Η Airfasttickets στη Spot JWT
Στη Spot JWT ανέθεσε η Airfasttickets τη διαφημιστική της επικοινωνία, η οποία ξεκίνησε να \"τρέχει\" σε όλα τα Μέσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Spot JWT ανέθεσε η Airfasttickets τη διαφημιστική της επικοινωνία, η οποία ξεκίνησε να \"τρέχει\" σε όλα τα Μέσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη θέση στο πίνακα τηλεθέασης κατέλαβε για ακόμη μια μέρα, τη Δευτέρα, η σειρά του Mega «Kλεμμένα όνειρα» με ποσοστό 33,8%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι μάρκες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της μουσικής, έχουν αρχίσει να κινητοποιούνται ενόψει της καλοκαιρινής συναυλιακής σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο υψηλό επίπεδο ωρίμασης της κοινωνικής υπευθυνότητας που χαρακτηρίζει την εταιρεία, κατέδειξε ο Απολογισμός ΕΚΕ της INTERAMERICAN για το έτος αναφοράς 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση αφιερωμένη στις κρίσιμες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν παγκοσμίως οι CEOs, διοργανώνει ο ΤΗΓΕ της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην 3η έκδοση CSR Reports, η οποία εστιάζει στην καταγραφή των Απολογισμών ΕΚΕ της ελληνικής αγοράς, παρουσιάζει η Direction Εκδοτικός Οργανισμός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ίνκαμ προσφέρει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους, μέσω μιας νέας υπηρεσίας, να προβληθούν σε μεγάλες θεατρικές αίθουσες της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κατάληψη που πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι του ΟΚΑΝΑ δεν αφήνει περιθώριο για εξελίξεις στο «μέτωπο» του πολυσυζητημένου, τελευταία, διαφημιστικού spec του Οργανισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου την Πέμπτη, που επέστρεψε στη μικρή οθόνη και το MEGA με τον Όμορφο Κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση με θέμα την αντιμετώπιση των κρουσμάτων Απάτης, πραγματοποιεί στη Θεσσαλονίκη το Ελληνικό Ινστιτούτο κατά της Απάτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη δημιουργία μιας σειράς οχημάτων ειδικών εκδόσεων προχώρησε η smart σε συνεργασία με τη ΒΙΚΟΣ, με βασικό στόχο τη μείωση της τιμής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠιστοποίηση για την ανάπτυξη και εφαρμογή Συστήματος Υπηρεσιών Επικοινωνίας, έλαβε η ANANAS Advertising από την EQA Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory