Flash: Δεν πέρασε το αίτημα των εργαζόμενων
Κόκκινο άναψε η Ένωση Ιδιοκτητών Ραδιοφωνικών Σταθμών στους εργαζόμενους του Flash για την ανάληψη του ελέγχου του σταθμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚόκκινο άναψε η Ένωση Ιδιοκτητών Ραδιοφωνικών Σταθμών στους εργαζόμενους του Flash για την ανάληψη του ελέγχου του σταθμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην one9six ανέθεσε το σύνολο της επικοινωνίας του ο τηλεοπτικός σταθμός SBC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά διοικητικών αλλαγών έλαβε χώρα στη Mindshare, με την Άννα Μπέσιλα να αναλαμβάνει την θέση της Προέδρου, έπειτα από την αποχώρηση του Δ. Μαύρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ποσοστό 19,1%, η ξένη ταινία στο Mega, «Ψύχωση», τερμάτισε πρώτη στην prime time ζώνη της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌπως κάθε Πέμπτη, αντιμέτωπες τέθηκαν για άλλη μια φορά (4/4) οι εκπομπές των Βίκυ Χατζηβασιλείου και Γρηγόρη Αρναούτογλου. Ποιος ήταν ο νικητής στον πίνακα της Nielsen;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος ΑNTENNA απέκτησε τα δικαιώματα έκδοσης του περιοδικού OK! στην Αλβανία, ύστερα από συμφωνία με την ιδιοκτήτρια του τίτλου Northern & Shell Ltd.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρία προγράμματα ανταγωνίστηκαν στην prime time ζώνη της Τετάρτης, καθώς οιτηλεθεατές είχαν να επιλέξουν ανάμεσα στην ελληνική σειρά «Κλεμμένα όνειρα», το τούρκικο σίριαλ «Σουλεϊμάν» και τον ποδοσφαιρικό αγώνα στη ΝΕΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι επίσημα διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ ο Γκίκας Μάναλης, καθώς έλαβε τις απαραίτητες εγκρίσεις από την Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην ελληνική ταινία στο STAR, «Θα σε κάνω βασίλισσα», επέλεξαν να παρακολουθήσουν οι τηλεθεατές το βράδυ της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAυξημένο τηλεοπτικό ενδιαφέρον είχε το βράδυ της Πέμπτης, καθώς αναμετρήθηκαν Όμορφος Κόσμος και Πάμε Πακέτο, ενώ πρεμιέρα έκανε το «Όσα μου κρύβεις» στον Alpha.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι τηλεθεατές έδειξαν την προτίμησή τους στο ντοκιμαντέρ \"Immersion\" με τον Αντώνη Κανάκη, που προβλήθηκε την Τρίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Spot JWT ανέθεσε η Airfasttickets τη διαφημιστική της επικοινωνία, η οποία ξεκίνησε να \"τρέχει\" σε όλα τα Μέσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory