
Ξυδάκης: Να καταργηθεί το αγγελιόσημο!
Υπέρ της κατάργησης του αγγελιοσήμου τάχθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Νίκος Ξυδάκης, μιλώντας στο Ράδιο 9.84.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπέρ της κατάργησης του αγγελιοσήμου τάχθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Νίκος Ξυδάκης, μιλώντας στο Ράδιο 9.84.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρει σε άρθρο του στο Campaign, ο Managing Director και global επικεφαλής του media management της Accenture, George Patten.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο από τα πιο αγαπημένα σίριαλ του τηλεοπτικού κοινού, το «Μπρούσκο» και το «Μην αρχίζεις τη Μουρμούρα» αναμετρήθηκαν και το βράδυ της Δευτέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαταδικάζει κάθε προσπάθεια για κατάργηση της αυτονομίας των ασφαλιστικών ταμείων των εργαζομένων στα Μ.Μ.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ραδιοφωνική του συνέντευξη, ο Νίκος Παππάς ανέφερε ότι πολύ σύντομα θα προχωρήσει η διαδικασία της αδειοδότησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμμετοχή εκδοτικών οίκων, startups και πανεπιστημίων στο project AEMII, που λανσάρει το Future Lab της European Magazine Media Association.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ασφαλιστικό νομοσχέδιο και οι σχετικές μεταρρυθμίσεις αναμένονται να κρίνουν την τύχη του αγγελιοσήμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟρίστηκε αρμόδια για την εποπτεία των επικοινωνιακών προγραμμάτων και δράσεων για τα Υπουργεία και τους φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Liquid Media γιόρτασε την περασμένη εβδομάδα την ολοκλήρωση της φετινής χρονιάς, θέτοντας παράλληλα τους στόχους για το 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρει ο Όμιλος Ρέστη για την συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα κανάλια OTE SPORT οι αγώνες της διοργάνωσης μέχρι το 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μοναδικό ελληνικό κανάλι που συμμετέχει στην πρωτοβουλιά της Google με άλλους ειδησεογραφικούς οργανισμούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory