Durex: Υπερασπίζεται την ελευθερία να είμαστε σεξουαλικά υγιείς και το 2022
Τοποθετεί στην κορυφή των προτεραιοτήτων της την ενημέρωση των νέων μέσω ποιοτικής και αξιόπιστης πληροφόρησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤοποθετεί στην κορυφή των προτεραιοτήτων της την ενημέρωση των νέων μέσω ποιοτικής και αξιόπιστης πληροφόρησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την περίοδος Ιούνιος - Νοέμβριος 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια έχει σλόγκαν «Αποστολή μας, η επιτυχία σου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑρκεί το Κριθαράκι να είναι MISKO!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια “My chosen family” εστιάζει στην έννοια των μη βιολογικών οικογενειών, οι οποίες διαδραματίζουν ουσιαστικό ρόλο για πολλά άτομα εντός και εκτός της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε παραγωγή της Stefi και σκηνοθεσία του Ηλία Παπαϊωάννου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Mythos έρχεται δυναμικά να μας μεταφέρει το μήνυμα, ότι όλα είναι πολύ καλύτερα όταν κάποιος βρίσκεται ΔΙΠΛΑ σου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το λανσάρισμα της νέας, can συσκευασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα "Uber Eats, ça arrive".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Τορόντο του Καναδά από τις 25 έως τις 27 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μήνυμα «Η δύναμη πίσω από τη δύναμή σου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βάση της επικοινωνίας αποτελεί μια τηλεοπτική παραγωγή που έχει δημιουργηθεί από τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς, για τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory