To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Initiative: Νικήτρια στο media review της Coca-Cola Tρία Έψιλον

Initiative: Νικήτρια στο media review της Coca-Cola Tρία Έψιλον
Η Initiative αναδείχθηκε νικήτρια στο media review που «έτρεξε» η Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στη διαδικασία συμμετείχαν, επίσης, οι Wavemaker, Dentsu και Publicis (MMS), ενώ βάσει εκτιμήσεων της αγοράς, το ύψος του λογαριασμού φαίνεται πως κυμαίνεται περί τα 3 εκατ. ευρώ.

H Coca-Cola Τρία Έψιλον εκπροσωπεί σχεδόν το 50% του κύκλου εργασιών (48,5%) όλου του κλάδου των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Διανέμει εμπορικά σήματα της The Coca-Cola Company, αλλά και προϊοντικές μάρκες που ανήκουν στον Όμιλο Coca-Cola HBC, όπως οι χυμοί Amita και Frulite, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Αύρα και τα Tsakiris Chips.