Η τηλεοπτική \"μάχη\" της Κυριακής
Την υψηλότερη τηλεθέαση από την πρώτη μέρα προβολής του, κατάφερε να πετύχει το 3ο live του show Your face sounds familiar στον AΝΤ1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υψηλότερη τηλεθέαση από την πρώτη μέρα προβολής του, κατάφερε να πετύχει το 3ο live του show Your face sounds familiar στον AΝΤ1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανάληψη καθηκόντων Marketing Manager από την Αδαμαντία Παπανικολάου στα MTV Greece, Nickelodeon και Music 89,2, ανακοίνωσε η διοίκηση των Μέσων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αναμέτρηση του Champions League μπήκε \"σφήνα\" το βράδυ της Τετάρτης στις παραδοσιακές... δυνάμεις της prime time ζώνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο συνολικό πρόγραμμα εταιρικής επικοινωνίας της Bayer Hellas ανέλαβε η Η+Κ Strategies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανάθεση καθηκόντων Διευθύνοντος Συμβούλου στον Ιωάννη Τσαγγαδά, ανακοίνωσε η διοίκηση των MTV Greece, Nickelodeon και Music 89,2.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο ψηφιακό μπουκέτο της Nova εντάσσεται από τη Δευτέρα 13 Μαΐου το νέο ψυχαγωγικό κανάλι Novalifε, το οποίο εμπλουτίζει το περιεχόμενο της νέας υπηρεσίας Nova 3Play.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Τηλέτυπος κατά 15,1 εκατ. ευρώ, αποφασίσαν οι μέτοχοι της εταιρείας, κατά την πρόσφατη Γενική της συνέλευση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπάντηση σε σημείο ανακοίνωσης της ΠΑΕ ΑΕΚ, που αναφέρεται στη στάση που πρέπει να κρατήσουν οι φίλοι της ομάδας απέναντι στη Nova, έδωσε η συνδρομητική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σειρά «Κλεμμένα όνειρα» κατέκτησε την πρώτη θέση, ενώ την ακολούθησε, σε απόσταση αναπνοής, ο Λάκγης Λαζόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο show Your Face Sounds Familiar έκανε πρεμιέρα στον ΑΝΤ1 το βράδυ της Κυριακής και κέρδισε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMπορεί το τηλεοπτικό πρόγραμμα της Πέμπτης να ήταν πλούσιο σε σειρές, εκπομπές και ποδόσφαιρο, ωστόσο για ακόμη μια βραδιά η σειρά «Κλεμμένα όνειρα» βρέθηκε στην κορυφή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚόκκινο άναψε η Ένωση Ιδιοκτητών Ραδιοφωνικών Σταθμών στους εργαζόμενους του Flash για την ανάληψη του ελέγχου του σταθμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory