Project Agora: Λανσάρει το νέο ad-experience CUBE
Αξιοποιείται για πρώτη φορά σε συνεργασία με τη Σφακιανάκης ΑΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑξιοποιείται για πρώτη φορά σε συνεργασία με τη Σφακιανάκης ΑΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ιστορία των Tsakiris Chips ξεκινάει το 1954
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεράσαµε µια µέρα στα νέα γραφεία της Another Circus και σίγουρα κάτι γίνεται πολύ καλά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραγωγή επιμελήθηκε η Filmiki Productions σε σκηνοθεσία Χάρη Πατραμάνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιατί, τελικά, για ποιόν είναι τα Melissa; Φυσικά, «Για Όλους»!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚορυφαία στιγμή της καμπάνιας αποτελεί η προβολή του βίντεο «Κοζάνη, Mission 2030».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι σκέψεις της ΕΡΤ για την κεντρική ενημέρωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΖεσταίνονται οι μηχανές των επικοινωνιακών επιτελείων στα τρία μεγαλύτερα κόμματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι πότε μπορούν να υποβάλλονται προσφορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOλοκληρώθηκε το κλειστό spec με τον λογαριασμό να μετακινείται από 1η Ιουνίου 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε motto “We build Lovemarks”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρος άγραν προσωπικού το τηλεοπτικό κανάλι της Ναυτεμπορικής,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory