Διαγωνισμός από ΔΑΑ και ΑΣΚΤ
Διαγωνισμό εικαστικών παρεμβάσεων με έργα νέων Ελλήνων καλλιτεχνών πραγματοποίησαν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και το Γραφείο Διασύνδεσης της ΑΣΚΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό εικαστικών παρεμβάσεων με έργα νέων Ελλήνων καλλιτεχνών πραγματοποίησαν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και το Γραφείο Διασύνδεσης της ΑΣΚΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα online καμπάνια, που έχει στόχο να γιορτάσει την απονομή του βραβείου της Χρυσής Μπάλας στον Leo Messi για τέταρτη διαδοχική χρονιά, προώθησε η Adidas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία με την Qatar Airways ξεκίνησε η Davlas & Partners, αναλαμβάνοντας τις Δημόσιες Σχέσεις σε μια σειρά ενεργειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε λειτουργία βρίσκεται το πρώτο καινοτόμο online σούπερ μάρκετ, Caremarket.gr, που λανσάρει η Μαρινόπουλος Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο 28,4% έφτασε η κάμψη της διαφημιστικής δαπάνης το 2012, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Media Services.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ παλαίμαχος Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής θα μεταβεί στο Ηνωμένο Βασίλειο για να θητεύσει δίπλα στον Sir Martin Sorrell, στο πλαίσιο συνεργασίας του με τη WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH The Mojo - Word of Mouse Marketing ανέλαβε τον επανασχεδιασμό του εταιρικού website της Desyllas Games.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ προερχόμενη από τον Sfera 102.2, Λητώ Στεφανάκη, είναι η νέα Υπεύθυνη Διαφήμισης του ραδιοφωνικού σταθμού Λάμψη 92.3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥψηλά νούμερα εξασφάλισε στο Mega το reality Master Chef 2 με ποσοστό 28,8%, ενώ η σειρά «Κλεμμένα όνειρα» βρέθηκε στην κορυφή του top 10 με 40,3%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Bold Ogilvy υπογράφει τη δημιουργία της ταινίας της COSMOTE με τίτλο \"Πιο γρήγορα\", για το λανσάρισμα του δικτύου 4G στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνο Συνεργασίας για την υποστήριξη της αειοφορίας του Ελληνικού Τουρισμού και των μεμονωμένων τουριστικών επιχειρήσεων, υπέγραψαν ΣΕΤΕ, Travelife και ECEAT.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη άρση της διακοπής μετάδοσης του ελληνόφωνου Euronews από τις συχνότητες της ΕΡΤ, ζητά ο ευρωπαϊκός τηλεοπτικός φορέας μέσω προσφυγής στο ΕΣΡ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory