
Στην κορυφή το YFSF
Το show του AΝΤ1, «Υοur Face Sounds Familiar», κέρδισε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού το βράδυ της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο show του AΝΤ1, «Υοur Face Sounds Familiar», κέρδισε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού το βράδυ της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO δεύτερος Ημιτελικός της Eurovision, συγκέντρωσε εξαιρετικά υψηλή τηλεθέαση την Πέμπτη και βρέθηκε στην πρώτη θέση στον πίνακα της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην επίσημη παρουσίαση του νέου ψυχαγωγικού καναλιού Novalifε, προχώρησε την Τετάρτη η Nova. Τι δήλωσαν οι Κ. Κασκανιώτη, Δ. Τσίτος, ποιές εκπομπές παρουσιάστηκαν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους καρπούς της σκληρής δουλειάς έδρεψε ο Sfera 102,2, με την κατάκτηση της πρώτης θέσης μεταξύ των εμπορικών ραδιοφωνικών σταθμών, αναφορικά με την ακροαματικότητα του προηγούμενου μήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ μεγάλος τελικός για το Europa League ανάμεσα στη Μπενφίκα και την Τσέλσι βρέθηκε στη δεύτερη θέση της τηλεθέασης της Τετάρτης, χωρίς να μπορεί να ξεπεράσει τα Κλεμμένα Όνειρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης αποκάλυψε τις προθέσεις του για τη λειτουργία της, υποστηρίζοντας πως στόχος του είναι να τη νοικοκυρέψει...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνοδική είναι η πορεία ακροαματικότητας του ραδιοφωνικό σταθμού easy 97.2 τους τελευταίους μήνες, σύμφωνα με στοιχεία της Focus Bari-ΑΕΜΑΡ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα Γενικού Διευθυντή της MIG Media, που αποτελεί μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG), αναλαμβάνει ο Γεώργιος Δοβλέτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην προώθηση νομοθετικού πλαισίου για τον τερματισμό της εικοσάχρονης εκκρεμότητας της νομιμότητας λειτουργίας των ραδιοτηλεοπτικών σταθμών ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σίμος Κεδίκογλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αναστολή έκδοσης της εφημερίδας “6 Μέρες” η οποία έχει περιοριστεί στο σαββατιάτικο φύλλο της ανακοίνωσε στους εργαζομένους ο εκδότης Αντώνης Δελατόλλας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναστέλλεται προσωρινά η έκδοση των περιοδικών της εταιρείας, σύμφωνα με σχετική απόφαση της γενικής συνέλευσης των μετόχων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαθέσιμη και στη νοηματική γλώσσα θα είναι η ενημέρωση στον Alpha από τη Δευτέρα 13 Μαΐου, μέσω της ιστοσελίδας και του mobile app του καναλιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory