Η Α3® για την Εφημερίδα των Συντακτών
Στις αλήθειες που τολμάει και παρουσιάζει η Εφημερίδα των Συντακτών, είναι αφιερωμένη η καμπάνια που δημιούργησε η A3® για λογαριασμό της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις αλήθειες που τολμάει και παρουσιάζει η Εφημερίδα των Συντακτών, είναι αφιερωμένη η καμπάνια που δημιούργησε η A3® για λογαριασμό της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα επικοινωνίας των Brands Μακεδονικός Χαλβάς & Μακεδονικό Ταχίνι ανέθεσε απευθείας η ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ στην Η+Κ Strategies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παρουσία της στο χώρο των εβδομαδιαίων εντύπων, ενισχύει η ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, που κυκλοφορεί από τις 28 Φεβρουαρίου το τηλεοπτικό περιοδικό MY tv.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον αγώνα Ολυμπιακός-Λεβάντε επέλεξε να δει το τηλεοπτικό κοινό το βράδυ της Πέμπτης, δίνοντας στο AΝΤ1 την πρώτη θέση στη ζώνη του prime time.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην 8η Έκθεση HO.RE.CA που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo, συμμετείχε για πρώτη φορά η IKEA του Ομίλου FOURLIS, παρουσιάζοντας την υπηρεσία ΙΚΕΑ BUSINESS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡεκόρ θεάσεων και επισκεψιμότητας, σημείωσε η αθλτηική εκπομπή SUPER BALL και το αθλητικό ενημερωτικό portal SPORT24 την Κυριακή 10 Φεβρουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβείο για την επικοινωνία και τη δημιουργική βιομηχανία από Intercontinental Advertising CUP και Berlin School of Creative Leadership.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Κυριάκος Βιρβιδάκης είναι το νέο μέλος που προστίθεται στο κυβερνητικό σχήμα, αναλαμβάνοντας θέση υφυπουργού, αρμόδιου για το ΕΣΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο business unit με την ονομασία Creative Advertising Development δημιούργησαν η PRogressive και η Ιωάννα Αγγελή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Top 5 των ελληνικών εφαρμογών του Facebook Studio μπήκε το ανδρικό άρωμα STR8, χάρη στην εφαρμογή που δημιούργησε η Socialab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα Country Manager Greece-Cyprus στην εταιρεία performance marketing Digital Ecosystems EMEA έχει αναλάβει από την 1η Φεβρουαρίου η Ειρήνη Πάνζαρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ μοναδικός στην Ελλάδα που βιντεοσκοπεί και προβάλλει διαλέξεις, είναι ο ιστότοπος blod.gr, που λειτουργεί από τον Οκτώβριο του 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory