ΕΡΤ...
Εκτός κάδρου φέρεται να βγαίνει ο διευθυντής ειδήσεων, Γιάννης Τρούπης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκτός κάδρου φέρεται να βγαίνει ο διευθυντής ειδήσεων, Γιάννης Τρούπης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Αν βρεθείς μια φορά, στην Ελλάδα, θα θέλεις να μείνεις για πάντα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος πληροφόρησης και επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνεξήγητη η καθυστέρηση στη νομοθετική τακτοποίηση της οδηγίας για τα πνευματικά δικαιώματα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταινία, σε παραγωγή White Room, είναι ήδη στον «αέρα» σε τηλεόραση, YouTube, Facebook και Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνόψει του σχολικού έτους 2022-23
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνιστεί ο Γιώργος Λιανός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλη η αγάπη για το γάλα, η μαστοριά, η τέχνη, η γεύση, η καθημερινή προσήλωση στο εργαστήρι ΣΤΑΜΟΥ είναι και η κεντρική ιδέα της καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρέλαση εμπορικών διευθυντών στα media agencies για τα budget της επόμενης σεζόν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑθόρυβη παράταση δόθηκε στους ιδιοκτήτες ραδιοφωνικών σταθμών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕμπνευσμένη από τη ροή του νερού, η ταινία αναφέρεται σε αυτά που έχουν σημασία για τη ζωή, μέσα από τη ροή του χρόνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory