dialogue International στα πλαίσια εορτασμού των 25 χρόνων παρουσίας της στο χώρο της διαφήμισης. Το συνέδριο το οποίο διεξήχθη 25-28 Σεπτεμβρίου 2014 στην Αθήνα, απέσπασε εξαιρετικές κριτικές τόσο σε επίπεδο διοργάνωσης ενός ανατρεπτικά δημιουργικού Workshop, όσο και σε επίπεδο σύνθεσης ενός πάνελ από διακεκριμένους ομιλητές του χώρου της επικοινωνίας.

‘Come Closer’ ήταν το μήνυμα του συνεδρίου και μέσω αυτού η ORANGE Advertising προσκάλεσε τις εταιρίες της Dialogue από ΗΠΑ, Βέλγιο, Ιράν, Σλοβακία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Τουρκία, Αυστρία, Ρωσία, Σουηδία.

Στελέχη των εταιρειών αυτών από τον χώρο της διαφήμισης, marketing, media, pr, digital και social media, αποδέχτηκαν την πρόσκληση της ORANGE Advertising και έδωσαν το \"παρών\".

Σκοπός του συνεδρίου ήταν να παρουσιάσει το παρόν και το μέλλον της επικοινωνίας, τη δυναμική εξέλιξης του χώρου, την ανάπτυξη των πελατών μέσα σε αυτόν τολμώντας νέες δημιουργικές προσεγγίσεις, την σημαντικότητα δημιουργίας ισχυρών δεσμών εξωστρέφειας.
        
Στα πλαίσια του συνεδρίου, πραγματοποιήθηκαν διαλέξεις από διακεκριμένους ομιλητές του χώρου της επικοινωνίας, η Κάντζα Μαρία από την ΕΔΕΕ, ο Eric Parks, Director of Digital Platforms and Innovation από την Tempo-OMD Athens, ο Χούντας Κωνσταντίνος, Insight Director από την Tempo OMD Hellas, ο Παχατουρίδης Πάνος Strategic Partnerships Group Manager από την Google, ο Χρίστος Χριστόπουλος, Marketing Manager από την BINGO TOTTIS, όπως και πολλοί άλλοι.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, εκπονήθηκε Workshop στα πλαίσια του οποίου παρουσιάστηκαν δημιουργικές προτάσεις για το προϊόν Serenata της εταιρείας BINGO TOTTIS οι οποίες στέφτηκαν με μεγάλη επιτυχία όπως εκφράζεται και από τη σχετική δήλωση του κ Χριστόπουλου... \"Ευχαριστώ θερμά και τους 25 δημιουργικούς για τις ιδέες τους και θα χαρούμε ιδιαίτερα να τις δούμε και στον αέρα\".

Το  μήνυμα της ORANGE Advertising μέσα από το εν λόγω συνέδριο, είναι ότι ακόμα και σε δύσκολους οικονομικούς καιρούς και παρ’ όλο την περιρρέουσα κατάσταση της διαφήμισης, η ίδια συνεχίζει να αποκτά όλο και περισσότερους και μεγαλύτερους δεσμούς με τα μέλη του δικτύου Dialogue, ενώ αναπτύσσεται διαρκώς, παρέχοντας ολοκληρωμένες επικοινωνιακές λύσεις.

Οι εταιρίες της Dialogue International ανανέωσαν το ραντεβού τους για τα επόμενα συνέδρια και workshop τα οποία θα γίνουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2015 στο Βερολίνο, στο Λονδίνο και στο Παρίσι.