To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΚτΠ: Spec 235.600 ευρώ

ΚτΠ: Spec 235.600 ευρώ

Η Κοινωνία της Πληροφορίας προκηρύσσει διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου «Υπηρεσίες δημοσιότητας στο πλαίσιο του Προγράμματος «Οικονομική ενίσχυση για τη διενέργεια πράξεων προληπτικής οδοντιατρικής φροντίδας σε παιδιά ηλικίας έξι έως δώδεκα (6-12) ετών - (Dentist PASS)»», συνολικής αξίας 235.600 ευρώ (συν τον ΦΠΑ).

Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή Υπηρεσιών δημοσιότητας στο πλαίσιο του Προγράμματος «Οικονομική ενίσχυση για τη διενέργεια πράξεων προληπτικής οδοντιατρικής φροντίδας σε παιδιά ηλικίας έξι έως δώδεκα (6-12) ετών - (Dentist PASS)».

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες κατατάσσονται στους ακόλουθους κωδικούς του Κοινού Λεξιλογίου δημοσίων συμβάσεων (CPV) : 79341000-6 Υπηρεσίες διαφήμισης & 79341100-7 Υπηρεσίες παροχής συμβουλών σε θέματα διαφήμισης.

Στο πλαίσιο της σύμβασης ο Ανάδοχος:

Α) θα καταρτίσει Πλάνο Εφαρμογής των δράσεων δημοσιότητας, το οποίο θα περιλαμβάνει τη σύνθεση των επιμέρους δράσεων δημοσιότητας (ενέργειες ενημέρωσης του κοινού/πολιτών για τη δράση) και την κοστολόγησή τους. Επισημαίνεται ότι για τις δράσεις δημοσιότητας του πλάνου εφαρμογής που δεν θα επιλεγούν τελικά προς υλοποίηση, θα γίνει αντίστοιχη απομείωση του οικονομικού αντικειμένου σύμφωνα με την αναλυτική κοστολόγηση για τις συγκεκριμένες δράσεις. Το πλάνο θα πρέπει να ευθυγραμμίζεται και να καλύπτει τις ανάγκες υποστήριξης/δημοσιότητας που θα προκύψουν από τον αναλυτικό σχεδιασμό της δράσης. Για το λόγο αυτό, ο Ανάδοχος θα πρέπει πριν τη σύνταξη του πλάνου να λάβει υπόψη το μοντέλο διαχείρισης όπως θα του παραδοθεί από την Αναθέτουσα Aρχή. Το πλάνο εφαρμογής των δράσεων του Έργου μπορεί να επικαιροποιείται με βάση τις ανάγκες του Έργου όπως αυτές δυναμικά εξελίσσονται.

Β) Θα υλοποιήσει τις δράσεις δημοσιότητας που θα οριστικοποιηθούν στο πλαίσιο του πλάνου εφαρμογής.

Γ) Θα υλοποιήσει έρευνα πεδίου η οποία θα στοχεύει στην αξιολόγηση τόσο με ποσοτικά, όσο και με ποιοτικά κριτήρια στην μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας. Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια θα αξιοποιηθούν τα ψηφιακά εργαλεία Search Engine Optimization & Google Analytics, τόσο για την παραμετροποίηση της διασποράς του μηνύματος με γεωγραφικά και όχι μόνο χαρακτηριστικά, όσο και για τη real time μέτρηση της αποτελεσματικότητας.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέσουν προσφορές μέχρι και τις 20-04-2023.