To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Uber Eats: Νέα καμπάνια στη Γαλλία από τη Buzzman

Uber Eats: Νέα καμπάνια στη Γαλλία από τη Buzzman
Μια νέα καμπάνια λάνσαρε το Uber Eats στη Γαλλία με κεντρικό μήνυμα  "Uber Eats, ça arrive".

Συγκεκριμένα, το Uber Eats εξελίσσεται και τώρα προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να παραγγείλουν ό,τι μπορεί να χρειαστούν στην καθημερινή τους ζωή. Από γεύματα μέχρι είδη παντοπωλείου και είδη προσωπικής υγιεινής, από κάλτσες μέχρι μπουκέτα, το Uber Eats θα εξυπηρετεί όλους τους Γάλλους που παραγγέλνουν όταν το χρειάζονται, σε περισσότερες από 310 γαλλικές πόλεις… ακόμα κι αν δεν θέλουν να το παραδεχτούν.

Αν και το delivery είναι πλέον σταθερά συνδεδεμένο με τις γαλλικές συνήθειες από τότε που ξεκίνησε η πανδημία, αυτή η συνήθεια συχνά έρχεται σε σύγκρουση με τα γαλλικά πολιτισμικά πρότυπα (να αφιερώνει κανείς χρόνο για να μαγειρέψει, να κάνει τα ψώνια του, να βγαίνει έξω για φαγητό…). Παρόλα αυτά, η πραγματικότητα μιας ολοένα και πιο υπερφορτωμένης καθημερινότητας (έλλειψη χρόνου και ενέργειας, ψυχική εξάντληση…) καθιστά το Uber Eats, σύμμαχο του κάθε Γάλλου. 

Η καμπάνια απεικονίζει αυτή τη νέα αυτή συνθήκη και στην ουσία αποδραματοποιεί την πράξη της παραγγελίας απεικονίζοντας την μέσω white lies χαρακτήρων που αρνούνται να αναλάβουν την ευθύνη της παραγγελίας τους στο Uber Eats.

Η καμπάνια αφορά την τηλεόραση, τα Digital Μέσα και τα Social Media και φέρει την υπογραφή της Buzzman.

TAGS: Uber