
H 24MEDIA premium media partner της Active Media
Σε Navarino Challenge και Santorini Experience
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε Navarino Challenge και Santorini Experience
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο νέο Digital Media House εγκαινιάζει τη συνεργασία του με τo brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την ραδιοφωνική του συνέντευξη στον Sport24 Radio 103,3
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία συνεργασία της ομάδας Native (24MEDIA) με την Pepsi
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΉταν η μοναδική εταιρεία από τον χώρο των media agencies που βραβεύτηκε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει όλη την digital στρατηγική της μάρκας καθώς και τη διαχείριση των Social Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει την digital επικοινωνία του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην παροχή υπηρεσιών ενημέρωσης των πολιτών ενόψει της διεξαγωγής των εκλογών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον τομέα της διαφήμισης για την Ελλάδα και την Κύπρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποκτά το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Farosnet
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο όνομα της Bakers Digital συμβολίζει μια νέα φιλοσοφία στρατηγικής digital επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ελληνική αγορά των Media Agencies
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory