Πρώτο το DWTS την Κυριακή
Πρώτο τερμάτισε την Κυριακή το talent show του ANT1, “Dancing with the Stars”, στον πίνακα της τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Πρώτο τερμάτισε την Κυριακή το talent show του ANT1, “Dancing with the Stars”, στον πίνακα της τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ο πρόεδρος της ΝΕΡΙΤ, Γιώργος Προκοπάκης ξεκαθάρισε πως δεν θα υπάρξει ειδική μεταχείριση σε πρώην εργαζομένους της ΕΡΤ αναφορικά με τη στελέχωση του νέου καναλιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ο Πρόεδρος του Ομίλου DPG, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, μιλάει για την digital αγορά, τα σχέδια της DPG αλλά και τη μεγάλη του αγάπη, τον «εξάστερο» μπασκετικό Παναθηναϊκό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Το Disney Junior έρχεται από την 1η Νοεμβρίου στο hol my tv, που προσφέρεο πλέον ολοκληρωμένη λύση ψυχαγωγίς για τα παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Το πρόγραμμα ολιστικής επικοινωνίας του σύγχρονου κέντρου αποθεραπείας & αποκατάστασης «Φιλοκτήτης» ανέλαβε η εταιρεία του WPP Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ένα νέo κανάλι για παιδιά προσχολικής ηλικίας (2-7 ετών) και τις οικογένειές τους, το Disney Junior, έρχεται από το Νοέμβριο στην Ελλάδα, μέσω του OTE TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Έναρξη συνεργασίας με αντικείμενο την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και την υλοποίηση προγραμμάτων Δημοσίων Σχέσεων και Δημοσιότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Σε ανοιχτή διαβούλευση για την εξειδίκευση των σκοπών και των προτεραιοτήτων της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, προχωρά η ΝΕΡΙΤ Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Κάθε Σάββατο και Κυριακή, οι αναμνήσεις σημαντικών αγώνων του παρελθόντος ξαναγυρίζουν στα κανάλια Novasports, μέσα από μια ειδική εκπομπή!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Το έργο της δημιουργίας νέου δυναμικού brand για την εταιρεία παροχής αεροπορικών υπηρεσιών Olympic Handling ανέλαβε η Brandexcel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        O Π.Καψής, ο υφυπουργός αρμόδιος για την Δημόσια Ραδιοτηλεόραση αναφέρεται στα κόστη λειτουργίας της Δημόσιας Τηλεόρασης καθώς και σε μελλοντικά σχέδια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Το Ραδιομέγαρο ζητούν πίσω 32 βουλευτές της Ν.Δ. με ερώτηση που κατέθεσαν στον υφυπουργό Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης, Παντελή Καψή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory